  • 51. Data: 2003-11-18 16:33:02
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    news:bpdhca$1dqn$1@news2.ipartners.pl...
    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpdgso$nkf$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > jakby to było takie trudne.

    > przy okazji.
    > dlaczego nie moge sobie wybrac nicka ksRobak?
    > [zdaje sie że uderzyłem w jakąs czułą strunkę}
    > [tren R]

    A kto Ci zabroni podpisać się jak chcesz? Odpowiedzialność?
    Nie wierzę. :-)
    \|/ re:

  • 52. Data: 2003-11-18 16:36:21
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdh9f$p3q$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Czy ja pisząc na Grupę Dyskusyjną
    > wścibiam nos do czyjegoś ogrodu?

    jak najbardziej
    do publicznego
    dokładnie tak, jak piszesz niżej

    > Czy z publicznego ogrodu wolno kraść??

    *publicznego*

    właśnie z *publicznego* ogrodu mogę przynieść kamyk, trawkę
    a także pokazac znajomym, jak to ludzie śmiecą w tym naszym
    *publicznym* ogrodzie, podtykając im pod nos przerózne badziewia
    znalezione w kwietnikach.

    --
    Państwo jest w największym nierządzie, gdy ma wiele praw.

    Tacyt

  • 53. Data: 2003-11-18 16:36:47
    Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
    wiadomości news:bpdhk1$1du9$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > a także pokazac znajomym, jak to ludzie śmiecą w tym naszym
    > *publicznym* ogrodzie, podtykając im pod nos przerózne badziewia

    nie możesz - przynajmniej tu na Jurze - wynoszenie WAPIENI i ostańców oraz
    roślin pod ochroną np. języczników podlega każe 5000 zł i to jest
    respektowane, bo właśnie z publicznych miejsc wynosili i robili sobie
    skalniaczki, mury... to tak na marginesie Jury.

  • 54. Data: 2003-11-18 16:39:53
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>

    > ksRobak rzecze:

    > Nawet list stanowi własność tego kto go otrzymał, a nie autora.
    > Co do postu to nie jest przejawem działalności twórczej, nie
    > podlega więc prawu autorskiemu.
    > Arek

    Ten kto otrzymał bombę jest właścicielem bomby?
    Ten kto otrzymał nóż pod żebra jest właścicielem noża?
    Coś kręcisz.
    \|/ re:
    --
    Członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Internetowych
    powstałego w celu ochrony praw twórców treści internetowych

  • 55. Data: 2003-11-18 16:41:25
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdhju$q9t$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > A kto Ci zabroni podpisać się jak chcesz? Odpowiedzialność?
    > Nie wierzę. :-)

    ja tez nie.
    mogłem wybrać np ufo, a nie po prostu ksRobak, nie?

    --
    Wiesz co robi ten troll? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
    społeczeństwa. To jest troll na skalę naszych możliwości. Wiesz, co my

  • 56. Data: 2003-11-18 16:44:31
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Arek> miał rację <news:bpdhg7$q14$1@news.onet.pl> ale:

    > Jak chcesz obronić swoje debilne zarzuty w sądzie to tu masz
    > moje dane http://www.elita.pl/arek/o_mnie.html

    ale zapoznajmy sie również z tym, dla równowagi

    http://www.raf256.com/arnold/

    --
    tren R
    gg #1290613

  • 57. Data: 2003-11-18 16:49:20
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Arek:
    > ... Nie jest to twórczość.
    > Cała reszta to bzdury.

    Coz, jesli ktokolwiek moglby nie miec zastrzezen co do 'nie-bzdurnej'
    slusznosci w pozbawianiu autora, publikujacego swe wiadomosci na
    newsach, wszelkich praw do tresci wlasnych wiadomosci to z pewnoscia
    debile i zlodzieje. ;)

    Czarek

  • 58. Data: 2003-11-18 16:50:28
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]

    > a także pokazac znajomym, jak to ludzie śmiecą w tym naszym
    > *publicznym* ogrodzie, podtykając im pod nos przerózne

    Ten ogród to miejsce do wystawiania krasnali.
    Czy wykorzystując ogród zgodnie z przeznaczeniem
    wścibiam nos do czyjegoś ogrodu? Już go zawłaszczyłeś?
    Chcesz ukraść mojego krasnala z publicznego ogrodu??
    Dlaczego? Ogród jest Twój bo tak sobie wymyśliłeś.
    Krasnal jest Twój bo tak sobie wymyśliłeś.
    To jest BEZPRAWIE.
    Krasnal jest mój bo ja go wytworzyłem i ja ponoszę
    odpowiedzialność. Nigdzie nie wścibiam nosa bowiem ogród
    jest wspólną własnością. Protestuję przeciwko kradzieży
    krasnali. Precz ze złodziejami krasnali. :-)
    \|/ re:

  • 59. Data: 2003-11-18 16:52:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    tren R rzecze:
    > http://www.raf256.com/arnold/

    Po co się szmacisz jak autor tej strony?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 60. Data: 2003-11-18 16:54:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    > Ten kto otrzymał bombę jest właścicielem bomby?
    > Ten kto otrzymał nóż pod żebra jest właścicielem noża?
    > Coś kręcisz.

    Nie pisałem o bombie i nożu. Pisałem o liście.
    Jego właścicielem jest adresat listu.

    Jak dla mnie temat skończony bo nie mam zamiaru bić piany
    w sprawie, która dla ludzi zajmujących się tym jest jednoznaczna.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net