  • 261. Data: 2003-11-21 23:42:16
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>
    news:bpmbk3.3vsb66d.1@ghost.h75f80317.invalid...

    > "ksRobak" w news:bpm2vf$df4$1@inews.gazeta.pl...

    > I czekaj do u.s.
    >
    > Na użytek zainteresowanych z grupy pl.soc.prawo:
    >
    > -->> http://www.psphome.htc.net.pl/redakcja.html
    >
    > -->> http://www.psphome.htc.net.pl/porzep.html
    >
    > =====================================
    > To jak?
    > Usunšć czu nie usunšć?
    > Nie czekam.

    Na użytek wszystkich zainteresowanych:
    dyskusji, jaka miała miejsce na forum psp.>>
    http://www.psphome.htc.net.pl/tytul.gif =
    serwis www grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia

    podaj podstawę prawną utożsamiania "serwisu psphome"
    z "serwis www grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia"
    TO ZAWŁASZCZENIE.
    \|/ re:

  • 262. Data: 2003-11-22 00:10:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Konik Bujany rzecze:
    > O adresacie bo rozdział w którym artykuł znajduje się dotyczy ochrony
    > adresata korespondencji. Prawa autora są w rozdziałach o prawach autorskich.

    Przestań mącić Bujaku.
    Problem był prosty - czy mogę opublikować list, który
    otrzymałem bez zgody autora? Tak - mogę. I koniec i kropka.
    Nie ma tu żadnej dyskusji, więc się z nią nie wpieprzaj.

    > W zacytowanym artykule chodzi o to, by nikt, także nadawca, czyli nasz
    > autor (!) mający prawa osobiste i majątkowe, nie mógł opublikować listu
    > bez zgody adresata.

    Doprawdy? Nie mogę opublikować listu do Iksińskiego, coraz ciekawiej się
    robi... coraz ciekawiej.

    Ależ ja jestem cierpliwy! Już powinienem strzelać!

    > Sprawa jest trywialna. Oprócz autorskich praw majątkowych istnieją
    > autorskie prawa osobiste.

    No patrz! Doczytałeś? To jeszcze przeczytaj co nimi jest.

    [..]
    > Wymienieni mogą nie godzić się na publikację listów Chopina. Fakt, że
    > jakieś inne prawa ustały nie zmienia tego.

    Doprawdy? To w które prawo osobiste wg Ciebie godzi publikacja listów?

    1) autorstwa utworu, ?
    2) oznaczenia utworu swoim nazwiskiem lub pseudonimem albo do
    udostępniania go anonimowo, ?
    3) nienaruszalności treści i formy utworu oraz jego rzetelnego
    wykorzystania, ?
    4) decydowania o pierwszym udostępnieniu utworu publiczności, ?
    5) nadzoru nad sposobem korzystania z utworu. ?

    > Wydaje mi się, że kompromitujesz się kompletnym nierozumieniem tekstu
    > ustawu o prawach autorskich i prawach pokrewnych.

    Idź się pobujać. Może przestanie Ci się wydawać coś o innych, a zaczniesz
    zastanawiać się nad swoją niewiedzą.

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 263. Data: 2003-11-22 09:10:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I na dodatek takim co to ledwo nos z kibla wychylili, bo ciągle tylko o
    > gównie opowiadają rzucając nim na lewo i prawo.

    Widzę że arek popularnie zwany kupą nadal poszczekuje. Ma szczęscie że Bóg w
    bezgranicznej miłości otacza opieką dzieci i słabych (również umysłowo jak
    arek b.)

    Pozdr
    Leszek

  • 264. Data: 2003-11-22 09:12:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Najwidoczniej wiec tv klamie. ;)

    A prawdy objawione głosi arek b. zwany kupą;))

    Leszek

  • 265. Data: 2003-11-22 10:14:47
    Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

    "Marek Krużel" <h...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:pan.2003.11.21.14.02.58.749586@go2.pl...

    > To nie jest kwestia braku odwagi, tylko lenistwa, Kant.;)

    Ech, wysiliłbyś się trochę - komu odpowiadasz i w jakiej kwestii?

    --
    Sławek

  • 266. Data: 2003-11-22 12:17:36
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    Sat, 22 Nov 2003 11:14:47 +0100 Slawek [am-pm]:

    > Ech, wysiliłbyś się trochę - komu odpowiadasz i w jakiej kwestii?

    ;)

    Replikuję Kantowi na jego "Miejcie odwagę posługiwać się rozumem".:)

    Marek

  • 267. Data: 2003-11-22 12:49:23
    Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

    "Marek Krużel" <h...@g...pl> napisał:
    w wiadomości news:pan.2003.11.22.12.17.25.486047@go2.pl...

    > ;)
    >
    > Replikuję Kantowi na jego "Miejcie odwagę posługiwać się rozumem".:)

    No dobra, podpowiedz jeszcze tylko adres e-mail do tego Kanta,
    wtedy będę całkiem uswatyskacjononwany. Mam z nim do pomówienia
    na privie.

    --
    Sławek

  • 268. Data: 2003-11-22 16:27:12
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    Sat, 22 Nov 2003 13:49:23 +0100 Slawek [am-pm]:

    > No dobra, podpowiedz jeszcze tylko adres e-mail do tego Kanta, wtedy
    > będę całkiem uswatyskacjononwany. Mam z nim do pomówienia na privie.

    Nie znam, trenR miał jego słowa w stopce, może on będzie wiedział.

    Marek

  • 269. Data: 2003-11-22 16:56:04
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bpm2r4$46$1@news.onet.pl...
    > Różnica jest taka, że tam są artykułami, a tu tylko wypowiedzią w
    dyskusji.
    Prawo autorskie nie rozróżnia utworów ze względu na sposób publikacji. To
    co, malarzowi też powiesz, że obrazy malowane na zamówienie galerii są
    chronione prawem autorskim, a te, które malował do własnej kolekcji już nie?

    A teraz szok. Najpierw cytujesz, a potem udowadniasz, że nie rozumiesz
    cytatu (to chociaż nie cytuj, wtedy może nie wszyscy się połapią):

    > totalnym ignorantom !?
    > I to takim, którzy nawet nie rozumieją, że art.4. wymienia utwory
    > nie podlegające prawu autorskiemu... eh...

    No skoro piszę "spis wyjątków", to czego się spodziewałeś, "spisu
    niewyjątków"?

    Pozdrawiam,
    MArta

  • 270. Data: 2003-11-22 17:12:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marta Wieszczycka rzecze:
    > Prawo autorskie nie rozróżnia utworów ze względu na sposób publikacji.

    Ale my nie rozmawiamy o utworach, lecz o wypowiedziach.
    A te nie są utworami.

    > No skoro piszę "spis wyjątków", to czego się spodziewałeś, "spisu
    > niewyjątków"?

    Jak sama zauważyłaś podałaś spis wyjątków - czyli utworów nie podlegających
    pod ustawę.
    Wypowiedzi zaś w ogóle nie są utworami.

    pozdrawiam
    Arek