  • 151. Data: 2008-08-03 07:35:11
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 03 Aug 2008 03:21:17 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jedno drugiemu nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie - dobrotliwy w swoim
    > mniemaniu ahystokhata może mieć niskie mniemanie o maluczkich i uważać,
    > że należy im pomagać, bo sobie sami nie poradzą

    Przy czym wówczas taki błękitnokrewy arystokrata bierze się za
    dobroczynność, a nie złodziejstwo.
    Chociaż faktem jest, że historia zna przypadki dobrze urodzonych, którzy
    stawali na czele ruchów rewolucyjnych (Kropotkin).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 152. Data: 2008-08-03 08:37:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Przychodził posiniaczony do szkoły, skarżył się na bicie w domu.
    > Przesłuchali go, wyszło, że bity... Ja tam w dupę nieraz dostałem za
    > dziecka i nieźle bolało, a siniaków nie było. To jak oni go
    > obsiniaczyli, to mówisz, że nie tłukli?

    Jakbyś zobaczył mojego syna od chwili, kiedy zrobiło się ciepło i sucho,
    to też byś służby powiadomił. Siniak siniakiem pogania, zadrapania
    gdzie spojrzysz. A to tylko efekty wycieczek i zabaw na podwórku.

    > Dlatego właśnie co chwilę w polsce słychać o pijanych matkach,
    > wypadniętych z okna dzieciach, pobitych niemowlakach itepe. Teraz już
    > wiem -- to dlatego, żeby nie cierpiały.

    To dlatego, że się becikowym uruchomiło nadmierne rozmanażanie
    patologii. Jak się becikowe przechla, to się dzieciaka można pozbyć.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 153. Data: 2008-08-03 08:59:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 03:10
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@z...router>):

    > Albo opierniczał by się na tych wszystkich stanowiskach i nie znał
    > żadnych problemów poza partyjnymi. Przecież ten model doskonale dziś
    > funkcjonuje.

    No to już musi ocenić wyborca. Ale ma przynajmniej materiał.
    A teraz nie ma nic.

    --
    Tristan

  • 154. Data: 2008-08-03 09:00:05
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Tristan wrote:
    > A nie? Nawet rozwalili niepodległy Irak dla kasy.
    > Prawo mają do bólu restrykcyjne. Popatrz na większość rzeczy są dwa nurty
    > USA i non-usa. Nawet mp3 se tam nie wolno mieć.
    >
    > irak, prawo autorskie, patenty, slumsy, brak opieki socjalnej, życie
    > składające zwykłych ludzi biegnące wyłącznie w pracy i dla pracy.

    Skrzywiona perspektywa. Pracuje sie tam niespiesznie, dzieki niskim
    podatkom wiecej kasy zostaje Ci w kieszeni - mozesz oszczedzac, opieka
    socjalna wystepuje, w duzej czesci przerzucona na organizacje
    pozarzadowe. Prawo autorskie - a co z nim nie tak? Windowsa mozna tanio
    kupic, komercyjnego radia posluchac za darmoche, plyty CD w sklepach sa.

    Slumsy? Jedz do Torunia zapytaj o dzielnice Debowa Gora i idz zwiedzic -
    ale w swietle slonecznym i biegiem, bo wyjdziesz bez spodni...

    Idealizujesz nasz burdelik, zajrzyj tutaj:

    http://groups.google.pl/group/pl.pregierz/browse_thr
    ead/thread/124e06c76fefb4c5

    Jak widze takie regulacje to chetnie bym sie oddal w rece krwiozerczych
    kapitalistow, kupil dom z basenem i 3 auta, zarabiajac tyle samo co
    tutaj, ale nie oddajac polowy wynagrodzenia do budzetu.

    W sumie tylko odleglosc mnie powstrzymuje, lubie wpadac czesto do moich
    staruszkow.

    Wieslaw

  • 155. Data: 2008-08-03 09:16:11
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Tristan wrote:

    > Spytaj ich co będzie, jak będziesz przewlekle chory. Jak np. będziesz miał
    > stwardnienie rozsiane i będziesz potrzebował regularnych leków do końca
    > życia. Spytaj czy cię ubezpieczą jak JUŻ jesteś chory.

    Jakis rok temu zyla sobie w kujawsko-pomorskim mloda dziewczyna. Byla w
    takim stadium stwardnienia rozsianego, ze musiala chodzic o kulach. NFZ
    odmowil leczenia, bo slabe rokowania. Lecza tylko takich, ktorzy
    poruszaja sie samodzielnie. Nie wiem jaka jest jej sytuacja dzisiaj -
    ale jesli nie znalazla kasy, to jezdzi na wozku. Drugi przypadek - moj
    kolega. Ta sama choroba, stadium wczesniej - chodzil samodzielnie, ale
    miesnie juz odmawialy posluszenstwa. Odmowa leczenia. Stac go bylo na
    leczenie bez refundacji (kilka tysiecy zlotych miesiecznie), dzisiaj
    jest w kondycji jak przed zachorowaniem. Oto piekny socjalizm. Przeciez
    NFZ to tez ubezpieczyciel, ma ograniczone srodki i musi nimi
    gospodarowac. Ale w sytuacji braku konkurencji gospodaruje kiepsko.

    Wieslaw

  • 156. Data: 2008-08-03 10:46:18
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > Choćby po efektach działania.

    Ale to już PO FAKCIE. Wtedy to można tylko powiedzieć "ch.." i wybrać
    innych.

    Zaraz... Coś mi to przypomina...

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 157. Data: 2008-08-03 10:54:37
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > No i świetnie prosperowały.
    > Poza tym -- jaki monopol? Jest masa nienfzetowych przychodni. Tylko właśnie
    > kogo na to stać, a do tego usługi mają żenuła.

    Od 3 lat jak mam usługi w LuxMedzie nie korzystam z NFZowych. Jestem
    chory? Dzwonię - wizyta za godzinę w budynku obok pracy? Nie pasuje? To
    może wieczorem o 20:30 niedaleko pana domu?

    Żenuła? Kogo stać? Dziewczyna wykupiła - kilkadziesiąt złotych
    miesięcznie - koszt dniówki jaką trzeba wziąć wolną, żeby poczekać w
    kolejkach w przychodzi NFZ.

    > Ah, nie muszą kandydować... Mogą sensownie właśnie zarządzać.... Bo przecie
    > polityk z kandydowania to tylko reprezentacja. On nie ma być fachowcem. On
    > ma być łącznikiem pomiędzy narodem a fachowcami.

    Fachowcy właśnie zarządzają. Za grubą kasę, w prywatnych firmach. I ani
    im w głowie branie na siebie za znacznie mniejszą kasę burdelu pt. "Polska".

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 158. Data: 2008-08-03 10:58:11
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > Przepaliła nam się lampa na hemodynamice ostatnio. Wiesz ile kosztuje nowa
    > lampa? TYLKO LAMPA. 400 tysięcy złotych! Myślisz, że jakikolwiek prywatny
    > ośrodek zdrowia sobie na to pozwoli?

    A jak długa jest kolejka na to badanie? Pół roku? Rok?

    Prywatny ośrodek zdrowia pracowałby na 3 zmiany i obskoczył całą kolejkę
    w dwa miesiące, zarobił na tę lampę i jeszcze zyskał.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 159. Data: 2008-08-03 12:42:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.08.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 02:27
    > (autor Marcin Debowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <a...@z...router>):

    > Tak. I dzięki temu możesz leczyć się na detale. Bo jak wyskoczy coś
    > cięższego, to się zdziwisz.

    Powtarzasz swoją mantrę bez żadnych konkretów. Ja takie konkrety mogę Ci
    przedstawić. Jeśli mówię, że pokrywa praktycznie wszystko to pokrywa i są
    to rzeczy jak np. transplantacje organów, leczenie nowotworów itp. To są
    detale?

    > Może to, żem zachorzał za dziecka albo już przy urodzeniu?

    I sądzisz, że rodzice nie mogą ubezpieczyć ani ciąży ani dziecka?

    > Może to, że choroba to nie jednorazowa stłuczka samochodowa?
    > Spytaj ich co będzie, jak będziesz przewlekle chory. Jak np. będziesz

    Będą płacić do wysokości polisy.

    > miał stwardnienie rozsiane i będziesz potrzebował regularnych leków do
    > końca życia. Albo masę innych przewlekłych chorób. Albo jak ci nogi urwie i
    > będziesz niezdatny do pracy.

    Tristan, wyjdź ze skorupki i sprawdź sam. To są mity i demagogia co tu
    prezentujesz. Nie wiesz i tylko Ci się wydaje a jeszcze demonizujesz. Ja
    Ci mówię jak to wygląda z pierwszej ręki - tak, mam takie ubezpieczenie.
    Płacę mniejszą składkę niż kwoty który wymieniał np. Jacek P. Może mi
    urwac nogę, mogę być przewlekle chory - nie robi. Mam też inne
    ubezpieczenia związane z niezdolnością do pracy. To nie są koszmarne kwoty
    a jest to taka inwestycja we własne bezpieczeństwo jak inwestycja w
    edukację w tym dla własnych dzieci.

    > NFZtu nie można sprywatyzować, bo prywatny ubezpieczyciel będzie liczył
    > wyłącznie na zysk.

    Trzeba rozpędzić nie sprywatyzować.

    --
    Marcin

  • 160. Data: 2008-08-03 12:52:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]
    > (autor Marcin Debowski
    >
    > No to już musi ocenić wyborca. Ale ma przynajmniej materiał.

    Ma dokładnie tyle samo.

    --
    Marcin