-
41. Data: 2010-02-04 08:45:17
Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
On 2010-02-04, Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
> I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał na
> poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_ rozżalonego użytkownika, który
> pisał na grupę dyskusyjną traktującą luźno o prawie? Jaka jest wartość tej
Niepotrzebnie zakładasz, że wszyscy to idioci. To jest tak, jak z
mówieniem o dowolnej złej rzeczy - jak nikt nic nie będzie mówił to nic
nie będzie wiadomo a problem sam nie zniknie. Jak się będzie mówilo, to
jesli przypadków będzie więcej to najczęściej ułożą się w jakąś całość.
Kazdy może sobie to sam ocenić i nikt zapewne nie zrobi tego na
podstawie jednego przykładu.
--
Marcin
-
42. Data: 2010-02-04 08:57:56
Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik pwz p...@o...eu ...
> Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało
> użyteczne, ponieważ:
> 1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie
> jest to sam właściciel ocenianego sklepu?
> 2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych
> forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny
> (wiarygodny) obraz;
> 3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania
> zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż
> po zakończeniu gwarancji;
> 4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po
> dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy
> np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował.
>
> Teraz już wszystko rozumiesz?
wszystko fajnie, tylko ze to nieprawda.
Na ceneo jak najbardziej oceniasz sam towar, nie wybierajac w jakim sklepie
go kupiłes.
No chyba ze cos sie przez ostatni rok zmieniło.
-
43. Data: 2010-02-04 08:58:08
Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: pwz <p...@o...eu>
W dniu 2010-02-04 09:22, Czabu pisze:
> I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał
> na poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_
(...)
Nie. takich opinii w sieci jest wiele. To kolejna do zbioru opinii. I
bardziej polegam na takich rozsianych w sieci opiniach pojedynczych
użytkowników, aniżali na zmasowanym ataku marketoidów.
pwz
-
44. Data: 2010-02-04 09:37:54
Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: Olek Kwas <k...@p...onet.pl>
DarkDaro pisze:
> Zepsuł mi się TV 50 cali za 5000zł dwa miesiące po gwarancji (2 lata GW ).
>(...) Producent określa żywotność sprzętu na
> kilka tysięcy godzin, prawdopodobnie sprzęt jest powystawowy o czym nie
> wiedziałem w chwili zakupu. Panel typu plasma może działać dużo dłużej niż
> działał
Może, ale nie musi. Dlatego gwarancja jest na 2 lata, a nie na 5 lub 10.
Być może w menu serwisowym telewizora znajdziesz opcję, która pozwoli na
wyświetlenie czasu pracy. Wątpię jednak żeby był to argument po upływie
gwarancji.
AK
-
45. Data: 2010-02-04 09:52:07
Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: pwz <p...@o...eu>
W dniu 2010-02-04 09:57, Budzik pisze:
> Użytkownik pwz p...@o...eu ...
>
>> Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało
>> użyteczne, ponieważ:
>> 1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie
>> jest to sam właściciel ocenianego sklepu?
>> 2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych
>> forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny
>> (wiarygodny) obraz;
>> 3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania
>> zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż
>> po zakończeniu gwarancji;
>> 4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po
>> dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy
>> np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował.
>>
>> Teraz już wszystko rozumiesz?
>
> wszystko fajnie, tylko ze to nieprawda.
> Na ceneo jak najbardziej oceniasz sam towar, nie wybierajac w jakim sklepie
> go kupiłes.
> No chyba ze cos sie przez ostatni rok zmieniło.
A przeczytałeś dokładnie, co napisałem? Vide: pkt. 3. i 4.
pwz
-
46. Data: 2010-02-04 16:05:12
Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Wed, 3 Feb 2010, witek wrote:
> On 2/3/2010 6:38 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
>
>> O, jest okazja poruszyć problem prawny - czyli przepisy "ekologiczne",
>> konkretnie hasło "cyna bezołowiowa" :P
>> (nawet mi się napisało "cena bezołowiowa", ale to byłaby przesada ;))
>>
> na śrubki powinni skręcać.
Połączeniem owijanym.
Nie żartuję, wyjątkowo ;)
pzdr, Gotfryd
-
47. Data: 2010-02-04 16:49:25
Temat: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>
> Możesz podać markę?
> Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?
>
S A M S U N G
Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł
( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało
się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze
skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do
miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka
ogarnia.
--
PZDR
DarkDaro
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
4835 (20100204) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
-
48. Data: 2010-02-04 16:57:35
Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>
>Dobra to napisz jeszcze jaka plazma tak sie psuje ? Panasonic czy
samsung ?
hehehe, SAMSUNG Unikać jak ognia. Mam jeszcze plasmę 42 cale LG i już jest
5 miesięcy po gwarancji i nadal (odpukać) działa. Aha i jeszcze wkurzę kilku
ludzi ale LG też kupiłem na 18 rat ! I możecie pisać sobie, że mnie nie
stać.
Dzięki wszystkim za konkretne informacje. Jutro jadę do drugiego serwisu.
--
PZDR
DarkDaro
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
4835 (20100204) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
-
49. Data: 2010-02-04 17:04:29
Temat: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
W dniu 2010-02-04 17:49, DarkDaro pisze:
>> Możesz podać markę?
>> Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?
>>
> S A M S U N G
> Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł
> ( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało
> się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze
> skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do
> miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka
> ogarnia.
A świstak aż sie meczy od tego zawijania. Kupowałem plazmę Samsunga.
Była akurat opcja przedłużenia za dopłatą gwarancji o 2 lata. Twój
serwisant stwierdzi pewnie, że w tym momencie sprzedawca przełącza taki
pstryk, żeby telewizor wiedział, kiedy się zepsuć?
--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez
adwokata, chyba że obwiniony nie miał pełnomocnika w postępowaniu
nakazowym. Ewentualnie spróbuj wnieść zażalenie na działalność
kuratora do prezesa Sądu. Wtedy jest pewna szansa, że sąd zwróci
wniosek i otrzymasz tytuł wykonawczy. (C) by ~przypadek
-
50. Data: 2010-02-04 17:13:14
Temat: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
Od: Maddy <m...@e...com.pl>
W dniu 04-02-2010 17:49, DarkDaro pisze:
>> Możesz podać markę?
>> Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?
>>
> S A M S U N G
> Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł
> ( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało
> się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze
> skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do
> miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka
> ogarnia.
Uważam, że to świadczy o niesamowitym zaawansowaniu technologicznym
Samsunga. Żeby tak wyliczyć, że coś tam w TV padnie w 25 miesiącu używania.
To jest wyższa szkoła jazdy!
--
*** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl
GG: 5303813