  • 71. Data: 2005-07-28 07:26:23
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Yawn napisał(a):

    > To jest chore. Przepraszam, ale nie dało się tego nie powiedzieć.

    chore to jest to ze nie mozesz radia w samochodzie zostawic, a jak
    kupisz troszke lepszy, to musisz go na parkingu strzezonym zostawiac a i
    to nie zawsze pomaga, to jest chore

  • 72. Data: 2005-07-28 07:27:55
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > rozpylenie gazu łzawiącego. Życiu ani zdrowiu nie zagraża, a raczej nikt
    > samochodem nie pojedzie, chyba że go na lawetę załadują, ale to i Twój
    > wynalazek w tym nie przeszkodzi.

    jest za to inny problem, jestem przekonany ze na 90% zlodziej ktory
    nadzieje sie na taki gaz, wroci do niego z butelka benzyny, bo przeciez
    zostala urazona jego duma

  • 73. Data: 2005-07-28 10:02:58
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 Jul 2005 09:17:16 +0200,
    SzerszeN <s...@t...pl> screamed:

    Chyba baterii 9kV.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 12:02:39 user up 10686 days, 23:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I came, I saw, I deleted all your files.

  • 74. Data: 2005-07-28 10:17:20
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Chyba baterii 9kV.

    wbij sobie dwie szpilki pod skore a potem przyloz baterie 4.5V i zobacz
    jaki to daje efekt

    a potem pomysl co sie bedzie dziala jak wbijesz je w inne newralgiczne
    miejsca

  • 75. Data: 2005-07-28 11:41:29
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]Czy to
    > wystarczy?

    Jak sprawa trafi do prokuratury to ta bedzie robila z siebie glupa ze nie
    wie o co chodzi, ze nie miales prawa itd i ty dostaniesz w dupe!
    Lepiej zrobic takie urzadzonko co porazi zlodzieja a ty bedziesz mial
    mozliwosc zdemontowania po fakcie i tyle ..... trzeba by sie technicznie
    naglowic jak to zrobic bo trupa przeciez moze zauwazyc pierwszy sasiad a nie
    ty
    W przepadku porazenia ty bedziesz robil z siebie glupa ze jest sobie trup
    ... ale co mu siestalo to nie wiesz .... niech kombinuja:-)

    TB

  • 76. Data: 2005-07-28 11:53:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    poreba napisał(a):
    > "Przemek R..."
    .pl>
    > niebacznie popelnil news:dc80tr$qsf$1@inews.gazeta.pl:

    > Na 126p czy Poldka to może i zadziała, amator BMW 4x4
    > i GPS weźmie pod uwagę - znajomemu slad GPS pokazał
    > trasę 300m od miejsca kradzieży i... sygnał się urwał.

    mozna by tak zamotnowac by nie dalo ady tego wyjac a przynajmniej tak by
    zajela to dobrych kilkanascie czy dziesiat godzin
    (gdzies wewnatrz calej konstrukcji samochu i przyspawac blache)
    , wtedy nawet taki krotki sygnal moze wiele zdzialac. nie beda
    zagluszac pracy nonstop.

    W tv wypowiadala sie kiedys policja na temat GPS, niechetnie ale
    chwalili ten system, facet mowil w momencie gdy taki sygnal do nich
    dojdzie leci w to miejsce helikopter policyjny.

    A ten znajomy w standaredowym miejscu to zamontowal?

    P.

  • 77. Data: 2005-07-28 11:57:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    SzerszeN napisał(a):
    > Mariusz O. napisał(a):
    >
    > tak czytajac ten watek wpadlem na troche inny pomysl
    >
    > dwie "madejowe maty" na siedzeniach, czyli cos co wyglada na pokrowiec
    > siedzenia, a ma zamontowane np dlugie pinezki kolcami do gory, lub
    > kawalki igiel lekarskich, teraz trzeba by sie bylo zastanowic nad jakas
    > chemia ktora pokrylo by sie te szpile, ktora to chemia po zaaplikowaniu
    > do organizmu zlodzieja, zarazila by go jakims swinstwem, najlepiej ze
    > skutkiem wiadomym, oczywiscie czas dzialania odpowiednio dlugi
    >
    > mysle ze raczej ciezko bylo by pozniej cokolwiek wlascicielowi samochodu
> [...]

    gdybym ja namiejscu zlodzieja zarazil sie w ten sposob np hiv to bym
    twoja rodzine powybijal a ciebie na koncu, nie sadze wiec ze to dobry
    pomysl.

    Ja porponuje po porstu zostawic kartke z ostrzezeniem o jakim pisal
    ale nic nie montowac, ew. glo9sniczek z dzwiekiem takim jak skrzynki z
    pradem, wydaja.

    P.

  • 78. Data: 2005-07-28 12:32:26
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > gdybym ja namiejscu zlodzieja zarazil sie w ten sposob np hiv to bym
    > twoja rodzine powybijal a ciebie na koncu, nie sadze wiec ze to dobry
    > pomysl.

    a kto mowi o hiv?
    a w ciagu kilku godzin raczej trudno by ci bylo zrobic cokolwiek

  • 79. Data: 2005-07-28 13:39:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ale tu nikt nie mowi o czlowieku, tylko o smieciu to jak dla mnie
    > zasadnicza roznica ;)

    nie wiesz czemu kradnie, smieciem to bym nazwal bydlo przedtsawiane
    w 997.

  • 80. Data: 2005-07-28 13:41:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a jakbede gotowal wode w wielkiej balii na swoim podworku to znaczy ze
    > planuje ugotowac potencjalnego wlamywacza??

    alez on osiwadczyl ze temu te urzadzenie ma sluzyc, nawet informuje o tym.

    > to MOJ samochod i moge w nim robic co mi sie podoba, a zabawa wysokim
    > napieciem nie jest nielegalna

    ale planowanie morderstwa oraz jego wykonywanie tak.

    > jakies statystyki przedstawisz w tej sprawie?

    jest to logiczne, pobyt w wiezieniu nie nalezy do najprzyjemniejszych
    przezyc

    p.