  • 11. Data: 2010-03-11 00:30:54
    Temat: Re: Ponowny egzamin na prawo jazdy - kiedy?
    Od: to <t...@a...xyz>

    witek wrote:

    > wiec napisz cos madrzejszego.

    Przecież już napisał. Nie da się zdać egzaminu nie jeżdżąc.

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-03-11 01:38:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > Przecież już napisał. Nie da się zdać egzaminu nie jeżdżąc.

    wiec egzamin należy zdać kiedy będzie już mógł jeździć.

  • 13. Data: 2010-03-11 07:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > wiec egzamin należy zdać kiedy będzie już mógł jeździć.

    Czyli kiedy wyjdzie z paki albo skończy mu się zakaz kierowania
    pojazdami (w zależności od wyroku). Co też napisałem.

  • 14. Data: 2010-03-11 11:05:23
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Tak to już jest jak potencjalny zabójca kombinuje, aby wsiąść ponownie.

    Kto nie jest potencjalnym zabójcą ?

  • 15. Data: 2010-03-11 14:03:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > Tak to już jest jak potencjalny zabójca kombinuje, aby wsiąść
    > ponownie.

    odwazna teza...
    a zycie czasem plata figle...

  • 16. Data: 2010-03-11 14:06:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty pisze:
    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...
    >
    > Tak to już jest jak potencjalny zabójca kombinuje, aby wsiąść ponownie.

    Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu, drogi nadgorliwcze.

    Pamiętaj, że tego typu wyrok może dostać "zabójca" jadący sobie po dwóch
    piwach polną drogą rowerem.

  • 17. Data: 2010-03-11 15:23:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli kiedy wyjdzie z paki albo skończy mu się zakaz kierowania
    > pojazdami (w zależności od wyroku). Co też napisałem.

    A ja co napisalem?

    Przy czym jak mu sie skonczy zakaz kierowania to nawet siedząc w pace,
    jak bedzie miał taką możliwośc to może sobie prawko zrobić nawet na czołg.

    Przestrzegałem tylko przed składaniem wniosku o egzamin prze upływem zakazu.
    Po pierwsze oświadcza wówczas, że nie ciąży na nim zakaz prowadzenia
    pojazdów, za co może beknąć po drugie jest to złamanie wyroku sądu i za
    to można pójść siedzieć jeszcze raz.

  • 18. Data: 2010-03-11 18:16:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...
    > Pamiętaj, że tego typu wyrok może dostać "zabójca" jadący sobie po dwóch
    > piwach polną drogą rowerem.

    No i? To, że jest polna to inni nie mogą przebywać?

  • 19. Data: 2010-03-11 18:25:15
    Od: WitekS <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-11 16:23, witek pisze:

> [...]
    > Po pierwsze oświadcza wówczas, że nie ciąży na nim zakaz prowadzenia
    > pojazdów, za co może beknąć po drugie jest to złamanie wyroku sądu i za
    Pisząc kara miałem na myśli zakaz prowadzenia i zatrzymanie prawa jazdy
    chodziło mi o konkretny przepis (zapis) który to reguluje i jeżeli jest
    tak że przy ustalaniu terminu trzeba podać coś o zatrzymaniu i o
    minięciu zakazu to jest jakaś informacja. Chyba najlepiej będzie jak
    dowiem się w WORD jak to faktycznie jest. Wszystkich potępiających i
    krytykujących serdecznie pozdrawiam i życzę żeby nie mieli podobnych
    problemów... bo różnie to w życiu bywa... ;)
    WitekS

  • 20. Data: 2010-03-12 07:18:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty pisze:
    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...
    >
    > No i? To, że jest polna to inni nie mogą przebywać?

    Mogą. I co z tego?

    Gigantycznie większe zagrożenie powoduje dziumdzia na normalnej drodze
    zagadana przez telefon, niż zrelaksowany rowerzysta po dwóch piwach na
    leśnej ścieżce.

    Ale paragrafy są surowsze na tego "mordercę".