  • 111. Data: 2005-07-29 07:52:26
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    > możesz

    Lecz jeśli kogoś skróci o głowę lub dowolną kończynę - odpowiesz za
    spowodowanie śmierci / uszkodzenia ciała.

    Uprzedzam komentarze: "a jak mam studnię i ktoś do niej wpadnie, to też mam
    odpowiadać...?!". Oczywiście, nie. Gilotyna nie jest czymś zwykłym i stanowi
    realne niebezpieczeństwo.

  • 112. Data: 2005-07-29 08:15:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jak tobie skubna samochod to bedziesz zadowolony?

    bede zly

    > i pewnie powiesz, "jakis przemily czlowiek, widac bardzo przez zycie
    > poszkodowany pozyczyl moj samochod"

    nie, jak zlapie to dam w morde i doprowadze na policje

    P.

  • 113. Data: 2005-07-29 08:15:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > czyli on nikogo nie zamorduje, zlodziej na wlasne rzyczenie popelnil
    > samobojstwo, tak samo jakby wlazl na podstacje wysokiego napiecia

    jak polozysz granat na ulicy w kartka jezeli wyjmiesz zawleczke zginiesz to
    nie odpowiesz za smierc tego czlowieka?

  • 114. Data: 2005-07-29 08:17:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Skoro nikt nie odpowiada to chyba problem jest identyczny jak z "nie
    > typowym urzadzeniem"

    pies broniacy swojego domu jest nietypowym urzadzeniem?

    odpowiedz na twoje pytanie w innej formie padla kilkakrotnie.

    p.

  • 115. Data: 2005-07-29 08:23:05
    Od: CN <b...@h...com>

    Przemek R... napisał(a):

    > jak polozysz granat na ulicy w kartka jezeli wyjmiesz zawleczke
    > zginiesz to nie odpowiesz za smierc tego czlowieka?

    O granat można się potknąć, a by wejść na stację energetyczną lub do
    cudzego samochodu, trzeba najpierw popełnić świadome przestępstwo ze
    świadomością konsekwencji z tego wynikających. Ukradziony właśnie
    samochód może być przecież niesprawny i złodziej nie wiedząc o tym może
    wpaść na drzewo...
    /CN

  • 116. Data: 2005-07-29 08:26:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > czyli on nikogo nie zamorduje, zlodziej na wlasne rzyczenie popelnil
    > samobojstwo, tak samo jakby wlazl na podstacje wysokiego napiecia

    ps

    Art. 160.

    § 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia
    albo

    ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,

    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    lub

    Art. 151.

    Kto namową lub przez udzielenie pomocy doprowadza człowieka do targnięcia
    się

    na własne życie,

    udzielasz pomoc w dokonaniu samobijstwa

  • 117. Data: 2005-07-29 08:38:38
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    czarny napisał(a):

    > Lecz jeśli kogoś skróci o głowę lub dowolną kończynę - odpowiesz za
    > spowodowanie śmierci / uszkodzenia ciała.

    Bzdury waćpan powiadasz, skrócony o dowolną część ciała musiałby pierwej
    wsunąć dobrowolnie ową część w odpowiednie miejsce, czyż nie? A skoro
    dorosły człowiek świadomie to uczyni, to gdzie tu jest moja
    odpowiedzialność???

  • 118. Data: 2005-07-29 08:47:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > świadomością konsekwencji z tego wynikających. Ukradziony właśnie
    > samochód może być przecież niesprawny i złodziej nie wiedząc o tym może

    czy jak poloze granaat w ogriodzie ogrodzonym siatka i ktros przejdzie
    przez plot I wyciagnie zawleczke to popelnie przestepstwo?

  • 119. Data: 2005-07-29 09:30:48
    Od: CN <b...@h...com>

    Przemek R... napisał(a):
    > czy jak poloze granaat w ogriodzie ogrodzonym siatka i ktros
    > przejdzie przez plot I wyciagnie zawleczke to popelnie przestepstwo?

    Nie wiem na ile legalne jest posiadanie granatu, ale równie dobrze
    mógłby to być nóż, którym włamywacz popełni samobójstwo. Nie widzę tu
    przestępstwa.
    /CN

  • 120. Data: 2005-07-29 09:32:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]

    albo

    ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,

    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    wystawiajac takie urzadzenie w miejscu publicznym wlasnie tak sie dzieje,
    wyobraz sobie
    co bylyo gdyby jakies dziecko wsadzilo glowe i pociagnelo wajhe.

    P.