  • 61. Data: 2003-11-18 16:56:37
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Jacek (b)> miał rację
    <news:bpdhrf$itv$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

    > Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
    > wiadomości news:bpdhk1$1du9$1@news2.ipartners.pl...

    > nie możesz - przynajmniej tu na Jurze - wynoszenie WAPIENI i ostańców
    oraz
    > roślin pod ochroną np. języczników podlega każe 5000 zł i to jest
    > respektowane, bo właśnie z publicznych miejsc wynosili i robili sobie
    > skalniaczki, mury... to tak na marginesie Jury.

    ale śmieci moge wrzucić do kosza?
    bo to własciwsze porównanie.
    śmieci wnoszą tu ci przeklęci turysci...
    ;)

    --
    Ranę zadałeś, ranę otrzymasz.

    Ajsychols

  • 62. Data: 2003-11-18 17:00:25
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpdhju$q9t$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > ja tez nie.
    > mogłem wybrać np ufo, a nie po prostu ksRobak, nie?
    > [tren R]

    Spróbuj napisać jakąś informację która łamiąc prawo
    godzi w interes państwa. Nikt nie będzie szukał UFO
    ale komputera z którego 'post' został nadany.
    Nie jesteś /|\ [anonim] ;D
    \|/ re:

  • 63. Data: 2003-11-18 17:04:48
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdikk$pe$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Ten ogród to miejsce do wystawiania krasnali.

    wiec wszyscy wiemy, ze dysponujesz armiami krasnalowymi.

    > Czy wykorzystując ogród zgodnie z przeznaczeniem
    > wścibiam nos do czyjegoś ogrodu? Już go zawłaszczyłeś?

    postawiłes dużo krasnali. ja podchodzę tylko i patrzę -
    - czyj to ogród? (myślę sobie)
    - publiczny! (odpowiadasz na moje myśli)
    - o jaki job twaju krasnal! popatrzcie!
    - siódme: nie kradnij!!!
    - przecież stoi sobie spokojnie... może oświetlę go tylko czymś...

    > Chcesz ukraść mojego krasnala z publicznego ogrodu??

    coś ty, stary!
    twoje krasnale straszliwie pierdzą!
    [na marginesie - nikt ci jeszcze tego nie mówił?!!
    gdybyś wiedział, to sprawą honoru byłaby zmiana diety]

    > Dlaczego? Ogród jest Twój bo tak sobie wymyśliłeś.
    > Krasnal jest Twój bo tak sobie wymyśliłeś.
    > To jest BEZPRAWIE.

    co to że niby jest?
    że ja gdzies mówię że mój ogród?
    od tych pierdów juz ci mózg skisł, człowieku.

    > Krasnal jest mój bo ja go wytworzyłem i ja ponoszę
    > odpowiedzialność.

    co ponosisz?!
    chyba opowiedzialność. bo opowiadasz głodne kawałki
    ;)

    > Nigdzie nie wścibiam nosa bowiem ogród
    > jest wspólną własnością.

    czyją znaczy?
    kto należy do wspólnoty?

    >Protestuję przeciwko kradzieży
    > krasnali. Precz ze złodziejami krasnali. :-)

    precz ze smrodliwymi krasnalami!
    precz ze złodziejami precz precz!
    nawiasem mówiąc - jesteś złodziejem nicka.
    plagiatorem na potegę, ot co.
    pytałes sie mickiewicza o zgodę?

    --
    Stirlitz szedl ulica, kiedy z tylu rozlegly sie strzaly i tupot
    podkutych butów. To koniec - pomyslal Stirlitz wkladajac reke do

  • 64. Data: 2003-11-18 17:07:45
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Nie pisałem o bombie i nożu. Pisałem o liście.
    > Jego właścicielem jest adresat listu.
    >
    > Jak dla mnie temat skończony bo nie mam zamiaru bić piany
    > w sprawie, która dla ludzi zajmujących się tym jest jednoznaczna.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Listy mnie nie interesują. Za treść posta odpowiada
    jego autor jest więc niezaprzeczalnym właścicielem.
    \|/ re:

  • 65. Data: 2003-11-18 17:12:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    > Listy mnie nie interesują. Za treść posta odpowiada
    > jego autor jest więc niezaprzeczalnym właścicielem.

    Za jego treść odpowiada, jego właścicielem nie jest.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 66. Data: 2003-11-18 17:12:40
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdj78$2s0$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Nie jesteś /|\ [anonim] ;D

    doskonale o tym wiem.
    robaczku.

    ja zresztą dużo wiem
    ;)

    --
    Prawda jest z każdej swej strony taka sama.

    Seneka

  • 67. Data: 2003-11-18 17:12:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    tren R rzecze:
    > czemu uważasz że się szmacę?

    Zapytaj rodziców to Ci powiedzą.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 68. Data: 2003-11-18 17:14:38
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Arek> miał rację <news:bpdio4$4m$1@news.onet.pl> ale:

    > Po co się szmacisz jak autor tej strony?

    czemu uważasz że się szmacę?

    --
    Wszystko, co nieznane, uchodzi za wielkie.

  • 69. Data: 2003-11-18 17:19:19
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Arek> miał rację <news:bpdjum$3i9$2@news.onet.pl> ale:

    > Zapytaj rodziców to Ci powiedzą.

    jak sobie życzysz.

    --
    Jak łatwo nauczyć się panować,
    Jak trudno nauczyć się rządzić.

    J.W.Goethe

  • 70. Data: 2003-11-18 17:20:07
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]

    > precz ze smrodliwymi krasnalami!
    > precz ze złodziejami precz precz!
    > nawiasem mówiąc - jesteś złodziejem nicka.

    Mickiewicz pisłał o Jacku Soplicy. Ksiądz Robak - była jego
    ksywa. Jak myślisz: czy jest różnica pomiędzy:
    ksiądz Robak a ksRobak? Czy to to samo?? ;)
    Serwis niemoderowanej Grupy Dyskusyjnej jest bezdyskusyjny
    i jest tak potrzebny wirtualnej przestrzeni internetowej
    jak prasa, kino czy teatr w realu. Jeśli by go nie było dziś -
    to jutro by powstał. Pytanie tylko: jaki serwis?
    Złodziejski? Anonimowy? Kradzież krasnala przez
    anonimowego złodzieja będzie zawsze kradzieżą.!
    A co zrobić jak złodziej nie chce oddać krasnala? Na pal?? :)
    Houk! ;D
    \|/ re: