  • 11. Data: 2010-03-19 16:14:05
    Temat: Re: Poszukuje adminów, moderatorów itp
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-19 16:41, Użytkownik rudy napisał:

    > to cytat z filmu jak nie wiesz

    Byłby, gdybyś zastosował cudzysłów.
    Nie zastosowałeś, nie jest to cytat, jest to tylko epitet
    napisany przez małego niedowartościowanego człowieczka.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-03-19 16:15:06
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik

    >Zobacz jak pięknie zaimponował mi moderator globalny Pan Janusz M. z
    >konkurencyjnego forum
    >www.pralkoporadnik.pol.pl/forum_prawne.JPG
    Jeżeli uważasz że to legitymizuje wszelkie zło na świecie to współczuję.
    Jeżeli nie to FUT polecam pl.soc.savoir.vivre

    pzdr
    olo

  • 13. Data: 2010-03-19 17:37:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    olo napisal:
    [ ciach ]

    Wiesz, po jego bluzgu pod adresem Maddy to raczej i tak
    na to jego 'pralko-forum' nie bede zagladal, niezaleznie
    od 'alternatywnych' przeprosin i kajan, w ktorych zaistnienie
    gleboko watpie.

    Pewnie kolejny 'kreatywny' wychowanek prawa na jakims
    uniwersytecie Koziej Wolki.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2010-03-19 18:20:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-19 18:37, Jacek_P pisze:
    > Wiesz, po jego bluzgu pod adresem Maddy

    Ale zauważyłeś, że ona na niego naskoczyła zupełnie bez przeczytania
    tego, na co odpowiada? Że gość napisał ,,nie podam adresu, bo to nie ma
    sensu'' a ona na niego napadła, że tu jest jakowyś usnet (US-Net?)? I że
    może chłopak się uniósł nadmiernie, ale i cięty języczek Pani M. już
    niejednego z równowagi wyprowadził?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-03-19 19:01:59
    Od: rudy <w...@o...pl>

    Jacek_P pisze:

    > na to jego 'pralko-forum' nie bede zagladal, niezaleznie

    Jak zepsuje Ci sie AMICA i kazdy serwis wyśle CIe na drzewo to na
    kolanach przyjdziesz do mnie...

    --
    Wojciech Rudziński
    http://www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA

  • 16. Data: 2010-03-19 19:07:50
    Od: rudy <w...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale zauważyłeś, że ona na niego naskoczyła zupełnie bez przeczytania

    przeczytała tylko chyba nie zrozumiała...

  • 17. Data: 2010-03-22 08:13:07
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "rudy"

    >Jak zepsuje Ci sie AMICA i kazdy serwis wyśle CIe na drzewo to na kolanach
    >przyjdziesz do mnie...
    Maddy zna i również rozumie. Ty natomiast kolejny raz potwierdzasz
    nieznajomość i niezrozumienie newsowych reguł :(

    pzdr
    olo