  • 51. Data: 2016-01-18 22:12:54
    Temat: Re: Pomyłka w przelewie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 22:09, J.F. pisze:

    > Ryzykujac koszty rzedu 200-2000 zl w zamian za szanse uzyskania 25 ? :-)

    Znowu coś konfabulujesz ;)

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2016-01-19 04:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik martyn1 m...@w...pl ...

    > Mówił o czasie na mieście bo specjalnie musiałby jechać do banku czy
    > gdzies tam wpłacić mi te 25 zł

    To odpisz mu ze ci sie nie spieszy i niech ten przelew zrobi przy okazji
    jak bedzie w banku płacił za prad czy za telewizję...
    Albo comiesieczny przelew podatku lub ZUS.

  • 53. Data: 2016-01-19 09:52:19
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 15:22:07 UTC+1 użytkownik martyn1 napisał:
    > Witam
    > Mam taki problem, chciałem coś kupić przez internet, sprzedawca wysłał
    > mi 2 maile pod rząd, 1 mail z kwotą za ile może mi to sprzedać i drugi
    > mail że opuszcza mi 25 zł jak robie teraz wpłate.
    > Pomyliłem się i wpłaciłem mu te 25 zł, nie czytając tego 1 maila
    > Pozniej chciałem żeby mi oddał te 25 zł to napisał że odda ale ja mu
    > zwróce pieniądze za przelew, dojazd do banku i swoj czas(prowadzi firme).
    > Czy ma takie prawo ?

    Myślę, że to naturalne gdy sprzedawca wydaje resztę.

    Andrzej.

  • 54. Data: 2016-01-19 12:54:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-01-16 o 20:03, Animka pisze:

    > Nie pisałam o negocjacjach.

    No jak nie pisałaś? Najpierw była ustalona cena. Potem propozycja zakupu
    25 zł taniej. Potem zaakceptowanie tej drugiej kwoty, czego kupujący nie
    ogarnął.

  • 55. Data: 2016-01-19 15:58:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znowu coś konfabulujesz ;)

    Spor jest o 25 zl, wic jak rozumiem zyskac mozna 25 zl.
    Plus zwrot kosztow - no ale to nie zarobek.

    Ale jak sie przegra, to przyjdzie poniesc koszty poniesione przez
    druga strone.

    Chyba, ze konfabuluje z ta gorna granica - faktycznie, chyba daje sie
    wiecej kosztow wykrecic :-)

    J.

  • 56. Data: 2016-01-19 19:00:45
    Temat: Re: Pomy?ka w przelewie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Aniuska f...@f...pl ...

    > Kupujacy powinien ponieść koszty przelewu itp, bo dlaczego sprzedający
    > ma ponosić dodatkowe koszta za pomyłkę kupującego?

    Koszty przelewu w dobie darmowyhc przelewów via internet - dobre...

  • 57. Data: 2016-01-19 19:49:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 stycznia 2016 19:00:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Aniuska f...@f...pl ...

    > Koszty przelewu w dobie darmowyhc przelewów via internet - dobre...

    Nie ma zakazu posiadania konta tam gdzie przelewy są płatne.

  • 58. Data: 2016-01-19 20:10:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 19:49, Kris pisze:

    > Nie ma zakazu posiadania konta tam gdzie przelewy są płatne.

    No ale dlaczego wierzyciel ma płacić za taką fanaberię?

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2016-01-19 20:47:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Jan 2016 20:10:03 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >No ale dlaczego wierzyciel ma płacić za taką fanaberię?
    Proszę o wykaz banków prowadzących konta (najlepiej bezpłatnie) z
    bezpłatnymi przelewami dla spółek kapitałowych.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 60. Data: 2016-01-19 21:08:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 20:47, WAM pisze:

    > Proszę o wykaz banków prowadzących konta (najlepiej bezpłatnie) z
    > bezpłatnymi przelewami dla spółek kapitałowych.

    Niech ci księgowy poszuka.

    --
    Liwiusz