  • 121. Data: 2005-07-29 10:16:12
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie, jak zlapie to dam w morde i doprowadze na policje

    i pojdziesz siedziec za napasc :)

    sam chcesz lac po ryju a innym sie dziwisz ze nazywaja zlodzieja smieciem

    cos sie mnie widzi ze wasc hipokryta jestes

  • 122. Data: 2005-07-29 10:19:25
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > wystawiajac takie urzadzenie w miejscu publicznym wlasnie tak sie dzieje,
    > wyobraz sobie
    > co bylyo gdyby jakies dziecko wsadzilo glowe i pociagnelo wajhe.

    Skróciłoby się o głowę?
    A tak na serio, padło pytanie, czy kolega może wystawić sobie na DZIAŁCE
    gilotynę. Jeżeli to moja działka, to mogę sobie wystawić wszystko,
    cokolwiek zechcę, choćby i paści na niedźwiedzia. Jeżeli jesteś
    zaproszony, przejdziesz bez problemu, jeżeli zaś nie jesteś zaproszony i
    włóczysz się po moim terenie...
    Chociaż nigdy nie posunęłabym się do montowania w samochodzie krzesła
    elektrycznego, czy wystawiania w ogródku/ działce takowych urządzeń.

  • 123. Data: 2005-07-29 10:20:47
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > § 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia
    > albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,

    ten przepis jakby nie jest adekwatny, z prostego powodu, nie ma tutaj
    "bezpośrednie niebezpieczeństwo" twoj samochod, czy twoj dom to nie jest
    miejsce publiczne i nie ma mowy o bezposrednim dostepie

    > Art. 151.
    > Kto namową lub przez udzielenie pomocy doprowadza człowieka do targnięcia
    > się
    > na własne życie,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    > udzielasz pomoc w dokonaniu samobijstwa

    powiedz ze zartujesz

    rozumiem ze producent sznurkow tez udziela pomocy, bo produkuje
    narzedzie do powieszenia sie

    producent zyletek to samo bo mozna sobie zyly podciac
    producent nozy to dopiero zbrodniaz, bo nie dosc ze pomaga przy
    samobojstwach to jeszcze i przy zabojstwach itd

  • 124. Data: 2005-07-29 10:21:51
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jak polozysz granat na ulicy w kartka jezeli wyjmiesz zawleczke zginiesz to
    > nie odpowiesz za smierc tego czlowieka?

    tak, bedziesz winnym spowodowania zagrozenia utraty zycia, ale nie
    MORDERSTWA

  • 125. Data: 2005-07-29 11:08:18
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Thu, 28 Jul 2005 09:17:16 +0200,
    > SzerszeN <s...@t...pl> screamed:

    > Chyba baterii 9kV.
    >
    > Artur
    >
    > --
    > [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! :
    > SIG:221B ]
    > [ 12:02:39 user up 10686 days, 23:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06,
    > 0.06 ]
    >
    > I came, I saw, I deleted all your files.

    Kiedys byl w TV taki program jak dawniej wykonywali kare śmierci. Okazuje
    się że krzesło elektryczne nie jest dobrym narzędziem do uśmiercania
    ponieważ elektrody przyłożone do głowy przewodzą prąd kilku amper o
    napieciu ponad 1000V lub wiecej, to wszystko powoduje ze czlowiek zywcem sie
    spala, i co najgorsze po ok 30 min czlowiek dalej wykazuje oznaki zycia moze
    chwilowego, ale jednak zyje, byc moze jego mozg w ułamku sekundy zostal
    uszkodzony ale cialo zyje. Tak naprawde napiecie nie zabija lecz prad! moze
    byc nap rzędu 10000000V ale jesli prad bedzie 1mA to poczujemy jedynie
    mrowienie. Moze byc nap. 24V i jesli przez Cialo poplynie odpowiedni prad to
    juz moze zabic. To znamy wszyscy z fizyki prawo Ohma i nie bede opisywac
    szczegolow jakie musi byc nap. aby poplynol odpowiedzni prad. Wiec baterja
    9V moze w najgorszym wypadku wywolać ból ale nie zabije, chyba ze elektrody
    wbijemy w okolice serca np 2cm w głąb. Ogólnie prąd róznie działa na różnych
    ludzi, zazwyczaj to nie jest tak ze w trakcie porazenia sie umiera , umiera
    sie poźniej za kilka sekund minut lub nawet godzin po porazeniu poniewaz
    cala elektroliza ktora sie wydzielila we krwi zabija czlowieka. Dla tego
    kare smierci wykonuje sie najpierw po przez uspienie potem chemia smiertelna
    w kilku zastrzykach.

  • 126. Data: 2005-07-29 11:43:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 29 Jul 2005 13:08:18 +0200,
    Mariusz O. <m...@p...fm> screamed:
> [...]
    > mrowienie. Moze byc nap. 24V i jesli przez Cialo poplynie odpowiedni prad to

    Dokladnie tak. Prad, jaki poplynie bedzie zalezny od przylozonego napiecia
    i rezystancji materialu. Przy baterii 9V rezystancja musialaby byc b. mala.
    Pamietaj jeszcze o jednym - o lukach elektrycznych - w nich prad zabija
    odrobine inaczej - wypalajac sobie tunel... (-:

> [...]
    > sie poźniej za kilka sekund minut lub nawet godzin po porazeniu poniewaz
    > cala elektroliza ktora sie wydzielila we krwi zabija czlowieka.

    Dlatego tez kazdy porazony przez prad powinien udac sie jak najszybciej
    do lekarza. To, ze prad 'trzepnal' i nic wiekszego sie nie stalo nie oznacza,
    ze po pewnym czasie nie dojdzie do zejscia.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 13:39:58 user up 10687 days, 1:34, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    How did I get to Hollywood? By train. -- John Ford

  • 127. Data: 2005-07-29 11:43:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > i pojdziesz siedziec za napasc :)

    nie sadze, pobilbym tak by nie trafil do szpitala po za tym "poszturchanie"
    goscia w takiej sytuacji
    mozna by tlumaczyc silnym stresem. Co innego gdytbym w oknie wyczekiwal
    takiego by go sprac.

    > sam chcesz lac po ryju a innym sie dziwisz ze nazywaja zlodzieja smieciem

    bo zgodnie z tak porabana definicja prawie wszyscy polacy to smiecie.
    "Niech rzuci kamieniem kto nigdy nie mial wlaczonego pirackiego
    oprogramowania"
    (czyt ukradzionego, bo soft na drzewie nie rosnie)

    > cos sie mnie widzi ze wasc hipokryta jestes

    zle Ci sie widzi.

    P.

  • 128. Data: 2005-07-29 11:46:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > tak, bedziesz winnym spowodowania zagrozenia utraty zycia, ale nie
    > MORDERSTWA

    a jezeli poloze z nadzieja ze ktos podniesie w celu zabicia go lub trwalego
    okaleczenia?

    (przypominam o art 13 par 2)

    P.

  • 129. Data: 2005-07-29 11:47:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "CN" <b...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem na ile legalne jest posiadanie granatu, ale równie dobrze
    > mógłby to być nóż, którym włamywacz popełni samobójstwo. Nie widzę tu
    > przestępstwa.
    > /CN

    granat to zly przyklad bo wiadomo czego mozna sie po nim spodziewac, noz tez
    zly,
    jest to oczywiste, natomiast krzeslo samochodowe nie jest krzeslem
    elektrycznym, nie sluzy do zabijania,
    sluzy do siedzenia.

    Jak dla mnie EOT

  • 130. Data: 2005-07-29 11:52:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ten przepis jakby nie jest adekwatny, z prostego powodu, nie ma tutaj
    > "bezpośrednie niebezpieczeństwo" twoj samochod, czy twoj dom to nie jest
    > miejsce publiczne i nie ma mowy o bezposrednim dostepie

    a gdzie jest mowa ze to musi sie znajdowac w miejscu publicznie dostpenym?

    > powiedz ze zartujesz

    nie zartuje

    > rozumiem ze producent sznurkow tez udziela pomocy, bo produkuje narzedzie
    > do powieszenia sie

    sznurek z reguly nie jest przeznaczony do powieszeni asie a te urzadzenie
    PRZEZNACZONE
    jest do zamordowania lub trwalego okalczenia czlowieka
    Dostrzegasz roznice?

    > producent zyletek to samo bo mozna sobie zyly podciac

    oj zdaje mi sie ze nie dostrzegasz ...

    > producent nozy to dopiero zbrodniaz, bo nie dosc ze pomaga przy
    > samobojstwach to jeszcze i przy zabojstwach itd

    oj chyba na pewno nei dostrzegasz.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"