  • 281. Data: 2003-11-24 00:57:33
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Marek Krużel:
    > Bezmózgi wariat? ;)

    Rzeczywistosc niekiedy bywa wyjatkowo brutalna. :)
    No niestety. ;)

    Czarek

  • 282. Data: 2003-11-24 06:58:58
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Nic z tego. PRAWO AUTORSKIE. Nasze wypowiedzi na grupie też pod nie
    > podpadaj?, a forma nie gra roli.

    UWAGA !

    To jest UTWOR ;-)

  • 283. Data: 2003-11-24 08:51:09
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    KrzysiekPP:
    > UWAGA !
    >
    > To jest UTWOR ;-)

    Eeeee-tam. :)

    Jesli zaczniesz myslec i efekt takiego autorskiego wysilku wyrazisz
    w opublikowanym na news poscie, to wowczas bedzie to utwor... :)
    a tak - hmmm...

    wlasciwie to chyba wcale nie musisz nawet myslec: wystarczyloby,
    aby to co ew. napiszesz dawalo do myslenia czytajacym. ;)

    Czarek

  • 284. Data: 2003-11-24 10:34:32
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Marek Krużel> miał rację
    <news:pan.2003.11.22.16.27.12.542140@go2.pl> ale:
    > Sat, 22 Nov 2003 13:49:23 +0100 Slawek [am-pm]:

    > Nie znam, trenR miał jego słowa w stopce, może on będzie wiedział.
    >
    > Marek

    dzieki sławku.
    marecki - bez jego uwag bym to przepuścił.
    nie znasz zasad?
    ;)

    --
    sygnaturkowym skrytożercom mówimy: nie!

    http://trener.blog.pl

  • 285. Data: 2003-11-24 10:36:39
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Marek Krużel> miał rację
    <news:pan.2003.11.21.14.05.49.48973@go2.pl> ale:

    > Masz w sygnaturce fajny cytat z Tacyta.;)

    juz domyslam się żetoja.
    tacyt był fajny, bo wszystkie cacy.. caty.. etayc.. etaty.. fajne
    chłopaki są!

    --
    Państwo jest w największym nierządzie, gdy ma wiele praw.

    Tacyt

  • 286. Data: 2003-11-26 19:16:48
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    Mon, 24 Nov 2003 11:34:32 +0100 tren R:

    > marecki - bez jego uwag bym to przepuścił. nie znasz zasad?
    > ;)

    Nie znam.:)

    Marek

  • 287. Data: 2003-11-26 19:23:36
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    Mon, 24 Nov 2003 01:57:33 +0100 cbnet:

    > Rzeczywistosc niekiedy bywa wyjatkowo brutalna. :) No niestety. ;)

    Rozumiem, że to jest twórcze naśladowanie rzeczywistości? ;)

    Marek

  • 288. Data: 2003-11-26 22:30:28
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Marek Krużel:
    > Rozumiem, że to jest twórcze naśladowanie rzeczywistości? ;)

    Kto walczy z rzeczywistoscia - wlaczy tez ze mna, kto walczy
    ze mna - sprzeciwia sie i sprzeniewierza rzeczywistosci. ;)
    Ha! Jestem rzeczywistoscia. :)))

    PS: No niestety. ;)

    Czarek

  • 289. Data: 2003-11-27 08:59:11
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Marek Krużel> miał rację
    <news:pan.2003.11.26.19.16.42.810943@go2.pl> ale:

    > Nie znam.:)

    to wyp... ;) na nauki!

    ps. i tak ci nie wierzę. to musiała byc prowokacja.
    jesteście obrzydliwi w tych spiskach.
    ale my się nie damy!

    ;)

    --
    Miejcie odwagę posługiwać się rozumem.

    Immanuel Kant

  • 290. Data: 2003-11-27 22:30:17
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    Thu, 27 Nov 2003 09:59:11 +0100 tren R:

    > to wyp... ;) na nauki!
    >
    > ps. i tak ci nie wierzę. to musiała byc prowokacja. jesteście
    > obrzydliwi w tych spiskach. ale my się nie damy!
    >
    > ;)

    Insynuujesz.;) Nie spiskuje, jestem zbyt wielkim indywidualistą.:)
    Jeśli chodzi o innych, to nie dam głowy, że spiskują.;)

    Marek