  • 1. Data: 2005-12-18 19:32:06
    Temat: Poszukuje dziennika ustaw z 1984r.
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam. Poszukuję D.U z 1984r. z dn 21 stycznia. Nr 10 poz 44.
    Wiem, że jest już nieaktualny, ale jest mi on potrzebny.

    Zna ktoś może lina skąd go ściągnąć?

    Z góry dzięki
    PawełJ

  • 2. Data: 2005-12-18 20:27:08
    Temat: Re: Poszukuje dziennika ustaw z 1984r.
    Od: "Porady Prawne" <p...@p...webd.pl>

    Zamieściłem na: http://www.porady-prawne.waw.pl/dok2.htm
    Pozdrawiam
    DK

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:do4dm4$sri$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2005-12-18 20:48:54
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Porady Prawne" <p...@p...webd.pl> napisał w wiadomości
    > Zamieściłem na: http://www.porady-prawne.waw.pl/dok2.htm
    > Pozdrawiam
    > DK

    Dzięki wielkie jak nie wiem co.
    No ale poszukuję jeszcze jednej rzeczy. Więc może znowu kotś dobry się
    trafi.

    Szukam wyroku sądu : SN z 25III 1998r. sugn. II UKN 570/97, OSNP 1999/6/213
    /.

    Więc jakby ktoś zechciał podać namiary.

    Swoją drogą to albo źle szukam albo wszystko jest płatne. Tyle, że w tych
    serwisach płatnych to nawet nie mogę sprawdzić czy to jest przed
    zalogowaniem, a żeby zalogować muszę zapłacić. Bez sensu

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2005-12-18 20:54:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    pawelj napisał(a):
    > Szukam wyroku sądu : SN z 25III 1998r. sugn. II UKN 570/97, OSNP 1999/6/213
    > /.
    >
    > Więc jakby ktoś zechciał podać namiary.
    >
    > Swoją drogą to albo źle szukam albo wszystko jest płatne.

    Żle szukasz, trzeba było zacząć u źródła :)
    http://pub.sn.pl/OW3_IA.nsf

    KG

  • 5. Data: 2005-12-18 21:36:25
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Żle szukasz, trzeba było zacząć u źródła :)
    > http://pub.sn.pl/OW3_IA.nsf

    To przecież ogólnie wiadomo że najciemniej pod latarnią :)

    Dzięki za pomoc.

    --
    PawełJ