  • 171. Data: 2003-11-20 09:58:11
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bphv6r$r6o$1@news.onet.pl...

    > To zrozumiale skoro uwazasz ze wszystko co przewala sie na newsach
    > powinno sie traktowac analogicznie do "wycieraczkowych reklamowek".

    Chcesz mi pokazac ze manipulacja czyimis postami potrafi byc brutalna?
    Nie musisz, bo wiem o tym, ale life is brutal and full sasdzkas, and
    sometimes kopas w dupe ;)
    Wiec jesli nawet wyrwane z kontekstu moje wycieraczkowe reklamowki
    potraktowales jako wszystkie posty na grupie to mysle ze to Twoj problem i
    nie bede sie uzalal ze zlamales prawo autorskie ;)

    > Tylko ze Twoje stanowisko tez mozna uznac za glupie, a nawet pozbawione
    > wyobrazni - no niestety. ;)

    Kazdy ma jakies wady.

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 172. Data: 2003-11-20 10:06:43
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Lepton> miał rację
    <news:bpi2vr$q7m$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

    > "ale" tylko do pewnej "grupy".... ktora juz mi wytoczyla brutalna
    wojne ;)
    > I mam za swoje ! :D

    nie zauważyłem grupy, o której piszesz
    może dlatego, ze w niej jestem?
    ;)

    --
    'teraz to już z górki' - pomyślał Syzyf.

    http://trener.blog.pl

  • 173. Data: 2003-11-20 10:16:51
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Lepton:
    > Chcesz mi pokazac ze manipulacja czyimis postami potrafi byc brutalna?

    Nie. :)
    Chce Ci pokazac ze manipulacja jest przede wszystkim czyms _glupim_. :)

    > Wiec jesli nawet wyrwane z kontekstu moje wycieraczkowe reklamowki
    > potraktowales jako wszystkie posty na grupie to mysle ze to Twoj problem i
    > nie bede sie uzalal ze zlamales prawo autorskie ;)

    Chcesz kontekst? Prosze bardzo, oto skrot:
    "... jesli bede chcial wykorzystac kogos tekst ...", to 'zapatrzony' w "...
    prawo
    obowiazujace w naszym kraju..." nie widzisz przeszkod aby "... przenosic
    tworczosc [...] tak jak reklamy z wycieraczki do domu swojego....".

    Cos sie nie zgadza? :)

    > Kazdy ma jakies wady.

    Wady glupcow moga uderzac w otoczenie - to juz nie wada, lecz dysfunkcja
    na skutek wady. ;)

    Czarek

  • 174. Data: 2003-11-20 10:34:48
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > obowiazujace w naszym kraju..." nie widzisz przeszkod aby "... przenosic
    > tworczosc [...] tak jak reklamy z wycieraczki do domu swojego....".

    Czemu sadzisz ze ma mi sie to nie spodobac, czy nawet mnie obuzyc? To co
    zrobiles jest zabawne i predzej temu nadalbym imie "tworczosc", tym
    bardziej ze na koncu zapomniales umiescic napis: Lepton ;)

    > Wady glupcow moga uderzac w otoczenie - to juz nie wada, lecz dysfunkcja
    > na skutek wady. ;)

    Za gupi jestem zeby to zrozumiec ;)

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 175. Data: 2003-11-20 11:16:25
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Lepton:
    > Za gupi jestem zeby to zrozumiec ;)

    Wady glupcow sa niegrozne dopoki nie uda im sie uwiklac w nie
    swe otoczenie. :)

    Tak jak chwasty sa niegrozne dopoki nie wylegna na 'cenny plon'. ;)

    Czarek

  • 176. Data: 2003-11-20 12:23:55
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

    "Lepton" wnews:bph5t1$5ec$1@nemesis.news.tpi.pl...
    /.../

    > wystarczy aby popracowac nad umieszczaniem
    > poprawnie postow i mysle ze problem bylby rozwiazany.

    Uprzejmie proszę o obiektywne wskazanie niepoprawnie zamieszczonych
    postów

    przypominam adres http://www.psphome.htc.net.pl

    Przypominam, że nie oznacza to żadnej i niczyjej własności

    Szczegóły na http://www.psphome.htc.net.pl w dziale O redakcji

    > Pozdrawiam,
    > Lepton

    pozdrawiam
    All

  • 177. Data: 2003-11-20 12:28:41
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    > Wady glupcow sa niegrozne dopoki nie uda im sie uwiklac w nie
    > swe otoczenie. :)
    >
    > Tak jak chwasty sa niegrozne dopoki nie wylegna na 'cenny plon'. ;)

    Ufff... wiec nie ma co sie martwic, bo ja tak jak szybko tutaj sie
    pojawilem, tak szybko odejde, nie wchodzac w zabloconych buciorach w Wasze
    cenne plony. ;-)

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 178. Data: 2003-11-20 12:29:14
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

    "ksRobak" w news:bphmq1$4d4$1@inews.gazeta.pl...
    /.../

    > RE: Chodzi o kradzież postów z Grupy Dyskusyjnej.
    > \|/ re:

    Mam zacytować może całą wiązkę skradzionych na róznych grupach
    dyskusyjnych postów będących odpowiedziami na Twoje posty ??
    Bradzo mi sie to kiedys podobało.
    Mogę powtórzyć

    All

    ps. Czy Twoje krzyki mam traktować jako apel o wycięcie
    Twojego jedynego postu jaki zdaje się figuruje w serwise
    http://www.psphome.htc.net.pl

    ??

  • 179. Data: 2003-11-20 12:41:43
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Lepton> miał rację
    <news:bpic40$rpr$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

    > Ufff... wiec nie ma co sie martwic, bo ja tak jak szybko tutaj sie
    > pojawilem, tak szybko odejde, nie wchodzac w zabloconych buciorach w
    Wasze
    > cenne plony. ;-)

    daj spokój
    poczekaj jescze z 2 tygodnie
    przyjrzyj sie lepiej

    pzdr

    --
    Wierz mi: nie ufaj nikomu.

  • 180. Data: 2003-11-20 12:52:47
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Lepton:
    > Ufff... wiec nie ma co sie martwic, bo ja tak jak szybko tutaj sie
    > pojawilem, tak szybko odejde, nie wchodzac w zabloconych buciorach
    > w Wasze cenne plony. ;-)

    Cos co dla jednego jest cenne, dla innego znaczy tyle co nic - life is
    brutal. :)))))

    Wlasciwie to nie zauwazylem aby ktos Cie stad przeganial, ale nie czytam
    wszystkiego...

    Czarek