  • 101. Data: 2009-10-07 22:13:50
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:hain0a$dva$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:haicqq$7ec$9@inews.gazeta.pl witek

    > Wy to macie, kuźwa, cierpliwość, żeby z takim bałwanem, o takich
    > bzdurach...
    > Te jego konfabulacje, fantasmagorie, nędzne prowokacje, infantylizm
    > wylewający się z każdej "wypowiedzi" - toż to się nawet na powód porządnej
    > kłótni nie nadaje.

    Jak mozesz klucic sie o cos czego nie rozumiesz?

  • 102. Data: 2009-10-07 22:38:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dla mnie EOT i killfile

    --
    Tomek

  • 103. Data: 2009-10-07 23:00:50
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message
    > Dla mnie EOT i killfile

    Brak argumentów? Jak tam sobie chcesz.

  • 104. Data: 2009-10-08 06:32:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    pmlb pisze:

    > Alez prosze bardzo, jeden z najglosniejszych ostatnich miesiecy:
    > http://www.ozzip.pl/media-/38-lodz-gazety/723-gw-han
    pol-wladza-zawiodla

    Przecież opisujesz przestępstwo.
    Ja czekam na dowody, że pracodawcy absolutnie nic nie grozi a nie że
    udaje mu się uniknąć odpowiedzialności.

    --
    spp

  • 105. Data: 2009-10-08 06:49:48
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 20:53:03 +0100, pmlb napisał(a):

    > Dzis mam mala firme,

    Mozesz podac jej nazwe? Mysle, ze sporo osob chcialoby wiedziec z kim nie
    robic interesow bo w kazdej chwili moze sie rozmyslic.

    > Czy ty
    > chacialbyc zyc w miejscu gdzie traktuja cie jak rzecz?

    Nie, ty nie jestes zly... Ty jestes tylko bezdennie glupi :)
    --
    marcin

  • 106. Data: 2009-10-08 06:50:17
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 10:21:29 +0200, Tomek napisał(a):

    > Za rok będzie Barcelona.

    i kolejny narzeczony :)
    --
    marcin

  • 107. Data: 2009-10-08 06:52:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 16:28:27 +0200, Jotte napisał(a):

    > Jedynym w miarę gwarantowanym rozwiązaniem jest właśnie zwolnienie lekarskie
    > (bez konieczności leżenia).

    Namawiasz do przestepstwa? :)
    --
    marcin

  • 108. Data: 2009-10-08 12:55:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:rt5pw6uftfij$.dlg@piki.fixed zly
    <b...@N...fm> pisze:

    > Namawiasz do przestepstwa? :)
    Skąd taki dziwaczny pomysł?

    --
    Jotte

  • 109. Data: 2009-10-09 06:53:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 15:33:54 +0100, pmlb napisał(a):

    > O i juz pracowdawca nie ma problemu z brakiem pracownika? Jakie to ma
    > znaczenie czy pracownik zostanie w luzku czy umrze dla pracodawcy w dzien
    > jego nieobecnosci?

    Problem ten sam ale przyczyny mogą być różne - wina pracodawcy, wina
    nieumyślna pracownika, wina umyślna pracownika, "siła wyższa".

    > Polska jest?:)))) zaraz po... afganistanie czy hondurasie?

    Po pierwsze nie twierdziłem że jest. Po drugie nie mam powodów do narzekań
    - mogę robić zdjęcia w mieście i policja mnie nie aresztuje. Jak siedzę w
    parku i obieram jabłko nożem to też mnie nikt nie aresztuje, nawet jeśli to
    będzie maczeta.
    Jedyne czego zazdroszczę to szkocki Land Reform Act 2003 - no ale Szkocja
    to podobno ta mniej cywilizowana część UK.

    > Pokaz choc jeden taki przypadek? Albo zamilcz.

    Kangura z Australii też mam Ci przywieźć żeby udowodnić że istnieje?
    Masz orzeczenia sądów, nawet najwyższego OSNAP 2002/15/357, masz jasny
    Kodeks Pracy (czytałeś chociaż?), masz dziesiątki opinii prawników.
    Z własnego doświadczenia w firmie w której pracuję mogę podać tylko dwa
    odmienne przykłady - dwie osoby które powinny wylecieć dyscyplinarnie
    mogły zwolnić się samemu - tyle że to była dobra wola pracodawcy, a nie
    prawo.

    Henry

  • 110. Data: 2009-10-09 18:44:14
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > odmienne przykłady - dwie osoby które powinny wylecieć dyscyplinarnie
    > mogły zwolnić się samemu - tyle że to była dobra wola pracodawcy, a nie

    A ja nadal draze:)
    A dlaczego dobra wola pracodawcy? Jakos mimo waszych pomyslow na ukaranie
    pracownika zawsze wychodzi "dobra wola pracodawcy" ;)
    Wkoncu doprowadzil pracownik go do strat finansowych moralnych... nie chce
    odszkodowania?;)