  • 11. Data: 2007-09-17 23:55:15
    Temat: Re: Pornograficzne strony WWW w Polskim internecie
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@n...zeno.pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2007 17:34:17 +0200, Juzek Kocimientka napisał(a):

    > Tak, że polskie prawo zabrania prezentowania treści pornograficznych
    > nieletnim. W praktyce nikt się tym nie przejmuje i dobrze - Internet nie
    > jest miejscem dla dzieci a już na pewno nie dla dzieci puszczonych samopas.

    Czyli de facto wystarczy przed wejsciem na strone dac ostrzezenie, ze
    wchodzi sie na strone dla osob pelnoletnich. Jezeli dana osoba nie ma 18
    lat to ma kliknac "wynocha" a jak ma 18=> to "wchodze"? ;-)

    --
    Pozdrawiam bądź nie.. [ GG# 997057 ]
    Piotr Baranowski

  • 12. Data: 2007-09-18 07:10:46
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Piotr 'Zenobius' Baranowski pisze:

    > Czyli de facto wystarczy przed wejsciem na strone dac ostrzezenie, ze
    > wchodzi sie na strone dla osob pelnoletnich. Jezeli dana osoba nie ma 18
    > lat to ma kliknac "wynocha" a jak ma 18=> to "wchodze"? ;-)

    De facto pornobannery potrafią się wyświetlać bez ostrzeżeń na stronach,
    które poda ci google w odpowiedzi na często poszukiwane przez nielatów
    słowa - ściągi, matura etc. Na mój gust jest to sprzeczne z polskim
    prawem. I jeśli trafi się jakiś uparty moher to problem może być.

  • 13. Data: 2007-09-18 14:53:41
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@n...zeno.pl>

    Dnia Tue, 18 Sep 2007 09:10:46 +0200, Juzek Kocimientka napisał(a):

> [...]
    > słowa - ściągi, matura etc. Na mój gust jest to sprzeczne z polskim
    > prawem. I jeśli trafi się jakiś uparty moher to problem może być.

    No dobra, ale pytanie brzmi:
    Jak nalezy oznaczyc strone WWW ktora zawiera tresci pornograficzne, tak,
    zeby bylo to zgodne z polskim prawem?

    Tzn. zaden uparty moher sie nie mogl przyczepic :-)

    --
    Pozdrawiam bądź nie..
    Piotr Baranowski