  • 1. Data: 2003-07-25 11:13:25
    Temat: Porzucenie pracy - co grozi?
    Od: "p" <p...@h...pl>

    Witam,

    Mam problem z wypowiedzeniem umowy o pracę. Sytuacja przedstawia sie tak:

    - mam umowe o pracę na czas określony tj. do 30-10-2003 (jest to umowa na 5
    miesięcy więc teoretycznie nie można jej wypowiedzieć)
    - dostałem nowa pracę i chciałem rozwiązania obecnej umowy za porozumieniem
    stron

    - mój pracodawca powiedział że najwcześniej moge odejść 31-08-2003

    - nową pracę powinienem zacząć od 4-08-2003.

    Moje pytanie jest takie:

    Co mi grozi za porzucenie obecnej pracy (od 1 -08-2003)?

    - sąd pracy (jakie konsekwencje) ?
    - wynagrodzenie za lipiec ?
    - inne?

    Nie zależy mi na świadectwie pracy z obecnego miejsca pracy.

    Dziękuję za rady,

    Pozdrawiam,

    k2

  • 2. Data: 2003-07-25 12:11:31
    Temat: Re: Porzucenie pracy - co grozi?
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny p p...@h...pl popełnił następującą wiadomość
    bfr3d9$8si$...@n...news.tpi.pl:

    > Co mi grozi za porzucenie obecnej pracy (od 1 -08-2003)?

    Odszkodowanie od pracodawcy, ale czy będzie mu chciało się sprawę kierować
    do sądu?

    --
    Olgierd
    http://www.raf256.com/buzdygan/

  • 3. Data: 2003-07-25 12:19:56
    Od: "p" <p...@h...pl>

    > Odszkodowanie od pracodawcy, ale czy będzie mu chciało się sprawę kierować
    > do sądu?

    Obawiam się, że jest to ten typ człowieka, który moze to zrobic.
    Juz skarżył swoich pracowników do sądu pracy.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-07-25 12:21:45
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Olgierd wrote:

    > Odszkodowanie od pracodawcy, ale czy będzie mu chciało się sprawę
    > kierować do sądu?

    ??????? Chyba raczej DLA pracodawcy

  • 5. Data: 2003-07-25 12:31:37
    Temat: Odp: Porzucenie pracy - co grozi?
    Od: "brett" <b...@i...pl>

    odszkodowanie to najwyżej 6 krotna wartość twego wynagrodzenia, więc chyba
    możesz spokojnie zaryzykować, że pracodawca Cię nie ruszy
    W razie czego niewiele tracisz
    BS

  • 6. Data: 2003-07-25 12:38:37
    Od: "SPP" <s...@o...pl>

    brett wrote:
    :: odszkodowanie to najwyżej 6 krotna wartość twego
    :: wynagrodzenia, więc chyba możesz spokojnie zaryzykować,
    :: że pracodawca Cię nie ruszy
    :: W razie czego niewiele tracisz

    No jeżeli półroczne wynagrodzenie to niewiele ...

    spp
    spp(na)op.pl

  • 7. Data: 2003-07-25 13:28:38
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Jureq j...@X...ze.spamemX.op.pl popełnił
    następującą wiadomość bfr7cs$1n9p$...@n...atman.pl:

    > ??????? Chyba raczej DLA pracodawcy

    Sorki ;) tak rzadko pisze się takie słowa "dla pracodawcy" ;)
    oczywiście, że dla pracodawcy :)

  • 8. Data: 2003-07-25 13:52:29
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm>

    czemu akurat szesciokrotna?
    pzw
    Cyber

  • 9. Data: 2003-07-28 04:24:49
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bfr6p7$pdo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, Olgierd wrote:
    > Wielce Czcigodny p p...@h...pl popełnił następującą wiadomość
    > bfr3d9$8si$...@n...news.tpi.pl:

    > Odszkodowanie od pracodawcy, ale czy będzie mu chciało się sprawę kierować
    > do sądu?

    Zawsze pracodawcy przysługuje odszkodowanie w wypadku porzucenia?

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2003-07-28 07:20:34
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Marcin Debowski a...@n...net popełnił następującą
    wiadomość h...@z...router:

    > Zawsze pracodawcy przysługuje odszkodowanie w wypadku porzucenia?

    Nie zawsze, ale zawsze może kierować sprawę do sądu. Jeśli wykaże jakąś
    stratę, etc. - jest szansa, że wygra.