  • 11. Data: 2009-09-24 06:42:44
    Temat: Re: Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    f...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > Nic to nie daje. Sąd, mimo że jest zobligowany ustawowo do zajęcia stanowiska
    > w ciągu 7 dni, do dziś nie ustosunkował się do mojej skargi na czynności
    > komornika z marca 2009 r. Jedyne, co dostaję z sądu, to kolejne wezwania do
    > złożenia odpisu, usunięcia braków, dołączenia czegośtam, opłacenia mimo
    > wniosku o zwolnienie z kosztów itp., nawet zdarzają się pisma sprzeczne ze sobą.
    > Każde pismo wysłane przez sąd, to 5,65 zł na pocztę plus papier, toner, pensja
    > itd. Będzie tego już kilkadziesiąt. Ja składam osobiście.

    Szewc naprawia buty, krawiec szyje ubrania, lekarz leczy, nauczyciel
    uczy, a Ty robisz za prawnika mimo, że nim nie jesteś.
    Zleć sprawę profesjonaliście i po kłopocie.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 12. Data: 2009-09-24 09:29:32
    Od: " " <f...@g...pl>

    Robercie, dzięki, tak zrobię. Obawiam się jednak, że to nic nie da i będę
    musiał sam wnieść akt oskarżenia. A z tym mogą być kłopoty, bo nie mam
    pieniędzy na bieżące potrzeby (z powodu właśnie działań komornika), a co
    dopiero na wymaganego do tego adwokata... Ale nie popuszczę.

    Piotrze, skargi staram się pisać zwięźle i wyczerpująco. Co sądowi
    przeszkadza...? Odnoszę wrażenie, że takiego bałaganu, jak przy Terespolskiej,
    to nie ma w całym kraju... Przykładowo: składam pismo adresowane do sądu Praga
    Południe; omyłkowo, wraz z innymi, złożyłem je w okienku Praga Północ (ten sam
    budynek, okienka dzieli kilka metrów). Pani okienkowa przyjęła bez zastrzeżeń.
    Po kilku tygodniach szukania pisma dowiedziałem się, że ktoś przekreślił mój
    napis Praga Południe i napisał odręcznie Praga Północ. Więc poszło do sądu dla
    Pragi Północ. Kolejny przykład: dwa pisma z tego samego sądu, w tej samej
    sprawie; jedno z 10.09, drugie z 14.09:

    http://pwf.waw.pl/inne/wezwania.jpg

    Oczywiście, wspomniane pismo było złożone wraz z odpisem, co mam potwierdzone
    na kopii przez Biuro Podawcze. Mam pół segregatora takiego kabaretu. Byłem u
    prezesa sądu, ale w sekretariacie powiedziano mi, że prezes nie przyjmuje
    interesantów.

    Johnson - po pierwsze nie dostałem tytułu egzekucyjnego, po drugie komornik
    sam to postępowanie umorzył.

  • 13. Data: 2009-09-24 10:19:32
    Od: " " <f...@g...pl>

    > Przeanalizowawszy tą odmowę wszczęcia oraz Twoje uściślenia w odpowiedzi na
    > posty w tym wątku moim zdaniem należałoby złożyć zażalenie na odmowę

    Czy mógłbyś pomóc mi to zażalenie ukierunkować? Zawiadomienie składałem do
    Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Północ. Widzę, że pozmieniały się
    przepisy i nie wiem do kogo mam to zażalenie złożyć. Czytam kpk, ale nie
    bardzo mogę się skupić... do prokuratora nadrzędnego czy bezpośrednio do sądu...?

  • 14. Data: 2009-09-24 15:37:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepisy i nie wiem do kogo mam to zażalenie złożyć. Czytam kpk, ale nie
    > bardzo mogę się skupić... do prokuratora nadrzędnego czy bezpośrednio do

    Masz to napisane na ostatniej stronie postanowienia, które dostałeś. Jest w
    pouczeniu.

  • 15. Data: 2009-09-24 16:20:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Rozumiem, że komornik mógł się pomylić, ale powinien
    > zwrócić całość niesłusznie zajętych smrodków, a nie jedynie jakieś drobne
    ^^^^^^^^
    :-))))))))))))))

    Robercie, przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać...
    <leży i kwiczy>

    Piotr

  • 16. Data: 2009-09-24 17:59:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:h9g68j$aq2$1@inews.gazeta.pl...

    > :-))))))))))))))
    > Robercie, przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać...
    > <leży i kwiczy>

    To efekt bezkrytycznego naciskania ENTER przy sprawdzaniu literówek. Pewnie
    było "s" zamiast "Ś".

  • 17. Data: 2009-09-25 07:19:29
    Od: " " <f...@g...pl>

    > Masz to napisane na ostatniej stronie postanowienia, które dostałeś. Jest w
    > pouczeniu.

    Tak, jest - do sądu właściwego, za pośrednictwem prokuratora. I teraz nie wiem
    czy mam adresować Prokuratura itp. czy Sąd Właściwy, za pośrednictwem
    Prokuratury itp. Nie wiem który sąd będzie właściwy, a nie chcę, żeby mi z
    byle powodu odrzucili.

  • 18. Data: 2009-09-25 12:04:04
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    f...@g...pl pisze:

> [...]
    > czy mam adresować Prokuratura itp. czy Sąd Właściwy, za pośrednictwem
    > Prokuratury itp. Nie wiem który sąd będzie właściwy, a nie chcę, żeby mi z

    1. W zażaleniu piszesz tak:
    za pośrednictwem: Prokuratury Rejonowej dla Warszawy Pragi - Północ
    do: Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi - Północ
    2. Na kopercie piszesz adres Prokuratury

  • 19. Data: 2010-10-19 09:25:24
    Temat: Re: Postąpiłem_jak_radziliście...
    Od: "lexadorator" <krzysztofigurski@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Jestem ciekaw (czy) jak Twoja sprawa się zakończyła. Internet jest inwigilowany,
    fakt, dlatego nie daję wprost wypowiedzi, co do których mam pełne prawo - też mam
    sprawę vs komornik. Co do czynności komornika i zażaleń oraz trybów mogę napisać, ale
    wolę wypowiedź ustną. Możesz wystąpić o objęcie trybem nadzoru działań komornika,
    przy naruszeniu zasad postępowania egzekucyjnego. Bardzo często \"przysługują\"
    komornikowi zarzuty z kpk dot. fałszowania dokumentów, poświadczania nieprawdy itd,
    itp. Przeanalizuj materiał, który masz w ręku. W uzasadnionych przypadkach - składaj
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury właściwej miejscu
    wykonywania zawodu przez komornika (adres jego kancelarii). Jeśli chcesz o tym
    porozmawiać, to chętnie służę doświadczeniem (niestety je mam) i ew. radą.