  • 11. Data: 2004-03-28 09:03:11
    Temat: Re: Postepowanie o pobiciu. Pilne!
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Lookasik wrote:
    > > nie moze
    >
    > może
    > art. 253§2 kpk

    wiedzialem ,ze podasz ten przepis. prosze zapoznac sie z doktryna. ten
    przepis nie dotyczy art. 250 /tymczasowe aresztowanie/

  • 12. Data: 2004-03-28 09:13:58
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Lookasik wrote:
    > wiedzialem ,ze podasz ten przepis. prosze zapoznac sie z doktryna. ten
    > przepis nie dotyczy art. 250 /tymczasowe aresztowanie/

    A może coś konkretnie, bo ja akurat przeczytałem że dotyczy. Przede
    wszystkim tymczasowego aresztowania.

    KG

  • 13. Data: 2004-03-28 09:16:51
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

  • 14. Data: 2004-03-28 09:21:17
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    kam wrote:
    > A może coś konkretnie, bo ja akurat przeczytałem że dotyczy.

    np: P.Hofmański, K. Sadzik, K. Zgryzeknp. Kodeks postępowania karnego.
    Komentarz, W-wa 1999 s.930

    Postanowienie Sądu Najwyższego - Izba Karna z dnia 22 czerwca 1999 r.
    I KZP 20/99

    "Skarżący, który domagał się uchylenia tymczasowego aresztowania osiąga,
    przez postanowienie o jego uchyleniu w trybie art. 253 § 2 kpk, cel, do
    jakiego dążył, zarówno wtedy, gdy ograniczono się do uchylenia tego
    środka, jak i wówczas, gdy zastosowano w to miejsce środek łagodniejszy
    (nieizolacyjny)."

    Rozumiem, że SN nie zauważył, że prokurator nie miał prawa uchylić

  • 15. Data: 2004-03-28 13:07:46
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Postanowienie Sądu Najwyższego - Izba Karna z dnia 22 czerwca 1999 r.
    > I KZP 20/99

    no w takim razie chyle glowe.. nie znalem tego orzeczenia. opieralem sie na
    komentarzu i opinii asesora. jutro zorientuje sie konkretnie

    pozdr

  • 16. Data: 2004-03-31 19:58:02
    Od: "Piter" <x...@k...org>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > swoja

    > tymczasowe aresztowanie stosuje TYLKO sąd /uchyla rowniez/. pozostale
    srodki
    > zapobiegawcze moze stosowac prokurator
    >
    > pozdr
    >
    > heh stosuje naturalnie only sad ale uchylic moshe prokurator jak sprawa
    jeszcze w przygotowawczym...---254 par. 1 kpk
    piter