-
1. Data: 2004-05-22 07:41:21
Temat: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: "x" <...@...pl>
Witam serdecznie ...
mam następującą sytuacje z PTK Centertel - w dniu 17 marca aktywowałem
mBox VIPa (usługe umożliwiającą mi wysyłanie/odbieranie faxów przez www).
Jednakże usługa ta nie działała poprawnie - nie było możliwości wysyłania
faxów
ani też ich odbierania. Interweniowałem kilkukrotnie w BOK za każdym razem
prosząc konsultanta/tke o pozostawienie na moim koncie abonenckim stosownej
informacji. Dział techniczny zainteresował się moją sprawą dopiero po 3
tygodniach.
Poinformowano mnie iż usługa powinna działać już poprawnie - sprawdziłem
nadal nie działała. Przesłałem emaila (mam kopię zapisaną) do centertela ...
Otrzymałem znowu po kilkunastu dniach odpowiedź iż moja usługa nie działała
PONAD MIESIĄC ze względu na PRZEJŚCIOWE PROBLEMY TECHNICZNE :)
troszke nie rozumiem przejściowych problemów trwających miesiąc... Jak by
tego
było mało drugim ciekawym kwiatkiem była informacja iż w drodze wyjątku
otrzymuje
zwrot 16 zł czyli opłaty tylko i wyłącznie za tą usługę - brak zwrotu
abonamentu.
Nie rozumiem tutaj sformułowania "w drodze wyjątku" które sugeruje że chyba
powinienem skakać z radości z powodu zwrotu 16 zł .... Usługa nadal nie
działała ...
Jedyna poprawa była taka że poczta głosowa przyjmuje już faxy - problem
polega na
tym że przyjmować je przyjmuje - jak zadzwonie na *501 moge usłyszeć że mam
np.
1 faks i 3 wiadomości głosowe jednak po wejsciu na www.idea.pl - i
kliknięciu aby
system sprawdził wiad. głosowe i faksy otrzymuje informacje o braku nowych
wiadomości.
W związku z tym nie mam dostępu do wiaodomości przesyłanych do mnie przez
klientów ... Cały czas męcze się z Centertelem - w maju składałem kolejną
pisemną
reklamacje w salonie firmowym - przesłali ją do centrali a mnie podbili
potwierdzenie...
Dzisiaj dzwoniłem na *22 i powiedziano mi że 17 maja wysłali odpowiedź więc
wnet ją
otrzymam - jednak zastanawiam się co mam zrobić ponieważ usługa jak nie
działała tak
nie działa - mineły 2 miesiące :( Teraz pytania właściwe:
1/ Czy taką sytuacje można uznać za rażące uchybienia po stronie operatora?
2/ Czy w związku z tym mam prawo zarządać rozwiązania umowy o świadczenie
usług
telekomunikacyjnych na tym numerze bez ponoszenia dodatkowych kosztów
(zerwanie
kontraktu - coprawda kończy mi się on już w październiku jednak straciłem
zaufanie i
siły do tej firmy);
3/ Czy rekompensata w takim przypadku kiedy usługa nie działa 2 miesiące
powinna
wynosić tylko 16 zł?
4/ Czy ktoś ma jakiś pomysł co powinienem zrobić teraz?
Posta umieszczam na dwóch grupach - prawo i telekomunikacja ponieważ problem
ten
jest właśnie ściśle z nimi związany - bede wdzięczny za wszelką pomoc :)
pozdrawiam
-
2. Data: 2004-05-22 13:27:26
Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: poilkj <u...@d...invalid>
x wrote:
> Witam serdecznie ...
>
> mam następującą sytuacje z PTK Centertel - w dniu 17 marca aktywowałem
> mBox VIPa (usługe umożliwiającą mi wysyłanie/odbieranie faxów przez www).
>
> 1/ Czy taką sytuacje można uznać za rażące uchybienia po stronie operatora?
> 2/ Czy w związku z tym mam prawo zarządać rozwiązania umowy o świadczenie
> usług
> telekomunikacyjnych na tym numerze bez ponoszenia dodatkowych kosztów
> (zerwanie
> kontraktu - coprawda kończy mi się on już w październiku jednak straciłem
> zaufanie i
> siły do tej firmy);
Czy kupiłeś telefon 17 marca?
Jeśli nie to dlaczego nagle chcesz żądać zerwania umowy, skoro do tej
pory korzystałeś z ich usług bez mBox VIP?
> 3/ Czy rekompensata w takim przypadku kiedy usługa nie działa 2 miesiące
> powinna
> wynosić tylko 16 zł?
> 4/ Czy ktoś ma jakiś pomysł co powinienem zrobić teraz?
Zrezygnuj z mBox VIP, złóż reklamację i zarządaj zwrotu abonamentu za tą
usługę.
Ja tak zrobiłem i bez problemu dostałem całość z powrotem za 6 miesięcy,
bez żadnych dopisków "w drodze wyjątku"
-
3. Data: 2004-05-22 18:07:31
Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: "robekpw" <r...@s...poczta.onet.pl>
witam,
nadal masz problem z ta uslugą czy już jest ok?
pozdr
robekpw
-
4. Data: 2004-05-22 18:28:51
Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: poilkj <u...@d...invalid>
robekpw wrote:
> witam,
> nadal masz problem z ta uslugą czy już jest ok?
ja zrezygnowałem i nie mam zamiaru sprawdzać, czy działa.
Zresztą jak widać na załączonym obrazku nie działa.
-
5. Data: 2004-05-23 20:24:25
Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: "x" <...@...pl>
> > nadal masz problem z ta uslugą czy już jest ok?
Nie działa od 17 marca :/ a mamy już koniec maja ...
> ja zrezygnowałem i nie mam zamiaru sprawdzać, czy działa.
Yh a myślałem że jestem jedyny taki co ma tyle
problemów z Centertelem ...
pozdrawiam
-
6. Data: 2004-05-23 20:31:43
Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: "x" <...@...pl>
> Zrezygnuj z mBox VIP, złóż reklamację i zarządaj
> zwrotu abonamentu za tą usługę. Ja tak zrobiłem i
> bez problemu dostałem całość z powrotem za 6
> miesięcy, bez żadnych dopisków "w drodze
> wyjątku"
Witaj, wiesz tylko że ja chciałbym właśnie używać
faksu na komórce ... jesteśmy związani z Centertelem
mocno - stałe łącze, wszystkie numery telefoniczne
prywatne i służbowe firmy ... a tu mamy takie problemy
od wiosny tego roku :( Większość wszystkie kontrakty
za wyjątkiem jednego kończą się jesienią i chyba
poprostu zmienimy sieć - jednak denerwuje to że mam
telefon - jestem zwiazany umową której nie moge
rozwiązać bez płacenia kary ... a usługi które miały
działać nie działają ....
pozdr
-
7. Data: 2004-05-23 21:21:29
Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: poilkj <u...@d...invalid>
x wrote:
>>Zrezygnuj z mBox VIP, złóż reklamację i zarządaj
>>zwrotu abonamentu za tą usługę. Ja tak zrobiłem i
>>bez problemu dostałem całość z powrotem za 6
>>miesięcy, bez żadnych dopisków "w drodze
>>wyjątku"
>
>
> Witaj, wiesz tylko że ja chciałbym właśnie używać
> faksu na komórce ... jesteśmy związani z Centertelem
> mocno - stałe łącze, wszystkie numery telefoniczne
> prywatne i służbowe firmy ... a tu mamy takie problemy
> od wiosny tego roku :( Większość wszystkie kontrakty
> za wyjątkiem jednego kończą się jesienią i chyba
> poprostu zmienimy sieć - jednak denerwuje to że mam
> telefon - jestem zwiazany umową której nie moge
> rozwiązać bez płacenia kary ... a usługi które miały
> działać nie działają ....
zrezygnuj z usług które nie działają, a płać za to co działa.
A po jakiego grzyba ci faks na komórce?
Nie przepracowujesz się?
-
8. Data: 2004-05-23 21:54:01
Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
Od: "BartekB" <n...@w...pl>
Użytkownik "x" napisał
> wszystkie kontrakty
> za wyjątkiem jednego kończą się jesienią i chyba
> poprostu zmienimy sieć
Wiec zloz juz teraz wymowienie umowy z dniem wygasniecia cyrografow i
czekaj na rezultaty. Niewatpliwie odezwie sie do Ciebie "dzial
utrzymania klienta" z pytaniem, czemu rezgnujesz i co mogloby sprawic,
zebys jednak nie rozwiazywal umowy :) Powiedz wtedy, ze rezygnujesz z
powodu zenujaco niskiego poziomu uslug :) Jesli masz kilka numerow, a
nie zalezy Ci bardzo na zmianie sieci, to na pewno wynegocjujesz cos
ekstra w zamian za przedluzenie umowy :)
pzdr.
B.
--
Bartek 'BeBe' Bednarski
"Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."