  • 81. Data: 2005-07-28 13:44:02
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dcaj7u$s5q$1@opal.futuro.pl...

    > a kto mowi o hiv?
    > a w ciagu kilku godzin raczej trudno by ci bylo zrobic cokolwiek

    ale wiedzialbym gdzie i kiedy sie uklułem i tu na bank bym sie zemscil,
    zreszta niewazne
    jakiego syfa bys zlodziejowi sprzedal gwarantuje ze bys tego zalowal do
    konca zycia.
    Sa pewne granice.

    p.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 82. Data: 2005-07-28 13:56:59
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 Jul 2005 12:17:20 +0200,
    SzerszeN <s...@t...pl> screamed:

    > wbij sobie dwie szpilki pod skore a potem przyloz baterie 4.5V i zobacz
    > jaki to daje efekt
    >
    > a potem pomysl co sie bedzie dziala jak wbijesz je w inne newralgiczne
    > miejsca

    Jak wbijesz w miejsce o malej rezystancji to zaboli.
    Pytalem - gdzie konkretnie proponujesz wbic, zeby mnie to mialo zabic.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 15:56:22 user up 10686 days, 3:51, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every dog has its day, but the nights belong to the pussycats.

  • 83. Data: 2005-07-28 14:43:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jest za to inny problem, jestem przekonany ze na 90% zlodziej ktory
    > nadzieje sie na taki gaz, wroci do niego z butelka benzyny, bo
    przeciez
    > zostala urazona jego duma

    Jeśli nawet Twoje podejrzenia są słuszne, to zyskujemy 10% szans, ze
    jednak samochód pozostanie w naszym władaniu oraz czas na jego stosowne
    ubezpieczenie.

  • 84. Data: 2005-07-28 15:45:32
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > jakbym mial ryzykowac to bym polozyl deske z gwozdziami, zawsze to
    mniejsze
    > klopoty niz za morderstwo
    > (bo moim zdaniem bedzie to morderstwo a nie nieumyslne spowodowanie
    > smierci).

    martwi nie zeznaja

    --
    pozdrawiam
    bolo

  • 85. Data: 2005-07-28 16:37:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> popełnił 28 lip 2005
    na pl.soc.prawo utwór news:dcagvp$4ac$1@inews.gazeta.pl:

    > tv wypowiadala sie kiedys policja na temat GPS,
    Aha, no to teraz się odezwie Twój fan i sobie pogadacie - bye.

    --
    pozdro
    poreba

  • 86. Data: 2005-07-28 18:09:26
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    ja bym obozy pracy im zrobil, a tak to kolejka do playstation i do
    telewizora, darmowa wyzerka, i gdzie tu sprawiedliwosc, odrabac mu rece
    i by zobaczyl czemu nie mozna krasc,
    ah a co powiesz na sytuacje ze w aucie nie ma alarmu tylko guziczek z
    napisem "Wcisnij a porazi cie prad" zawsze mozna powiedziec ze zlodziej
    wcisna??
    czy prawo zabrania montowania w swoich pojazdach niebezpiecznych
    urzadzen, lub na swoich posesjach, jesli takie urzadzenie jest
    oznakowane i nie powoduje zagrozenia na zewnatrz??
    przyklad czy moge postawic sobie na dzialce gilotyne??

  • 87. Data: 2005-07-28 18:11:05
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > Art. 155. kk Kto nieumyślnie powoduje śmierć człowieka,
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    >

    > jak widzisz prawo nie precyuzuje ze to musi byc inny czlowiek :))
    > (chyba ze gdzies indziej jest to zawarte - kiedys nawet byla o tym rozmowa
    > na grupie)
    >
    > P.

    no i posadza trupa ?? ;)

  • 88. Data: 2005-07-28 18:12:31
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    smutne jest to ze nie da sie nic zrobic z tym scie.wem co kradnie i
    zabija, zeby sie tak czesto to nie dzialo i to jedyna konkluzja tego
    calego tematu

  • 89. Data: 2005-07-28 18:40:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    > popełnił 28 lip 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Aha, no to teraz się odezwie Twój fan i sobie pogadacie - bye.

    jakas fobie masz zwiazana z tv?
    to byl program typu drogowka a nie film .

  • 90. Data: 2005-07-28 18:41:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości

    > mniejsze
    >
    > martwi nie zeznaja

    ani sie nie rozplywaja w powietrzu. Po z atym nie musi byc martwego by go za
    usilwoanie zabojstwa zamknieto.
    Albo za sam zamiar.

    P.