  • 1. Data: 2008-03-20 20:44:36
    Temat: Porysowane auto - domyslam sie kto
    Od: kalin <q...@g...com>

    Witam, jest taka sprawa - prawdopodobnie byly dziewczyny z ktora sie
    spotykam porysowal mi auto. Czy moge taka sytuacje zglosic na policje?
    Bardzo prawdopodobne ze to on, bo jest dosc narwany i swojej bylem tez
    spokoju nie dawal.

  • 2. Data: 2008-03-20 20:47:56
    Temat: Re: Porysowane auto - domyslam sie kto
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    kalin pisze:
> [...]
    > spotykam porysowal mi auto. Czy moge taka sytuacje zglosic na policje?
    > Bardzo prawdopodobne ze to on, bo jest dosc narwany i swojej bylem tez

    potrafisz to jakoś udowodnić?

    Bo moja dziewczyna ma byłego który jest narwany to raczej mało

  • 3. Data: 2008-03-20 20:51:46
    Od: "Oyer" <O...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    sprawę zgłosić do POLICJI jak najbardziej
    a tam zapytają
    czy kogoś pan podejrzewa, i wówczas możesz przekazać swoje podejrzenia

  • 4. Data: 2008-03-20 20:58:12
    Od: kalin <q...@g...com>

    Oyer pisze:

    > sprawę zgłosić do POLICJI jak najbardziej
    > a tam zapytają
    > czy kogoś pan podejrzewa, i wówczas możesz przekazać swoje podejrzenia

    czyli male szanse na udowodnienie winy?

  • 5. Data: 2008-03-20 21:00:40
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    kalin pisze:

    > czyli male szanse na udowodnienie winy?

    wlasciwie zadne, jak sie sam nie wysypie na przesluchaniu. ale moze
    poskutkuje w ten sposob, ze gosc jak zauwazy ze angazujesz w to policje,
    odpusci

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 6. Data: 2008-03-20 21:03:15
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    |<onrad pisze:

    > wlasciwie zadne, jak sie sam nie wysypie na przesluchaniu.

    btw, moze samochod byl parkowany w zasiegu jakiegos monitoringu?

  • 7. Data: 2008-03-20 21:11:33
    Od: kalin <q...@g...com>

    > btw, moze samochod byl parkowany w zasiegu jakiegos monitoringu?

    byl parkowany w wielu miejscach, nie wiem gdzie i kiedy

  • 8. Data: 2008-03-20 22:01:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kalin pisze:
> [...]
    > spotykam porysowal mi auto. Czy moge taka sytuacje zglosic na policje?
    > Bardzo prawdopodobne ze to on, bo jest dosc narwany i swojej bylem tez

    A dowody? Świadkowie?

    Kamerę zainstaluj w samochodzie - inaczej masz problem.

  • 9. Data: 2008-03-20 22:25:03
    Od: kalin <q...@g...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A dowody? Świadkowie?
    >
    > Kamerę zainstaluj w samochodzie - inaczej masz problem.

    nie ma dowodow zeby krecil sie kolo mojego auta. Wiec pytam co policja
    moze zrobic - przesluchac?

  • 10. Data: 2008-03-21 00:40:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kalin wrote:

    > nie ma dowodow zeby krecil sie kolo mojego auta. Wiec pytam co policja
    > moze zrobic - przesluchac?

    Przesłuchać tych których im podałeś, po czym dostaniesz pisemko o
    umorzeniu sprawy ze względu na nie wykrycie sprawców.