  • 11. Data: 2003-10-30 23:12:26
    Temat: Re: Pomozcie aplikankowi..prosze :)
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    news:24040-1067545695@as1-96.swic.dialup.inetia.pl..
    .

    > no powiem szczerze ,ze jesli u Ciebie na post karnym pisaliscie orzeczenia
    > przerozne i uzasadnienia to prosze pochwal sie gdzie studiowales. niestety
    > mnie /UJ/ chyba nie slyszeli o takich rzeczach

    Skromny UMK Torun. Cwiczenia u p.Ossowskiej

  • 12. Data: 2003-10-31 07:28:37
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Oczywiscie. To bylo m.in. warunkiem zaliczenia. Z tego co pamietam, kazdy
    > dostawal kazus i trzeba bylo postawic sie w roli prokuratora i sporzadzic
    > akt oskarzenia. W nastepnym semestrze trzeba bylo wcielic sie w role
    > sedziego i sporzadzic wyrok z uzasadnieniem.
    > A jak inaczej mialyby wygladac cwiczenia??? Chyba nie ma sensu powtarzac
    > wykladu?

    no jestem pod wrazeniem. a podobno to UJ ma taki wysoki poziom...jak widac
    bzdura.. moze wymagania maja duze ale nie pozim :):):). Kolejny przyklad...
    na prawie wekslowym nawet nam weksla nie pokazywali hihihihihi

  • 13. Data: 2003-10-31 09:58:40
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    .

> [...]
    przyklad...
    > na prawie wekslowym nawet nam weksla nie pokazywali hihihihihi

    :-)))

  • 14. Data: 2003-10-31 14:13:39
    Od: "--- > K" <k...@s...pl>

    Tez się zatrwożyłem, kiedy to przeczytałem......

  • 15. Data: 2003-10-31 17:55:07
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Kacper wrote:
    > Witam,
    > mam wielka prosbe. Czy ma moze ktos z Was jakis przykladowy wyrok
    > karny. Nie chodzi mi konkretny wyrok, ale raczej o budowe wyroku i
    > najwazniejsze elementy. Latwiej by mi bylo sie uczyc, jakbym mial
    > jakis przyklad przed oczyma. I podobna prosbe mam co do uzasadnienia
    > wyroku.
    > A moze skads mozna takie rzeczy sciagnac??

    Widzisz , problem w tym , ze sa rozne szkoly sporzadzania
    zarowno wyrokow jak i ich uzasadnien. W jednej czesci kraju
    pisze sie tak w innej tak.. Wiecej - rozne sa style nawet w tym
    samym wydziale danego sadu. Jeden sedzie pisze tak inny inaczej.
    Jak sporzadzisz ,, projekt uzasadnienia'' dla jednego , to powie ,
    ze bardzo dobrze- inny zas za ten sam styl cie opiep**** :).
    Wyroki roznia sie tez , zaleznie od tego czy jest to
    wyrok sadu I instancji czy tez instancji odwolawczej ( zwlaszcza jesli
    chodzi o budowe uzasadnienia .
    --
    Pozdrawiam.
    onsok