  • 51. Data: 2005-07-27 16:53:29
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Najlepsze sa wynalazki wlasne roboty, oczywiscie urzadzenia smiertelnego
    > nigdy nie stworze chociaz gdyby istnialy to moglo by sie duzo zmienic.

    widze ze zmieniamy zeznania

  • 52. Data: 2005-07-27 16:58:33
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc8drq$j7b$1@inews.gazeta.pl...

    > od tego sa ubezpieczenia. i policja, Ty masz prawo zlapac takiego
    > zlodzieja i doprowadzic na policje.
    > a nie zamordowac.
    >
    > nie Pan od tego na dziendobry zaczal.
    >
    > Ja pytalem o sprawy prawne i niezamierzam nikogo
    >
    > tak tak tylko zabic ewentualnie trwale okaleczyc,

    > pan oswiadczyl ze ZAMIERZA zrobic cos co ZABIJE ew OKALECZY zlodzieja.
    >
    > EOT

    ech, to Źle Pan zrozumiał, gdybym chciał to zrobić to nie pisałbym na to
    forum !
    Znów sie powtórze: Interesuje mnie co prawo o tym sądzi gdyby ktoś naprawde
    zmaistrował takie urzadzenie i doszlo do tragedii, kto bedzie winny a
    dokladnie czy winny bedzie wlasciciel.
    Juz nie ma sensu rozwijac tego wątku, bo widac to wyraźnie w przepisach ze
    ostrzezenia nawet o zagrozeniu zycia uzywane przez właścicieli sa nielegalne
    ale przez Państwo sa legalne, przynajmniej ja tak rozumiem, moze i blednie.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 53. Data: 2005-07-27 16:58:40
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Przemek R:

    > o ktorym jest informacja na szybie :)

    Swego czasu ktos mi zamontowal taki alarm w aucie. Znalazlem kartke za
    wycieraczka. Urzadzenie nazywalo sie "Wilgotna Zuzia". Byl rowniez adres
    producenta. Ale nie wiem, czy to byl Mariusz.
    Pozdr. Dulek

  • 54. Data: 2005-07-27 18:04:43
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    robicie z igly widly,
    Pan ma prawo bronic swojej wlasnosci i dobytku montujac srodki
    zapobiegawcze.
    Pan ma prawo nie znac sie na rzeczy i nie umiec dostosowac napiecia i
    natezenia by zparalizowac zlodzieja.
    Pan ma prawo, do przypuszczania ze znaczki ostrzegawcze jakie umieszcza
    na swojej "rzeczy" sa wystarczajacym powodem do tego zeby jej nie
    ruszac, a raczej jej krasc z wlamaniem.
    Zawsze mozna sie wykpic ze nie wiedzialo sie jakie beda skutki, a
    przyczyna smierci bylo wlamanie zlodzieja do auta a nie zamontowanie
    tego alarmu.
    Pan niestety nie ma prawa odmowic przeznaczenia czesci swoich podatkow
    na utrzymanie wiezniow..a szkoda.
    Pan powinien zadac przywrucenia kary smierci, bo to jest moze nie
    odstraszajacy wystarczajaco czynnik, ale ile klopotu bedzie mniej i
    oszczednosci wiecej jak niektorych degeneratow sie pozbedziemy.

    PS Ja moge naciskac czerwony guziczek za 2000 netto/miesiecznie ;)

  • 55. Data: 2005-07-27 18:05:33
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Dilbercik napisał(a):
    > a jak alarm zadziala z Toba na siedzeniu ?
    >
    > Michal
    to popelniasz samobojstwo, w czym problem, czy prawo ci zabrania
    popelnienia samobojstwa???

  • 56. Data: 2005-07-27 18:08:15
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a swistak siedzi i zawija je w te sreberka...
    >
    > Art. 279. i do Art. 278. okreslaja wysokosc kary/
    >
    > P.

    czy mozna sie tlumaczyc ze obrona konieczna bylo zabicie frajera, bo
    osoba taka mogla sie zemscic po wyjsciu z odsiadki i zabic
    ciebie/rodzine itd??

    Nie wiem czym sie to rozni od niewchodzenia pod nadjezdzajacy samochod,
    przeciez wiadomo ze jak jedzie 80km/h a ty wejdziesz pod niego to
    zginiesz najpewniej, i tutaj taka sama sytuacja powinna by...;)

  • 57. Data: 2005-07-27 18:34:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Zawsze mozna sie wykpic ze nie wiedzialo sie jakie beda skutki, a
    > przyczyna smierci bylo wlamanie zlodzieja do auta a nie zamontowanie tego

    Pan ma prawo tylko i wylacznie
    1.wezwac policje
    lub
    2. zatrzymac sprawce (nie wyrzadzajac mu krzywdy ew. obronic sie przed
    bezposrednim zamachem)
    do przyjazdu policji lub sam tam doprowadzic,

    wiec nie wygaduj takich bzdur.

    > Pan niestety nie ma prawa odmowic przeznaczenia czesci swoich podatkow na
    > utrzymanie wiezniow..a szkoda.

    a z czego twoim zdaniem mieliby byc utrzymywani?
    tylko nie pierd. ze nalezaloby zaglodzic na smierc
    osoby np kradnace batonika czy jadace lasem na rowerze po
    1 piwie bvo wtedy nie mamy o czym rozmawiac.

    Powiem ci jakby mozna bylo to zalatwic, zmienic ustaw eo ubezpieczeniach
    wprowadzjac
    ogranczenie ubezpieczen tylko do zdrowotnego(bop domyslam sie ze inne tez sa
    oplacane)
    u wiezniow ktorych kara wynosi ponad 2 lata.
    I juz mamy mase kasy i na nowe wiezienia i na utrzymanie obecnych.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 58. Data: 2005-07-27 18:35:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ech, to Źle Pan zrozumiał, gdybym chciał to zrobić to nie pisałbym na to
    > forum !

    ale Pan napisal, i nic tego nie zmieni, jak dla mnei EOT. ( End Of File)
    P.

  • 59. Data: 2005-07-27 18:41:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >czy mozna sie tlumaczyc ze obrona konieczna bylo zabicie frajera, bo osoba
    >taka mogla sie zemscic po wyjsciu z odsiadki i zabic ciebie/rodzine itd??

    obrona konieczna to obrona przed bezposrednim "zamachem" .

    Po za tym mam nadzieje ze nie masz teraz na mysli tego "krzesla elektr." bo
    jezeli tak
    to Twoje rozumowanie jest po prostu smutne..

    P.

  • 60. Data: 2005-07-27 18:45:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >to popelniasz samobojstwo, w czym problem, czy prawo ci zabrania
    >popelnienia samobojstwa???

    Art. 155. kk Kto nieumyślnie powoduje śmierć człowieka,

    jak widzisz prawo nie precyuzuje ze to musi byc inny czlowiek :))
    (chyba ze gdzies indziej jest to zawarte - kiedys nawet byla o tym rozmowa
    na grupie)

    P.