  • 1. Data: 2006-07-30 20:43:41
    Temat: Porzucenie pracy
    Od: "Robi" <r...@k...pl>

    Witam,

    Jakie mogą być konsekwencje dla pracownika w przypadku porzucenia pracy
    (stanowisko informatyk)

    Tj. Pracownik protokołem oddaje sprzęt będący w jego posiadaniu oraz
    wszelkie informacje o posiadanych hasłach etc i informuje że porzuca pracę
    bez okresu wypowiedzenia.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-07-30 22:18:43
    Temat: Re: Porzucenie pracy
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > wszelkie informacje o posiadanych hasłach etc i informuje że porzuca pracę
    > bez okresu wypowiedzenia.

    za porzucenie to raczej dyscyplinarka :>

    a co stoi w umowie o prace? wypowiedzenie ze strony pracownika
    lub za porozumieniem stron przeciez istnieje jeszcze.

    no... zazwyczaj :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-07-31 08:09:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robi napisał(a):

> [...]
    >
    > Tj. Pracownik protokołem oddaje sprzęt będący w jego posiadaniu oraz
    > wszelkie informacje o posiadanych hasłach etc i informuje że porzuca pracę

    Art. 61 (1) Kp.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam