  • 161. Data: 2003-11-20 01:35:34
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bph398$7di$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie jestem miękka, Leptonie ;).

    I tak trzymac ;)

    > Ba.. kto ma miękkie serce, musi mieć.. ;)

    Ciesze sie ze sie rozumiemy ;)

    > Myślę, że przypadkowo dałeś się wciągnąć w dyskusję,
    > którą toczymy tutaj już od dawna.

    I zapewne masz racje, zajrzalem na psp przypadkowo...

    > Chwała Ci za to! :) - widzę, że naprawdę chcesz pomóc.
    > Niestety jednak, nie znasz wszystkich niuansów. ;)

    ...i chociaz czulem ze przegapilem duzo ciekawych postow...

    > Nie jest też prawdą, że kontrowersje dotyczą postów jednej
    > czy dwóch osób. Było ich więcej.

    ...to przez ta moje niedoinformowanie popsulem cale dzielo tworzone tutaj
    ;)

    > Sprawa dotyka również osób, których cytaty lub nicki
    > są używane w zamieszczanych w dziale "wybrane posty"
    > fragmentach (co podkreślam - ponieważ posty są skracane
    > i często niekompletne - [czasami z braku miejsca ;)]
    > co powoduje, że mogą stać się (czasami) własną karykaturą.

    Temu to i ja jestem przeciwny, lecz nie widze w tym zadnego problemu zeby
    odrazu zamykac tak fajny dzial, wystarczy aby popracowac nad umieszczaniem
    poprawnie postow i mysle ze problem bylby rozwiazany. Zreszta nikomu sie
    nie dogodzi, zawsze sie znajdzie osoba ktora bedzie miala chociazby jakies
    "ale" i uwazam ze jest to jej problem i niech sie wybierze do psychologa
    ;)

    > Jestem za trwaniem SERwisu ;).
    > Kocham ten SERWIS jak własne Dziecko :).
    <cut>
    > :))
    > Jesteśmy (mam nadzieję, że nie tylko ja) wdzięczni
    > za Twoje zaangażowanie :).

    Az sie zawstydzilem, tyle pochlebstw ;)

    <cut>
    > Może Redakcja zamieści nasz post, jako jeden z ostatnich? ;)

    Nie bede pisal ze wyrazam na to zgode, bo uwazam to za glupie... Nie
    wstydze sie swoich postow, ktore nawet moglbym lepiej napisac i to np. bez
    bledow ortograficznych, tym bardziej ze nie podpisuje je swoim nazwiskiem,
    wiec wrazie czego wszystko bedzie na Leptona, lub on bedzie sie przejmowal
    konsekwencji swoich postow... tylko kto go zna? Kiedys nawet spotkalem
    kilku Leptonow ale to juz inna bajka... ;D

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 162. Data: 2003-11-20 03:08:04
    Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "EvaTM"

    > I tak trzymac ;)

    Staram się! :).

    > Ciesze sie ze sie rozumiemy ;)

    Oczywiście! :)

    > I zapewne masz racje, zajrzalem na psp przypadkowo...

    Zapewne ;).

    > ...i chociaz czulem ze przegapilem duzo ciekawych postow...

    Nic straconego - wciąz tu jesteśmy.
    I mamy googlizm ;).

    > ...to przez ta moje niedoinformowanie popsulem cale dzielo tworzone tutaj
    > ;)

    Alleż skąd! Pomogleś ;).

> [...]
    > "ale" i uwazam ze jest to jej problem i niech sie wybierze do psychologa

    Wszystkim zapewne nie.
    Ale to demokratyczna i oświecona Grupa :)..

    > <cut>
    >
    > Az sie zawstydzilem, tyle pochlebstw ;)

    Pochlebstw? Nie znasz mnie (jeszcze? ;).

> [...]

    > konsekwencji swoich postow... tylko kto go zna? Kiedys nawet spotkalem
    > kilku Leptonow ale to juz inna bajka... ;D

    Obiło mi się o uszy, że Kierowca naszego AUTobusu (zielonego!) jest miłośnikiem Prawa
    ;).
    Nie spotkaleś go w Waszym rejonie? ;)

    Nieustająco SERdecznie pozdrawiam :).

    E.

    "..czwarta nad ranem..
    kiedy Sen przyjdzie.." ;)

  • 163. Data: 2003-11-20 06:26:07
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tycztom" <t...@n...waw.pl>

    > Widzę, że wątek rozmnożył się także na pl.soc.prawo - to i
    > dobrze.

    RE: Zbyteczny komentarz.

    > Rozciągniemy membranę na jeszcze więcej sposobów i w kilku
    > (set) różnych kierunkach.
    > Membrana pęknie i sprawa się wyjaśni.

    RE: Piszesz w liczbie mnogiej. Ilu was jest?? Skąd ten zapęd
    by tworzyć kilkasat kierunków? Psychoza??

    > Pomijając kwestie prawne, dodam od siebie kilka słów /bardzo
    > subiektywnie/.

    RE: W tym wątku chodzi wyłącznie o kwestie prawne.

    > KsRobak to jednostka wybitnie destrukcyjna... [...]

    RE: Twoje chore ataki ad_persona i chora konfabulacja
    to wyłącznie Twój chory punkt widzenia. Nie będę komentował.

    > O co - w takim razie - tyle szumu?

    RE: Chodzi o kradzież postów z Grupy Dyskusyjnej.
    \|/ re:

    PS. porównaj: news:bphm1j$30g$1@inews.gazeta.pl...
    --
    /kutafon, palant, debil, oszołom, manipulant, psychopata,
    nie Psycholog/

  • 164. Data: 2003-11-20 07:56:26
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "ksRobak" w wiadomości news:bpg711$t8l$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > No patrz!!! Jeden się przyznał po fakcie bo musiał.

    Przyznal? Od dawna bylo wiadomo kto prowadzi ten dzial. Ty nie wiedziales?
    A moze nie chciales wiedziec?

    > Na co to jest dowód? Serwis to tylko WP i anonimowa
    > "redakcja" :-)

    Z Twoimi definicjami nie ma sensu dyskutowac. Kis sie dalej we wlasnym
    sosie.

    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 165. Data: 2003-11-20 08:08:35
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "ksRobak" w wiadomości news:bpgdq9$n11$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > Prawo własności jest przenoszone w genach.
    > Nie biłeś się nigdy w piaskownicy gdy jakiś
    > bachor zabrał Ci wiaderko?? ;D

    A Ty kogos takiego biles? Przeciez wiaderko jak bylo tak pozostalo w
    piaskownicy do ktorej je przyniosles. Zgodnie z tym co piszesz kradziezy
    nie bylo.

    Jesli idzie o te Twoje gazety. Czasem w jakims programie telewizyjnym mowi
    sie cos w stylu:
    - Gazeta xxxx napisala "........."
    Myslisz, ze ktos pytal o zgode na zamieszczenie cytatu? Watpie. Jesli
    chcesz jeszcze jakiegos przykladu to dam Ci cos z autopsji (choc moze juz o
    tym pisalem) - pewien dwutygodnik zacytowal w swoim artykule fragmenty z
    mojej strony. Nikt mnie nie pytal o zgode, czy chce sie w tym artykule
    znalezc.

    EOD z mojej strony.

    pozdrawiam

  • 166. Data: 2003-11-20 08:43:24
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <EvaTM> miał rację
    <news:bph398$7di$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

    pobawmy sie zatem w tłumaczenie

    ****początek tłumaczenia****

    > Nie jestem miękka, Leptonie ;).
    > Ba.. kto ma miękkie serce, musi mieć.. ;)

    jestem twarda, ale mam miekką dupę.

    > Myślę, że przypadkowo dałeś się wciągnąć w dyskusję,
    > którą toczymy tutaj już od dawna.

    dałeś się wciagnąć - zmanipulowano cię.

    > Chwała Ci za to! :) - widzę, że naprawdę chcesz pomóc.

    no nie - nie obrażaj się - dobrze że jesteś! przydasz się.

    > Niestety jednak, nie znasz wszystkich niuansów. ;)

    co prawda gówno wiesz

    > Nie jest też prawdą, że kontrowersje dotyczą postów jednej
    > czy dwóch osób. Było ich więcej.

    powtarzam - gówno. dużo gówien.

> [...]
    > i często niekompletne - [czasami z braku miejsca ;)]
    > co powoduje, że mogą stać się (czasami) własną karykaturą.

    czasami, rozumiesz, nie jest tak jak bym chciała.

    > Jestem za trwaniem SERwisu ;).
    > Kocham ten SERWIS jak własne Dziecko :).

    jestem dobra. potrafię kochać.
    w przyszłości chcę zajmować się dziećmi
    i walczyć aktywnie o prawa człowieka.

    > Jesteśmy (mam nadzieję, że nie tylko ja) wdzięczni
    > za Twoje zaangażowanie :).

    za mną stoją miliony. masz cuksa.

    > Może Redakcja zamieści nasz post, jako jeden z ostatnich? ;)

    ten post jest nasz. jesteśmy jego właścicielami.
    chcemy zakończyć z honorem.
    bo tylko my możemy to zrobić.

    po nas choćby potop.

    ***** koniec tłumaczenia*****

    idź ty evo na jakis dłuższy urlop....

    --
    - Stirlitz, co jest lepsze: radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Mueller.
    - Gazeta, w radio nie zawiniesz śledzia - odparł spokojnie Stirlitz.

  • 167. Data: 2003-11-20 08:46:23
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Lepton> miał rację
    <news:bph5t1$5ec$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

> [...]
    jakies
    > "ale" i uwazam ze jest to jej problem i niech sie wybierze do

    leptonie!
    ;)

    to co napisałeś
    mocno bije w evcię

    eva ma duuuuże "alle" do.. wszystkiego. ostatnio.
    do WP szczególnie.

    --
    Trzeba kobiecie mówić, że jest inną od innych, uwierzy i będzie tak zadowolona,
    że pozwoli postępować z sobą jak z innymi.

  • 168. Data: 2003-11-20 08:49:28
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Lepton:
    > Nie bede pisal ze wyrazam na to zgode, bo uwazam to za glupie...

    To zrozumiale skoro uwazasz ze wszystko co przewala sie na newsach
    powinno sie traktowac analogicznie do "wycieraczkowych reklamowek".

    Tylko ze Twoje stanowisko tez mozna uznac za glupie, a nawet pozbawione
    wyobrazni - no niestety. ;)

    Czarek

  • 169. Data: 2003-11-20 09:36:27
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    > Obiło mi się o uszy, że Kierowca naszego AUTobusu (zielonego!) jest
    miłośnikiem Prawa ;).
    > Nie spotkaleś go w Waszym rejonie? ;)

    Spotkalem, ale chyba jest zdenerwowany ze pasazerowie nie chca kupowac
    biletow ;)

    Podrawiam,
    Lepton

  • 170. Data: 2003-11-20 09:52:57
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
    wiadomości news:bphupj$u9s$1@news2.ipartners.pl...

    > to co napisałeś
    > mocno bije w evcię

    Nie jest miekka wiec sobie poradzi ;)

    > eva ma duuuuże "alle" do.. wszystkiego. ostatnio.
    > do WP szczególnie.

    Czy jest to czyms zlym?
    Byc moze ze napisalem tamte zdanie zbyt pochopnie, egoistycznie, nie
    przemyslajac go, ale nie kierowalem je do wszytkich osob majacych jakies
    "ale" tylko do pewnej "grupy".... ktora juz mi wytoczyla brutalna wojne ;)
    I mam za swoje ! :D

    Pozdrawiam,
    Lepton