  • 251. Data: 2005-08-04 11:41:39
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > skomentuje tylko pare rzeczy. Tak jak ty pewnie oznaczalo ze mial
    > nielegalne oprogramowanie.

    czyli w swietle waszej definicji jest zlodziejem, smieciem ktorego
    usprwiedliwionym jest zabicie.

    > Nikt nie dostaje za darmo i tutaj sie osmieszasz tylko , bo wlasnie
    > wiezienia to sa darmowe jadalnie, noclegownie, itd
    > wiec mysle ze musza zapracowac na to.

    ja nie zamiarzam, z toba dzieciaku o tym dyskutowac, poki beda w takich
    ilkosciach niewinne
    osoby wsadzac zadne rozwiazanie typu oboz pracyw gre nie wchodzi, takze
    daruj sobie takie rozmowy

    > W stanach tak jest ze wiezniowie buduja tory, pracuja na plantacjach,
    > czyszcza drogi itp

    wstanach o winie decyduje spora lawa przysieglych i bez dowodow czlowieka
    nie wsadza,
    a zeznania weryfikuja wykrywaczem klamstw oraz specjalnym narkotykiem (tzw
    zmiekczaczem mozgu).
    Bywa ze sprawdzaa nawet dna roslin.

    Takze trefny przyklad dziecko

  • 252. Data: 2005-08-04 11:44:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    cytuj fragment na ktory odpowiadasz, albo dziecko z grup dyskusyjnych nie
    korzystaj

    > mialem w piatek przygode z kradzieza, bo nad zalewem zwineli kumplowi auto
    > i pozostawili go w Kobierzynie(krakowianie wiedza co to), nie obrazilbym
    > sie, a nawet bylbym zadowolony, znajdujac martwego ZLODZIEJA a nie jak to
    > ty tam mowisz , potencjalnego zlodzieja(bo tutaj nie ma co udowadniac ,
    > gosc kradl samochod) w aucie. Nie dla tego ze nie mam poszanowania dla
    > zycia, ale uwazam, ze osoby tego "fachu" same ryzykuja i nie maja
    > poszanowania dla zycia swojego przedewszystkim, wiec niech ponosza
    > konsekwencje.

    kradziec to zabranie rzeczy w celu przywlasczzenia jak widac chcieli sie
    przejechac wiec z kradzieza to niewiele wspolnego ma.

    Zreszta tu nei ma to zadnego znaczenia. Mi nie chodzi o to czy potenjclany
    zlodziej, zlodziej czy recydywista,
    osoba ktora chce za karadziez zabic dla zasady jest zwyklym smieciem i
    morderca. Jakby ssobie tego nie tlumaczyl.

    P.

  • 253. Data: 2005-08-04 11:45:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ta, z paczkami i bynajmniej nie wygladalo to jak hotel.
    >
    > P.
    >

    >no cuz, napewno by nie wygladalo jak oboz koncentacyjny gdyby popracowali
    >40 godzin w tygodniu jak zwykli obywatele, w koncu dostaja dach nad glowa i
    >jesc

    slownikl sobie kup.

    nie neguje wporwadzenia obozow pracy ale dopiero wtedy gdy zmieni sie sposob
    orzekania.
    Przy obecnym rozwwiazaniu to nie wchodzi w gre.

    P.

  • 254. Data: 2005-08-04 14:10:58
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcso59$f8t$1@inews.gazeta.pl...

    > zrzuc bombe na polske, przestepczosc zlikwidujesz, posiwecisz przy tym
    > niewinne osoby, a co tam, co nie?

    Teraz to przesadziłeś. Ci co kradną muszą wiedzieć że za przestepstwo grozi
    surowa kara, obóz pracy itp. Jedyny sposob na wytępienie bandyctwa. W
    czasach historii ucinano ręke za drobną kradziez, więc mało kto decydował
    sie na kradzież. Szkoda bylo tylko tych ktorzy zostali skazani za to ze
    ukradli cos do jedzenia. Prawo mozna odpowiedznio zmodyfikowac tak by byly
    surowsze kary, ale w tym celu trzeba by było zbudować dodatkowe zakłady
    karne a Państwo twierdzi jak zawsze nie ma pieniędzy, przestępczość spada.
    Wyobraź sobie ze nie ma w Polsce wogole zakładów karnych i zadnej formy
    karnej, na ulicach zobaczylibyśmy leżące trupy. Im surowsze kary tym
    mniejsza przestępczość! W Polsce nie ma az tak surowych kar jakie sa w
    innych krajach bo chodzi o pieniądze.
    Prosty przykład. Jesli za przekroczenie prędkości Autem o 10km/h dostaniesz
    500zł mandatu to w czasie jazdy bedziesz częściej pilnował prędkości lub
    jesli zmniejszyc granice punktów karnych do 10 jezdzilbysmy bardziej
    uwaznie. Złodziej jak dostanie 5 lat za kradziez parasolki z Auta to
    gwarantuje ze jesli bedą surowsze kary bedzie mozna zostawiać Auto otwarte
    na kilka dni w ciemnym miejscu.

    > co tak jak ja, nie mozesz odpowiedziec na pytanie? Uderzylem w czuly
    > punkt?

    Mam tyle samo nielegalnego softu co i Ty w swoim komputerze.

    > gowno prawda, rzadko komu uda sie dojsc swoich praw w takiej sytucji, tu
    > mozna rzeczywiscie
    > przesdtawic Twoja statystyke 5 na 1 000

    Nie wszyscy są równi wobec prawa.

    Prawo jest niezrozumiale dla przecietnego Kowalskiego z roznych powodów:
    Dobrze jest zeby jednostki społeczne kożystały z Prawa jak najżadziej, bo
    tak jest wygodniej.

    > tak tak, jasne, najlepeiej poswiecic innych niewiinych azebys Ty sie
    > lepiej poczul

    Prawo mozna jeszcze troche udoskonalić, usunąć "zbrykanych adwokatów i
    sędziów" studenici Prawa muszą mieć możliwość awansu, bo jak do tej pory
    ogranicza sie takie awanse ze wzgledu na cene usług Adwokackich. Wiec więcej
    Prawników = mniejsze koszty usług Prawnych a to z kolei powoduje zachęte na
    kontynuowanie walki Sądowej moze nawet nieudanej, odwoływanie sie itd mamy
    wtedy większe mozliwości.

    > Takie bledne osadzenie niewinnych ludzi moze sie zdazyć
    >
    > akurat w przypadku Twojego posta nie ma najmijeszych watpiwosci ze
    > planowales skonruowac urzadzenie do zabijania
    > zlodzei , jakiekolwiek tlumaczenie teraz jest pozbawione sensu.

    To jeszcze nie czyn, mamy wolność słowa.

    > czyli uwazasz ze firma powinna naraz sie na straty tylko po to by wszyscy
    > zachowali prace tak?

    Nie.
    Chodzi o to ze pewne firmy Państwowe dobrze trzymały sie na rynku nawet i 30
    lat a po zmianie ustroju nagle wszystkie padają, mamy wtedy bezrobocie a
    bezrobocie = tania sila robocza ktora powoduje za nainnych rynkach
    swiatowych mozna zrobić konkurencje. Czy nie o to chodziło? Są kraje na
    swiecie gdzie jeszcze jest "komuna" Chiny prowadzią taką gospodarke ze
    mozemy im pozazdrościć. Dość skomplikowany ten Makro system ale "zebyś Ty
    miał drugiemu trzeba zabrać lub odebrać godność" lub np. chcesz kupic DVD z
    gwarnacją za nie całe 200zł kup produkt Koreański, tam unich jest tania siła
    robocza.

    > nowe budynki zus to decyzja wladz zus a nie politykow, wiec tutaj chyba
    > ciut krecisz,

    ZUSy i Rząd to ta sama mafia. Ojciec Poseł, a córka urzędniczka, Syn
    konsument Bióra Podróży i salonów amochodowych.

    > za autostrady z tego co ja wiem nie placi tylko panstwo.

    Niby robią to znaszych podatków i pieniędzy Uni, ale prędzej 80% tych
    pieniędzy wpadnie do Bardzo już Grubego Portfela a 20% pójdzie na drogi,
    autostrady i znów powiedzą że za mało pieniędzy mają i Unia zbyt mało daje.

    > wynagordzenie posla jest adekwatne do zajmowanego stanowiska, trudno by
    > otrzymywali 800 zl.
    > MOim zdaniem te 13 tez powinny zostac ewentualnie zostac zabrane tym
    > ktorzy nic nie robia.
    > Bo nie wiem co to mialo na celu procz tego by zawistnym polakom ulzyc oraz
    > wplynac pozytywnie na kampanie prezydencka pana Ttuska.
    >
    > Prawda jest taka ze nikt nigdy nie dostanie pieniedzy za nic, jezeli ktos
    > sie chce dorobic musi sie porzadnioe wziac do roboty,
    > owtorzyc swoj bizness, a w tym unia europejska ostatnio bardzo pomaga.

    OK. Poseł zarobi legalnie ok 10tyś na miesiąc plus do tego lewe przekręty
    wyjdzie sporo więcej. Przecież wychodzą na świat rózne afery bo Poseł X mial
    dostać 1 mln za przekrety ale jednak Poseł Y dostał 1mln więc Poseł X sie w
    kur...
    Z innej beczki. Moze Religa czuje ze w szpitalach kardiologicznych na swojej
    "pasji" nie zarobi bo szpitale tez z czasem bedą prywatyzować, szybkość
    prywatyzacji lub likwidacji szpitali bądź zmniejszania pieniędzy bedzie
    zalezeć od szybkości grubnięcia portwela przeciętnego Kowalskiego.

  • 255. Data: 2005-08-04 14:31:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz O. napisał(a):

> [...]
    > karne a Państwo twierdzi jak zawsze nie ma pieniędzy, przestępczość spada.

    Uważam, że głównym czynnikiem jest wykrywalność a nie surowość kary. Surowe
    kary za to dobre są pod publikę dla zamydlenia jej oczu.

    j.

  • 256. Data: 2005-08-04 14:40:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Teraz to przesadziłeś. Ci co kradną muszą wiedzieć że za przestepstwo
    > grozi surowa kara, obóz pracy itp. Jedyny sposob na wytępienie bandyctwa.
    (..)
    > gwarantuje ze jesli bedą surowsze kary bedzie mozna zostawiać Auto otwarte
    > na kilka dni w ciemnym miejscu.

    nie zrozumiesz chyba o co mi sie rozhcodzi. W wiezieniu jest i poki co
    bedzie wiele niewinnych osob pozamykanych
    nie mozna ich poswiecac po to by ulzyc sobie zmuszajac do pracy tych ktorzy
    na nai zasluguja - tych prawdziwych
    pzrestepcow.

    > Mam tyle samo nielegalnego softu co i Ty w swoim komputerze.

    na sowim komputerze od 2 lat nie mam nielelgalnego softu, wiec odpowiedz mi
    konkretnie na pytanie.

> [...]
    > Dobrze jest zeby jednostki społeczne kożystały z Prawa jak najżadziej, bo

    ale co to ma teraz do rzeczy?

> [...]
    > więcej Prawników = mniejsze koszty usług Prawnych a to z kolei powoduje
    > zachęte na kontynuowanie walki Sądowej moze nawet nieudanej, odwoływanie

    takie rozwiazanie nie wyeleminuje problemu o ktorym pisze (zamykanie
    niewinnych osob)

    > To jeszcze nie czyn, mamy wolność słowa.

    ja pierd. facet przeczytaj kilka pierwszych stropn KK, i skoncz juz z tymi
    wypocinami

    > Nie.
    > Chodzi o to ze pewne firmy Państwowe dobrze trzymały sie na rynku nawet i
    > 30
    (...)
    > gwarnacją za nie całe 200zł kup produkt Koreański, tam unich jest tania
    > siła robocza.

    utrata pracy to nie utrata godnosci, nie rozumiesz tego pojecia,

> [...]
    > pieniędzy wpadnie do Bardzo już Grubego Portfela a 20% pójdzie na drogi,
    > autostrady i znów powiedzą że za mało pieniędzy mają i Unia zbyt mało

    akurat te finanase unia dokladnie sprawdza

> [...]
    Przecież wychodzą na świat rózne afery bo Poseł X mial
    > dostać 1 mln za przekrety ale jednak Poseł Y dostał 1mln więc Poseł X sie

    opisane przez Ciebie osoby to zwykli zlodzieje, nie mozesz 400 poslow
    wrzucic do jednego worka z nimi,
    jak dla mnie przmawia przez Ciebie zwykla typowa polska zawisc.

    P.

  • 257. Data: 2005-08-04 14:41:28
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcsjp1$nuj$1@inews.gazeta.pl...

    > a z czego to wynika? konekretnie (art)

    Z przepisów prawnych! Konkretnie Ci nie powiem który to art, bo mnie to nie
    obchodzi.
    Tak już jest ze nawet gdy sciągasz darmową muzyke MP3 z internetu to musisz
    ja usunąć po 24h. Na takim prawie dzialają programy np. P2P czyli znane
    eMule, Kaza, DC++, strony Torenta itp.
    Kopiowanie muzyki z radia blokuje sie po przez wejście np. "gadaniem" w
    czasie początku i końca muzyki przez prowadzącego audycje. Więc grono
    społeczeństwa nie ma ochoty wycinać prowadzącego audycje z muzyki. Czesto
    tez sie skraca muzyke. Jakość dźwięku jest celowo pogarszana, stosuje sie
    kompresje dźwieku i inne metody. To wszystko w celu max wyeleminowania
    kopiowania i piractwa.

    > obrazil Cie ten kto napisal ze zlodziej to smiec, ja tylko oswiadczam ze
    > osoba ktora
    > kradnie dobro "niematerialne" tez jest takim samym zlodziejem.

    Zabardzo sie litujesz.

    > zgodnie z Wasza definicja tak,
    >
    > P.
    Mamy te same definicje moralne co i Ty ale mysląc racjonalnie niemozna ich
    spelniac w 100% bo to spowoduje wieksze bandyctwo i niepotrzebne tragedie.
    Przypomniała mi sie historyjka z lekcji Religii gdyż historia opowiadała o
    tym iż Bóg prowadzi lud wybrany na wojny po to by wytępić złych ludzi.

  • 258. Data: 2005-08-04 15:11:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z przepisów prawnych! Konkretnie Ci nie powiem który to art, bo mnie to
    > nie obchodzi.

    prosze podac konretny art. , mowisz ze jest zabronione nagrywanie z radia to
    prosze to udowodnic.

    > Mamy te same definicje moralne co i Ty ale mysląc racjonalnie niemozna ich
    > spelniac w 100% bo to spowoduje wieksze bandyctwo i niepotrzebne tragedie.

    nie macie, bo uwazacei zlodzeiaja samochodow za smiecia ktorego mozna
    odstzrezlic a zlodzieja dobr niematreialnych(oprogramowania)
    za "ok goscia " bo .. jak to napisales, jego kradziez jest z winy Billa
    Gates'a

    P.

  • 259. Data: 2005-08-04 15:21:34
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dct9df$a7i$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > nie mozna ich poswiecac po to by ulzyc sobie zmuszajac do pracy tych
    > ktorzy na nai zasluguja - tych prawdziwych

    Ale czy budowa drog lub autostrad to ciezka praca? Mozna zrobic segregacje!
    Ci slabsi np do zamiatania. Ci co siedza za Alimenty i podobne sprawy
    lzejsze, niech koszą trawy i odgarniają sniek przez 4h dziennie w miejscach
    publicznych. Przeciez charówa w Tesco czy Realu, Makro, Biedrące i innych
    nieuczciwych hipermarketach , to nie jest lzejsza robota. Taki co siedzi w
    celi i nic nie robi i wyjdzie po kilku latach z celi na wolnosc bedzie
    całkowicie rozleniwiony i nie bedzie mu sie chcialo pracowac, zacznie znow
    krasc ! bo tak jest lzej ! To ma mieć sens?

    > na sowim komputerze od 2 lat nie mam nielelgalnego softu, wiec odpowiedz
    > mi konkretnie na pytanie.

    Takie bajki mozesz opowiadać tu na tej Grupie.
    Soft mam legalny.

    > ale co to ma teraz do rzeczy?

    A no ma bo prawo pisze sie jezykiem niezrozumialym dla zwyklych ludzi i
    przez to ludzie nie znaja prawa wiec nie potrafią sie bronic prawem i żądać
    odszkodowania za krzywde, a tych co stać to kupują usługi Adwokackie. Inni
    tracą wiare na Państwowego obrońce. Dzieki takiemu systemowi siedzisz
    niewinnie w Celi i po wyjsciu nie potrafisz odebrać straconą godność.

    > takie rozwiazanie nie wyeleminuje problemu o ktorym pisze (zamykanie
    > niewinnych osob)

    Czesciowo wyeleminuje.

    > ja pierd. facet przeczytaj kilka pierwszych stropn KK, i skoncz juz z tymi
    > wypocinami

    > (...)
    >
    > utrata pracy to nie utrata godnosci, nie rozumiesz tego pojecia,

    Z punktu widzenia Moralnego: gdybys mial firme i zatrudnial 100 osob nagle
    stwierdzasz ze Ci sie pracować nie chce, i wiesz ze jak zwolnisz ludzi to
    czesc z nich zginie z glodu bo w obecnej sytlacji ciezko o prace tym
    bardziej ze Ci ludzie pracowali u Ciebie cale zycie i nic innego nie
    potrafia robic, wiec nie znajda innej pracy. 20% tych ludzi bedzie mialo
    powazne problemy z powodu straty pracy wiec pojawia sie problemy Zdrowotne
    plus Eksmisja, zle odrzywianie w wyniku tego pojawia sie powazne choroby i
    sie wykonczą. Opieka społeczna da 50zł na miesiąc a wczesniej zabiorą
    rodzinie dorobek zycia, zasilek nie jest wieczny. Moze byc dramat bo Ojciec
    nie potrafi utrzymac rodziny i popelnia samobujstwo.
    Wiele ludzi tracac prace traci godnosc i sens zycia !!!
    Pewnie, wykształcony lub taki co sie dorobil i straci prace to niestraci
    godnosci.

    > akurat te finanase unia dokladnie sprawdza

    Zobaczymy za kilka lat.

> [...]
    > wrzucic do jednego worka z nimi,
    > jak dla mnie przmawia przez Ciebie zwykla typowa polska zawisc.

    Tylko ze Ci uczciwi maja najmniej do powiedzenia, a jak juz cos powiedzą to
    "wypad"
    lub zatyka sie im buzie Pieniedzmi ewentualnie zauwazaja ze cały Rzad to
    mafia i odpuszczaja sobie inni uczciwi nic nie robia tylko cicho siedza.

  • 260. Data: 2005-08-04 16:14:04
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dctb68$hcf$1@inews.gazeta.pl...

    > prosze podac konretny art. , mowisz ze jest zabronione nagrywanie z radia
    > to prosze to udowodnic.

    Tego nieudowodnie bo nie wiem ktory to art. Wiem o tym bo duzo sie slyszy na
    ten temat.

> [...]
    > odstzrezlic a zlodzieja dobr niematreialnych(oprogramowania)
    > za "ok goscia " bo .. jak to napisales, jego kradziez jest z winy Billa

    Nawet PZU wyplaci Ci mniejsze odszkodowanie chyba o 10% mniej za to ze nie
    miales alarmu w samochodzie.
    Bill Gates nie wprowadza zabezpieczen do softu wiec jego sprawa, robi to
    swiadomie i wie ze ludzie posiadaja jego kopie softu.
    Zabezpieczenie softu to to samo co zamek w drzwiach w mieszkaniu. Jakos inni
    producenci wprowadzaja zabezpieczenia do softu. Dla mnie jak nie ma czegos
    zabezpieczonego to tak jak by pieniadze lezaly na ulicy.