  • 231. Data: 2005-08-04 01:33:56
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > szyby uniemozliwaja wlot komarow, wiec takie tlumaczene to miom
    > zdaniem brak szacunku do osoby ktorej te wersje przesdtawiamy :)

    Przecież podczas jazdy mogą być otwarte :)

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    To przeznaczenie czy mój Matrix się zwiesił? (C) Klaudio @ gadu-news

  • 232. Data: 2005-08-04 01:35:18
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > a dlaczego mielby sie ponizac i robic za pol darmo jak nie za darmo (tylko
    > wyzywienie)

    Dla siebie.

    > skoro i tak mu odebrano godnosc robiac chyba cos najgorzesgzo ,
    > pozbawiajac ich wolnosci ?

    Sądownictwo przynajmniej w założeniach powinno być sprawiedliwe, ergo
    skazywać tylko tych, którzy na to zasłużyli. Jeśli jest inaczej to
    należy się zastanowić nad zmianą sądownictwa a nie więziennictwa.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    Porządek to jedna z nieskończenie wielu wersja chaosu (C) Beiru 2003

  • 233. Data: 2005-08-04 07:12:17
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:dcr5al$op2$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > byles w wiezieniu?
    >
    > P.

    Nie, a ty byles??

  • 234. Data: 2005-08-04 07:22:23
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > slkuchaj cwoku glupi, ja teraz mowie o osobie zamknietej niewinnie, nie bede
    > z Toba dalej na ten temat rozmawiac
    > bo sprawiaz wrazenie 12 letniego gowniarza (juz w kilku watkach miedyinnymi
    > w tym dotyczacym alarmu bombowego).
    >

    > P.

    przynajmniej byz nie pisal calych wyrazow tylko jakos maskowal niektore
    literki, zeby nie uzywac wulgarnych slow, a zeby bylo wiadomo o co
    chodzi, no ale jak sie juz zdenerwowales...
    ...co do 12 latka, to chyba musialo ci sie cos przykrego stac w tym
    wieku, nie wiem i nie pytam sie co.
    To napierw tak chcesz przestrzegac i bronic tego prawa, a potem mowisz,
    ze w wiezieniach sa pozamykane osoby niewinne... ale wlasnie tak jest bo
    tak orzekli niezawisli sedziowie i bylo to zgodne z prawem ;)
    No cuz , mozna cie nazwac jedynie OBRONCA ZLODZIEJI SAMOCHODOW, bo nie
    widze innego wyjscia ;)

  • 235. Data: 2005-08-04 08:17:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przecież podczas jazdy mogą być otwarte :)

    tak tak, tyle ze podczas jazdy nie masz tego wlaczonego :) zwlaszcza
    z takim pradem.

    P.

  • 236. Data: 2005-08-04 08:20:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >To napierw tak chcesz przestrzegac i bronic tego prawa, a potem mowisz, ze
    >w wiezieniach sa pozamykane osoby niewinne... ale wlasnie tak jest bo tak
    >orzekli niezawisli sedziowie i bylo to zgodne z prawem ;)

    tak jasne, a te kilka milionow rocznie na wyplacone odszkodowania to
    oczywiscie sa wyludzone tak?
    I teraz sobie odpowiedz tak na logike ile z osob ktore zostaly nieslusznie
    zamkniete udalo sie dowiesc pozniej
    ze byli niewinni? mysle ze daleko tutaj nawet do 1/4 .

    >No cuz , mozna cie nazwac jedynie OBRONCA ZLODZIEJI SAMOCHODOW, bo nie
    >widze innego wyjscia ;)

    kup sobie slownik ortograficzny dziecko

  • 237. Data: 2005-08-04 08:22:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bandzior siedzi w zakładzie karnym i twierdzisz ze ma odebraną godność?
    > Przecież zasłużył sobie!

    dziecinko teraz biore pod uwage tych ktorzy tam sa nieslusznie zamknieci,
    wiec czytaj dokladniej

    > Odbywa kare za złamanie prawa i chyba po to są zakłady by taki "koleś"
    > zmądrzał na przyszłość i ewentualnie dać nauczkę innym.

    odpowiedzilaes mi juz na pytanie? Czy posiadales kiedykolwiek nielegalne
    oprogramowanie
    lub mp3 lub divxy ?

    > Jeśli popełnił przestępstwo to wiedział co go czeka, nie ma sie co litować
    > musi ponieść karę !

    a jezeliwezmiemy te zcesc ktorzy zostali zamknieci za cos czego nie zrobili,
    to co uwazasz ze maja w dodatku pracowac ?

    > Bardziej bym sie przejmował biedakami którzy stracili prace w wyniku
    > naszej Polityki, to sie nazywa odebranie godności !

    a w jaki sposob polityka wplywa na utrate pracy?

    P.

  • 238. Data: 2005-08-04 08:26:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sądownictwo przynajmniej w założeniach powinno być sprawiedliwe, ergo
    > skazywać tylko tych, którzy na to zasłużyli. Jeśli jest inaczej to
    > należy się zastanowić nad zmianą sądownictwa a nie więziennictwa.

    mozna wprowadzic oboz pracy ale po zmianie zasad sadownictwa, zaczac nalezy
    od weryfikacji zeznan
    przed sadem , bo moim zdaniem niedopuszczalnym jest zamykanie biorac pod
    uwage tylko i wylcaznie
    taki dowod (bo powiedziec mozna wszystko) i rowniez czystym absurdem jest
    wziecie pod uwage jako dowod
    okazania w ktorym bierze udzial osoba ktora zglasza dane prtzestepstwo,
    wiadomo ze i tak dana osobe wskaze.

    NIedawno do aresztu trafil jakis dziadek za jazde na rowerze pod wplywem
    alkoholu,
    areszt to srodek zapobiegawczy nie wiezienie, jakim cudem tam trafil? A zeby
    bylo smieszniej
    w szpitalnym areszcie zostal zamordowany.

    P.

  • 239. Data: 2005-08-04 08:28:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Słowik" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamiar włamać się do samochodu to nie po to by "odkurzyć" ale by
    > przyporządkować sobie jakieś dobrno ... Myślę że poinformowanie
    > potencjalnego złodzieja powinno być wystraczjące. Jeśli naród nie będzie
    > robił nic w tym kierunku za pare lat człowiek będzie bał się postawić
    > samochód nawet w miejscu chronionym choćby na chwilkę. Nie wspominam juz
    > nic o Sycylii gdzie panuje bezprawie i gdzie rządzi Mafia tam nie ma
    > czegoś takiego jak rządu podatków itd. Ale to już inna rzecz. Kończę ten
    > temat a ludzię którzy uważają inaczej myślę że zmienią zdanie jeśli stracą

    utracilem, bylem napadniety dwikrotnie a jednak nie zmienie. Takie
    rozwiazanie wyrzadzilo by wiecehj zlego
    niz dobrego. Bylby to dobry sposob na pozbywanie sie niewygodnych osob.
    Nie jestem cnamniej Papiezem, probuje tylko wytlumaczyc temu czlowiekowi ze
    isntalowanie tkaigo urzadzenia w celu zabicia potencjalnego zlodzieja jest
    po prostu zwyklym morderstwem,
    tego nic nie zmieni.

    P.

  • 240. Data: 2005-08-04 08:29:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >Nie, a ty byles??

    ta, z paczkami i bynajmniej nie wygladalo to jak hotel.

    P.