  • 141. Data: 2003-11-19 17:04:24
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    news:bpg6rt$dh$1@news2.ipartners.pl...
    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpg5f1$nfj$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > mało nie.
    > idiotycznie.
    >
    > greg ma rację. opierdzielaj sobie nowaka.
    > a wyobraź sobie, że ja ptrzez chwile sadziłem,
    > że ty krucjatę prowadzisz.
    > a ty po prostu plunąłeś na przejeżdżający autobus.
    > [tren R]

    Ja nie jestem od reorganizacji ani naprawiania tego
    co spieprzone. Wybacz. Ludzie mają swoje głowy -
    wcale nie gorsze od mojej. ;)))
    \|/ re:
    --
    czy otwieranie ludziom oczu jest równoznaczne z niesieniem
    światła? a co z otwarciem oczu ślepocie?? [anonim]

  • 142. Data: 2003-11-19 17:08:39
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpg5pt$oph$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > pies ukradziony gryzi cie w dupe.
    > kto jest jego włascicielem?
    >
    > ale nie bawmy sie w retorykę.
    > dla mnie już po tobie.
    > [tren R]

    Nie wiem kto jest właścicielem kradzionego psa.
    Podejrzewam, że tymczasowy właściciel.
    Wiem, że dopuki kogoś nie upoważnię to nie ma
    prawa NIKT przenosić mojej twórczości poza
    miejsce przeznaczenia.
    PS. straszysz. :)
    \|/ re:

  • 143. Data: 2003-11-19 17:56:44
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpg7qm$2jb$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Ja nie jestem od reorganizacji ani naprawiania tego
    > co spieprzone. Wybacz. Ludzie mają swoje głowy -
    > wcale nie gorsze od mojej. ;)))

    to wiem doskonale.
    po tobie trzeba reorganizować i naprawiać
    choc wcale nie było spieprzone.

    --
    Wszystko, co nieznane, uchodzi za wielkie.

  • 144. Data: 2003-11-19 17:57:34
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpg82k$3ev$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > PS. straszysz. :)

    oznajmiam.

    --
    Chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych.

    Owidiusz

  • 145. Data: 2003-11-19 18:24:27
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpg82k$3ev$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > oznajmiam.

    Na lenistwo nie ma usprawiedliwienia.
    Poboli, poboli i przestanie. ;)
    \|/ re:

  • 146. Data: 2003-11-19 18:39:06
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    <cut>
    > Wiem, że dopuki kogoś nie upoważnię to nie ma
    > prawa NIKT przenosić mojej twórczości poza
    > miejsce przeznaczenia.
    <cut>

    Skad Ty to wiesz?

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 147. Data: 2003-11-19 18:46:30
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    ><cut>
    > <cut>

    > Skad Ty to wiesz?
    > Pozdrawiam,
    > Lepton

    Prawo własności jest przenoszone w genach.
    Nie biłeś się nigdy w piaskownicy gdy jakiś
    bachor zabrał Ci wiaderko?? ;D
    \|/ re:

  • 148. Data: 2003-11-19 18:59:47
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    > Prawo własności jest przenoszone w genach.
    > Nie biłeś się nigdy w piaskownicy gdy jakiś
    > bachor zabrał Ci wiaderko?? ;D

    Czyzbys namawial zeby kazdy postepowal wg swoich praw?
    Wybacz ale jesli bede chcial wykorzystac kogos tekst to nie bede patrzyl na
    jego geny, tylko na nasze prawo obowiazujace w naszym kraju...

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 149. Data: 2003-11-19 19:42:54
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]

    > Wybacz ale jesli bede chcial wykorzystac kogos tekst to nie
    > bede patrzyl na jego geny, tylko na nasze prawo obowiazujace

    Wasze prawo obowiązujące w waszym kraju zezwala wam kraść
    czyjąś twórczość??
    W jakim wy kraju mieszkacie??
    \|/ re:

  • 150. Data: 2003-11-19 20:28:25
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) poreba w wiadomości
    <X...@2...7.19.17> powiedział(a) co następuje:

    > Właśnie, zależy jakie.
    > To koleny temat do przmyśleń: czy zdjęcie wykonane automatem
    > (typu pstryknij za 2godz, pstrykaj co 2 godz) jest utworem i jakie warunki
    > musi spełniać żeby nim być?

    No wiesz? Chcesz uzależniać ochronę utworu od jego walorów
    artystycznych? Tj. z bezwartościowym _z Twego punktu widzenia_ zdjęciem
    każdy mógłby robić co zechce??

    --
    Olgierd
    "Tylko szaleńcy ośmielają się lekceważyć prawa fizyki i biologii. Czymś