  • 191. Data: 2005-08-02 19:33:34
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcodqc$jg4$1@inews.gazeta.pl...

    > napisales ze jest wiele mozliwosci unikniecia kary, pytam wiec Ciebie
    > jakie, chce
    > zebys udowodnil ze wiesz w ogole o czym piszesz

    Nie mam zamiaru udowadniać, mozesz sobie myslec ze pisze bzdury jak rowniez
    ze jestem Morderca.

    > nie 'uwziołes', a 'uwziąłeś' jak juz , a po z atym sa to po prostu fakty,
    > wystarczy pierwszy post otworzyc, a on na wiele wiele lat pozostanie w
    > internecie.
    > I w tym temacie EOT, probujesz mi udowodnic ze 2+2 = 15, daruj sobie

    Niech sobie bedzie, jedni uznają za ciekawy temat inni ze mam racje a
    jeszcze inni ze to chore i jak tak mozna itd.. Mnie chodzilo w pytaniu o
    konsekwencjie, a jak niektorzy to zrozumieją to ich sprawa. Mam swoje zdanie
    na temat tych wynalazkow, przyznaje ze faktycznie przesadzilem z tym
    smiertelnym porazeniem ale to nie oznacza ze jestem Morderca !!!

    > masz nadzieje ze jakis prokurator debil czyta te grupe?
    >
    > Po pierwsze tekst ten poprzedzony jest tym:
    >
    > "Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    > nietypowy. Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    > porażony prądem
    > elektrycznym, nawet ze skutkiem śmiertelnym lub okaleczony na całe życie."
    >
    > po drugie jest istotna roznica pomiedzy "bedzie" a "bylby" .
    >
    > w tej kwestii eot.

    > gdybym ja zle zrozumial to bym zostal zjebany przez 200 osob, takie
    > sa zalety grup dyskusyjnych, a zwlaszcza tej grupy.

    Ja rowniez zostalbym zjebany przez 200 osob, za taki pomysł. Przyznaje
    pomysł "Durny" i skończmy juz tą durną rozmowe.

    > po czym wnioskujesz ze mijam sie z wlasnymi zasadami moralnymi i ze
    > stosuje je tylko w teorii ?
    >
    > P.
    Broniłeś złodziejaszkow! pisząc ze moze kradną na chleb itp. A mnie chcesz
    sądzić za pytanie na grupe!? i nie pomyslales ze moze ja nie pisze tego
    poważnie, i napisałem z nerwow bo mi coś drogiego skradli skurwysyny !!!
    i ktoś powinien zrobić naprawde taki wynalzek to by mieli nauczke !!!!!!!

  • 192. Data: 2005-08-02 20:00:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie mam zamiaru udowadniać, mozesz sobie myslec ze pisze bzdury jak
    > rowniez ze jestem Morderca.

    masz w kazdym razie tendencje do tego

    > Niech sobie bedzie, jedni uznają za ciekawy temat inni ze mam racje a
    > jeszcze inni ze to chore i jak tak mozna itd.. Mnie chodzilo w pytaniu o
    > konsekwencjie, a jak niektorzy to zrozumieją to ich sprawa.

    niema tu nic do rozumienia czlowieku

    Mam swoje zdanie
    > na temat tych wynalazkow, przyznaje ze faktycznie przesadzilem z tym
    > smiertelnym porazeniem ale to nie oznacza ze jestem Morderca !!!

    montujac alarm ktory z zalozenia ma byc przeznaczony do zabicia czlowieka
    jak najbardziej jestes,
    To tak jakbys sie przygotpowywal do napadu rabunkowego czy uwazasz ze wtedy
    jestes ok?
    Ba, bys byl juz przygtpopwany dokonac napadu i pytal sie o linei obrony w
    przypadku wpadki.

    > Ja rowniez zostalbym zjebany przez 200 osob, za taki pomysł.
    > Przyznaje pomysł "Durny" i skończmy juz tą durną rozmowe.

    nie mam zwyczaju konczyc jezlei ktos mi wpaja ze 2+2 = 15,
    wiec jezeli chcesz zeby bylo koniec po prostu nie odpisuj,

> [...]
    > i ktoś powinien zrobić naprawde taki wynalzek to by mieli nauczke !!!!!!!

    przezd mordesrwtem jak najbardziej bronie, a powody kradziezy podawalem
    wmomencie nazwania takiego czlowieka smieciem, bo ty kradnac oprogramowanie
    nie jestes kims lepszym a uwazasz sie za Boga ktory za ten sam czyn
    popelniony w innych warunkach
    ma prawo odebrac komus zycie i jeszzce na bezczelnego sie pytasz na grupie
    co powiedziec policji
    by uniknac kary.

    Koniec rozmowy.

    P.

  • 193. Data: 2005-08-02 20:55:19
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    nie takie EOT (End Of Topic ;) jakbys chcial widziec, dyskusja toczy sie
    dalej. Wiesz co to profile sprawcow. To jest opis psychologiczny danej
    osoby. Do czego jest sklonna, jak sie zachowa i takie tam. I moim
    skromnym zdaniem osoba co sciaga z sieci nielegalny soft ect. nie ma we
    krwi robienie komus krzywdy(uszkadzanie innych) natomiast zlodziej
    samochodow ma.

  • 194. Data: 2005-08-02 21:05:51
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    ja tez bym zrobil maszyne do ubijania takich skur...li zlodzieji jesli
    bylaby mozliwosc unikniecia odpowiedzialnosci karnej za taki czyn

  • 195. Data: 2005-08-02 21:09:34
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcojc0$kof$1@inews.gazeta.pl...

    > masz w kazdym razie tendencje do tego

    Tobie sie tak wydaje!

    > niema tu nic do rozumienia czlowieku

    Nie mozna w 100% odczytać z grup dyskusyjnych intencji autora postu.

    > Mam swoje zdanie
    >
    > montujac alarm ktory z zalozenia ma byc przeznaczony do zabicia czlowieka
    > jak najbardziej jestes,

    Gdybym zmontował i założył to można tak powiedzieć.

    > To tak jakbys sie przygotpowywal do napadu rabunkowego czy uwazasz ze
    > wtedy jestes ok?

    Nie. Ale gdyby pokazać zlodzieją ze metody wlasciciela sa niebezpieczne i
    legalne to nie bylo by takich problemów z kradziezą i wlamaniami.

    > Ba, bys byl juz przygtpopwany dokonac napadu i pytal sie o linei obrony w
    > przypadku wpadki.

    To nie to samo co obrona swojego majątku.

    > nie mam zwyczaju konczyc jezlei ktos mi wpaja ze 2+2 = 15,
    > wiec jezeli chcesz zeby bylo koniec po prostu nie odpisuj,

    Jesli chodzi o zasady moralne to masz czesciową racje ale nie do końca.

    > przezd mordesrwtem jak najbardziej bronie, a powody kradziezy podawalem

    Znow wmawiasz mi ze jestem Mordercą

> [...]
    > popelniony w innych warunkach
    > ma prawo odebrac komus zycie i jeszzce na bezczelnego sie pytasz na grupie

    Momet, oprogramowania nie kradne, mam legalne. Zaczynasz teraz mi wmawiac ze
    jeszcze oprogramowanie kradne czyli według Ciebie jestem juz Mordercą i
    Złodziejem.

  • 196. Data: 2005-08-02 21:12:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dcom68$i16$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > zdaniem osoba co sciaga z sieci nielegalny soft ect. nie ma we krwi
    > robienie komus krzywdy(uszkadzanie innych) natomiast zlodziej samochodow

    widze ze usparwiedliwasz swoje zlodziejstwo bo nie chcesz byc szmata nazwany
    oraz
    uwazasz ze Ciebie nie powinno sie jak to wczesniej ujales ubic, tylko innych
    popelniajacych
    ten sam czyn w innej formie tak? Dobrze zrozumialem?
    hipokryzja?

    Skad wyciagnales wnioski ze zlodziej samochopdow ma sklonnosci do zrobienia
    komus krzywdy,
    mozesz sie podeprzec konretnymi badaniami przeprowadzonymi przez fachowcow?

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 197. Data: 2005-08-02 21:16:53
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dcomq0$i16$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > ja tez bym zrobil maszyne do ubijania takich skur...li zlodzieji jesli
    > bylaby mozliwosc unikniecia odpowiedzialnosci karnej za taki czyn

    Widać są ludzie którzy mają już dość litowania sie, chociaż wolałbym nie
    stosować takich metod, ale w dzisiejszej rzeczywistości trudno obyć sie bez
    samosądu bo prawo jest martwe, nieskuteczne.

  • 198. Data: 2005-08-02 21:21:54
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dconk3$cvb$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zrobienia komus krzywdy,
    > mozesz sie podeprzec konretnymi badaniami przeprowadzonymi przez

    Proponuje podejsc do zlodziei samochodow i zwrocic im uwage ze nie powinno
    sie krasć.
    Gwarantuje pobyt miesieczny w szpitalu .

  • 199. Data: 2005-08-02 21:22:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tobie sie tak wydaje!

    mi sie tak nie wydaje to wynika z pierwszego postu

    > Nie mozna w 100% odczytać z grup dyskusyjnych intencji autora postu.

    jasne jasne, a swistak siedzi i zawija je w te sreberka,
    tu nie ma zadnych watpliwosci,
    pozostaje ustalenie skad i przez kogo zostalo to wyslane.
    nie wiem czy bys dostal jakis wyrok ale sa podstawy do zatrzymania moim
    zdaniem jak najbardziej sa.
    I powinni to zrobic by wyperswadowac innym takie glupoty.

> [...]

    > Nie. Ale gdyby pokazać zlodzieją ze metody wlasciciela sa niebezpieczne i
    > legalne to nie bylo by takich problemów z kradziezą i wlamaniami.

    to dopiero bylby sposob na likwidacje niewygodnych osob,
    jaki czlowiek taki pomysl

    > To nie to samo co obrona swojego majątku.

    zabijajac go nie bronisz majatku,

    > Znow wmawiasz mi ze jestem Mordercą

    oswiadzcyles ze zamierzasz zamordowac potencjalnego zlodzieja,
    jak sie taki czlowiek nazywa?

    > Momet, oprogramowania nie kradne, mam legalne.

    jasne jasne, jakby tak bylo to odazu bys o tym wspomnial

    Zaczynasz teraz mi wmawiac ze
    > jeszcze oprogramowanie kradne czyli według Ciebie jestem juz Mordercą

    to juz zopstalo ustalone na samym poczatku

    > Złodziejem.

    No poptarz , wczesniej to wina Billa gates'a a teraz to kradziez, co za
    odmiana

    P.

  • 200. Data: 2005-08-02 21:28:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Proponuje podejsc do zlodziei samochodow i zwrocic im uwage ze nie powinno
    > sie krasć.
    > Gwarantuje pobyt miesieczny w szpitalu .

    za glupote sie czasem obrywa, nie tylko od zlodziei, podalem jzu co
    nalezaloby zrobic w takiej sytuacji.

    P.