  • 1. Data: 2007-01-10 18:42:27
    Temat: Poreczenie kredytu
    Od: "Zanac" <n...@w...pl>

    witam

    Czy poreczenie kredytu w banku własnymi pieniedzmi (w gotówce) jest mozliwe
    ? Pomijam praktyczny sens takiej operacji, chodzimi tylko o to czy jest to
    mozliwe z prawnego punktu widzenia. Pytam sie tylko dlatego ze uslyszałem
    taka plotke przypadkowo i szukam potwierdzenia.

  • 2. Data: 2007-01-10 18:46:18
    Temat: Re: Poreczenie kredytu
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 19:42:27 +0100, Zanac napisał(a):

    > Czy poreczenie kredytu w banku własnymi pieniedzmi (w gotówce) jest mozliwe

    Wg mnie tak - to bank ustala jakiego poręczenia wymaga.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-01-10 19:03:10
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    Możesz np: założyć lokatę a to już może zostać uznane za odpowiednie
    zabezpieczenie

  • 4. Data: 2007-01-11 07:37:03
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PayMay" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    > Możesz np: założyć lokatę a to już może zostać uznane za odpowiednie
    > zabezpieczenie

    czesto bywa tak, ze ma sie lokat np. 36 miesieczna, a potrzeba pozyczki na
    np. 3 miesiace, to wtedy taka lokata jest zabezpieczeniem

    Iwonka