  • 71. Data: 2019-05-08 22:13:06
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Kviat

    W dniu 08.05.2019 o 14:13, Liwiusz pisze:

    > Kościół i państwo to też ludzie. Historycznie to właśnie kościół ma
    > więcej doświadczenia w wychowywaniu dzieci niż państwo.

    O czym ty bredzisz?
    https://www.newsweek.pl/swiat/dzieciobojstwo-w-irlan
    dzkim-kosciele-wychodzi-na-jaw-newsweekpl/0yxwm6s
    To tylko pierwszy link z brzegu.

    Kościół ma doświadczenie tylko w praniu mózgów dzieciom.

    > Ba, państwa nie
    > było (przynajmniej polskiego), a kościół zajmował się edukacją dzieci
    > wbrew zaborcom.

    OMG...

    > Więc nie potępiałbym kościoła jako instytucji
    > wychowawczej, nawet jako ateista, bo jest to organizacja, wyłącznie
    > dzięki której mamy teraz polskie państwo,

    OMG...

    > które po 123 latach zaborów,
    > wykorzystując historyczną chwilę, mogło dosłownie "z marszu" się
    > zorganizować narodowo tak jakby nigdy nic. To dzięki kulturze polskiej,
    > pielęgnowanej w rodzinach i kościele.

    Próbujesz pisać o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 72. Data: 2019-05-08 22:19:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 22:13, Kviat pisze:

    > Próbujesz pisać o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia.

    my ciemny tępy moherowy l*d, tylko kviat z UB ma o tym pojęcie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 73. Data: 2019-05-08 22:23:04
    Od: Kviat

    W dniu 08.05.2019 o 15:50, Liwiusz pisze:

    > 2. O tym, czym jest rodzina katolicka wiesz z autopsji, czyli z przeżyć
    > z dzieciństwa.

    A nie wystarczy rozejrzeć się dookoła?

    > aby powodem do tego, aby ktoś mógł adoptować dziecko było to, że
    > wkłada penisa w odbyt.

    No bo homoseksualne kobiety też sobie penisa w odbyt wkładają.
    To bardzo ciekawe, że homoseksualizm kojarzy ci się tylko z wkładaniem
    penisa w odbyt.

    Zamiast mózgu masz ropiejącą ranę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 74. Data: 2019-05-08 22:28:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 22:23, Kviat pisze:
    > Zamiast mózgu masz ropiejącą ranę.

    ano, ta rana nigdy się nie goi:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 75. Data: 2019-05-09 11:29:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-08 o 16:13, J.F. pisze:

    > To argument czy zarzut ?
    > Bo potem wychodzi, ze w takiej katolickiej rodzinie pakuje sie martwe
    > dzieci do beczek, albo ojciec bierze corke do łóżka ...

    A to już nie wiem jak to w autopsji Maciejewskiego było.

    > Ale czy nie ma sporo racji ?

    Nie ma.

    > Moze nie ma, moze zna ... i szuka gdzie indziej :-)

    Jakby postulat był - niech rodzice decydują kto ma wychowywać dzieci -
    jestem za. Ale jestem przeciwny instytucjonalnym i państwowym zmuszaniu
    biologicznych rodziców i dzieci do wychowywania się w innych związkach
    niż rodziny (związki filatelistów, związki gejów itp.), bo ktoś chciałby
    sobie powalczyć ze sprawdzonym modelem rodziny.

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2019-05-09 11:31:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ograniczę sie do tego bo do reszty już mi się nie chce.

    > Tak. U gejów mogło by liczyć na otwarte umysły, u katolików na ciemnotę,
    > doktryneryzm i ciasnotę umysłową.

    Masz jakieś dowody na to, że zamiłowanie do wkładania penisa w odbyt
    jest skorelowane z "otwartością umysłu"?

    > Oraz z długiego życia wypełnionego lekturą i obserwacjami. Co napisałem
    > ale co z właściwą sobie dezynwolturą pominąłeś. I zapewne wiesz czego
    > zabrakło mi do właściwej oceny? :)

    Brakuje ci obiektywizmu, trochę myślenia, za to masz sporo "ja wiem
    najlepiej" i "wydajemisię".

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2019-05-09 11:32:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-08 o 16:31, Olin pisze:

    > Trudno sie nie zgodzić. Aleksander VI, pochylmy się nad tym wyrazistym
    > przykładem, bardzo dbał o swoje dzieci, szczególnie Lukrecję i Cezara, choć
    > ten drugi prawdopodobnie zabił swego brata Juana.
    > W czasach nam bliższych irlandzkie zakonnice pogrzebały w szambie 800
    > dzieci. Były nieślubne - dzieci, nie zakonnice - więc wszystko odbyło się
    > zgodnie z doktryną.

    Coś na kształt aborcji - czemu krytykujesz? Szły z duchem czasu.
    Przecież lepiej nie żyć, niż być sierotą lub bękartem.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2019-05-09 11:35:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-08 o 22:13, Kviat pisze:

    > O czym ty bredzisz?
    > https://www.newsweek.pl/swiat/dzieciobojstwo-w-irlan
    dzkim-kosciele-wychodzi-na-jaw-newsweekpl/0yxwm6s

    > To tylko pierwszy link z brzegu.

    Dziecko internetu, umiesz googlać, ale nie umiesz myśleć.
    Poczytaj trochę historii, to zobaczysz od kiedy kościół zajmował się
    szkołami, a od kiedy państwo.

    > Kościół ma doświadczenie tylko w praniu mózgów dzieciom.

    Uważaj, bo zaraz wyciągnę linka, że nie tylko.

    > OMG...

    Oj, Mało arGumentów?

    > Próbujesz pisać o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia.

    Za to ty... Akronimy to jeszcze za mało, aby błysnąć czymkolwiek.

    --
    LIwiusz

  • 79. Data: 2019-05-09 11:56:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 May 2019 11:31:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Masz jakieś dowody na to, że zamiłowanie do wkładania penisa w odbyt
    > jest skorelowane z "otwartością umysłu"?

    Masz jakieś dowody że zamiłowanie do wkładania penisa w waginę jest
    lepiej skorelowane z "otwartością umysłu"?
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 80. Data: 2019-05-09 12:18:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Masz jakieś dowody że zamiłowanie do wkładania penisa w waginę jest
    > lepiej skorelowane z "otwartością umysłu"?

    Nie ma korelacji.

    --
    Liwiusz