  • 31. Data: 2003-11-18 15:31:01
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    > Post jest twórczością i stanowi własność autora.

    Nie jest i nie mąć ludziom w głowach.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 32. Data: 2003-11-18 15:37:04
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpdcat$7s9$1@inews.gazeta.pl> > ale:

    > a kim ty jestes nadawco?
    > jakies konkrety, fakty, dane..
    > żeby ludzkośc wiedziała - czy słowo 'robak'
    > i nick 'ksRobak' to jeden człowiek, dwóch, trzech
    > czy może jest was tam legion...
    >
    > bo jesli tego nie wiadomo
    > to jak wyobrażasz sobie OSOBISTĄ AUTORYZACJĘ?
    >
    > oj dyndałes ty na haczyku, dyndałeś
    > aż cie wyciągli z głębi... i cóż, znowu płotka...
    > ;)
    >

    > a jeśli ja podpisze posta jako ksRobak
    > i dam zgodę na publikacje moich postów na psp
> [...]

    Nadawcą posta jest konto pocztowe email
    Moim identyfikatorem który wyciąłeś jest <e...@g...pl>
    Np. Twojego posta
    From: "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    możesz odczytać we właściwościach (źródło)
    nawet w przypadku gdy jakiś "niedouczony głąb"
    wytnie MSG-ID z nagłówka. :-)
    PS. a cóż się tak interesujesz personaliami ksRobak'a? ;D
    \|/ re:

  • 33. Data: 2003-11-18 15:42:40
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Nie jest i nie mąć ludziom w głowach.
    > Arek

    Pisząc, że post nie stanowi własności autora - KŁAMIESZ.
    Pisząc., że mącę ludziom w głowach - stosujesz
    bezpodstawne pomówienie.
    Za to powyżej jest już artykuł. Jesteś przestępcą wobec prawa.
    \|/ re:

  • 34. Data: 2003-11-18 15:43:38
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpddl4$cei$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Grupa Dyskusyjna "pl.sci.psychologia" (a także pl.soc.prawo) -
    > póki co - nie jest Twoim ogródkiem. :)

    a jest twoim?

    --
    Miejcie odwagę posługiwać się rozumem.

    Immanuel Kant

  • 35. Data: 2003-11-18 15:48:43
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > a jest twoim?
    > [tren R]

    mój jest krasnal :-)
    \|/ re:

  • 36. Data: 2003-11-18 15:50:07
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdeb0$erf$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Nadawcą posta jest konto pocztowe email

    to bardzo ciekawa koncepcja.
    konto jest autorem tych wszystkich twoich tfu rczości?
    mądre masz konto.
    a wszelka durnota wynikła z mądrości konta
    pisze się już stety na twoje konto.

> [...]
    > From: "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    > możesz odczytać we właściwościach (źródło)
    > nawet w przypadku gdy jakiś "niedouczony głąb"

    jednym słowem sugerujesz że nie ma takiej możliwości
    abym pisał jako e...@g...pl?
    ;)

    > PS. a cóż się tak interesujesz personaliami ksRobak'a? ;D

    może go jakos znam?

  • 37. Data: 2003-11-18 15:51:22
    Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a wszelka durnota wynikła z mądrości konta
    > pisze się już stety na twoje konto.

    > jednym słowem sugerujesz że nie ma takiej możliwości

    Przepraszam, czy ty sam ze sobą rozmawiasz i ostro dyskutujesz? - tak
    wynika z postu powyżej - stawiasz jakąś tezę, a w drugim poście sobie
    odpowiadasz... chyba że ktoś sobie jaja robi.

  • 38. Data: 2003-11-18 15:52:49
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdelg$fv8$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Jesteś przestępcą wobec prawa.

    to chyba lepsze niz bycie głupcem wobec wszechświata?
    ;)

    --
    Stirlitz i Kathe spacerują po parku. Nagle padają strzały.
    Kathe pada. Krew tryska.

  • 39. Data: 2003-11-18 15:53:52
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    <news:bpdelg$fv8$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > to chyba lepsze niz bycie głupcem wobec wszechświata?
    > ;)
    > [tren R]

    Wzywam obywatela "wszechświata" - na świadka.
    Niech odpowie sam. :-)
    \|/ re:

  • 40. Data: 2003-11-18 15:59:43
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdf0q$h5r$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    odniosłes się do tego czyj jest ogródek, a nie czyj jest krasnal

    > mój jest krasnal :-)
    > \|/ re:

    więc łaskawie skoro krasnal jest twój
    i chcesz żeby twój pozostał
    nie wściubiaj go do czyjegos ogrodu
    bo nie dość że wystawisz go na widok publiczny
    (co może wiązac się z pośmiewiskiem)
    to ci go jeszcze ptaki obsrają

    --
    Im bardziej jesteśmy próżni, tym bardziej uderza nas próżność innych.

    Stefan Witwicki