  • 1. Data: 2008-01-30 23:29:47
    Temat: Posegregoowane smieci
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie czy nielegalne jest wyrzucanie posegregowanych smieci ( szklo,
    plastik, makulatura) do specjalnych pojemnikow na w/w smieci ustawionych na
    osiedlu, przez osobe nie mieszkajaca na tym osiedlu. Jezeli jest nielegalne
    to co moze grozic osobie za to?

  • 2. Data: 2008-01-31 14:39:43
    Temat: Re: Posegregoowane smieci
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na osiedlu, przez osobe nie mieszkajaca na tym osiedlu. Jezeli jest
    > nielegalne to co moze grozic osobie za to?

    Chyba nic, no może pochwała... Firma ma więcej surowców wtórnych i większy
    zysk :)

    Pozdro Przemek

  • 3. Data: 2008-01-31 14:58:17
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Przemek Lipski pisze:
    > Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nic, no może pochwała... Firma ma więcej surowców wtórnych i większy
    > zysk :)

    A mieszkańcy czasem nie płacą za wywóz śmieci, a taki podrzucacz nie?

    --
    k.

  • 4. Data: 2008-01-31 15:48:49
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> napisal:
    > A mieszkańcy czasem nie płacą za wywóz śmieci, a taki podrzucacz nie?

    Nie wiem, jak gdzie indziej, ale u mnie placi sie i to dosc slono
    za wywoz niesegregowanego kubla a dzwony segregacyjne dostepne
    sa bez ograniczen. Lokalizacja pod Krakowem, gmina Zabierzow.

    A jak u was?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2008-01-31 19:44:00
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > osiedlu, przez osobe nie mieszkajaca na tym osiedlu. Jezeli jest

    spoko, najwy żej medal możesz dostać.
    a swoją drogą te osiedlowe menele to juz niezłą ewkilibrystykę uprawiają.
    sma bym nie wymyślił jak można gościa postraszyć żeby dał na flaszkę

    macso

  • 6. Data: 2008-01-31 21:44:41
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:fnsnm9$ooe$1@tiberium.net.pl...

    > A mieszkańcy czasem nie płacą za wywóz śmieci, a taki podrzucacz nie?

    Za śmieci płacą, ale za surowce wtórne raczej nie płaci się.

    Pozdrawiam Przemek

  • 7. Data: 2008-02-01 01:40:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek Lipski pisze:

    > Za śmieci płacą, ale za surowce wtórne raczej nie płaci się.

    Chyba żartujesz...

    Jasne, że biorą za to kasę - tylko mniej, niż za śmiecie "różne".

    Jak nie chcesz płacić, sam musisz dostarczyć do stosownego punktu skupu.

  • 8. Data: 2008-02-01 07:42:53
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    wiadomości news:9p9a75-rnl.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Chyba żartujesz...
    >
    > Jasne, że biorą za to kasę - tylko mniej, niż za śmiecie "różne".
    >
    > Jak nie chcesz płacić, sam musisz dostarczyć do stosownego punktu skupu.

    To chyba zależy od firmy i kraju... W Irlandii nie płaci się.

    Pozdro Przemek

  • 9. Data: 2008-02-01 14:06:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek Lipski pisze:

    > To chyba zależy od firmy i kraju... W Irlandii nie płaci się.

    Ale chyba mówimy o Polsce? Czy może nagle wyskoczyła na grupie o polskim
    prawie Irlandia? ;)

  • 10. Data: 2008-02-01 16:13:28
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    wiadomości news:sglb75-cgn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale chyba mówimy o Polsce? Czy może nagle wyskoczyła na grupie o polskim
    > prawie Irlandia? ;)

    No to dodam, że w moim rodzinnym mieście w Polsce też sie nie płaciło. A tak
    na marginesie, to gdy sam dostarczę do stosownego punktu skupu surowce
    wtórne to nie tylko nie płacę, ale mi płacą za nie.

    Pozdro Przemek