  • 21. Data: 2008-07-10 17:11:56
    Temat: Re: Pomowiony o zajechanie drogi
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Zbyszek wrote:

    > Niedawno - kolejny zaskok. Przychodzi wyrok  z sadu nakazowego - winny. I
    > do zaplacenia 1000 zl +150

    Czy został przypozwany twój ubezpieczyciel? Jeżeli dobrze pamiętam, to ma on
    obowiązek przypozwać twojego OC-dawcę :).

    p. m.

  • 22. Data: 2008-07-10 17:28:32
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Czy został przypozwany twój ubezpieczyciel? Jeżeli dobrze pamiętam, to ma
    on
    > obowiązek przypozwać twojego OC-dawcę :).
    >
    > p. m.
    Nie, przynajmniej nic o tym nie wiem,

  • 23. Data: 2008-07-10 20:10:14
    Od: kam <...@...pl>

    mvoicem pisze:
    > Czy został przypozwany twój ubezpieczyciel?

    przecież to postępowanie o wykroczenie

    > Jeżeli dobrze pamiętam, to ma on
    > obowiązek przypozwać twojego OC-dawcę :).

    on nie ma

    KG

  • 24. Data: 2008-07-11 12:39:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W orzekaniu nakazowym, zdazylem wygooglac, ze sad sam orzeka. Ale tylko w
    > wypadku gdy nie ma niescislosci.

    Nie ma żadnych nieścisłości. Sam pisałeś o tumanie kurzu. Czyli ciężarówka
    ani chybi zjechała na pobocze. Słupka w lusterku nie widziałeś. Pozostaje
    złożone pod groźbą kary zeznanie kierowcy ciężarówki.
    Jesteś winny.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2008-07-11 12:41:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Dokladnie tak wlasnie jest

    Toś pizda nie kierowca. Dobry kierowca ma tak ustawione lusterko prawe aby
    to on widział co się z tyłu dzieje. Pasażer wtedy widzi co najwyżej bok
    własnego auta.

  • 26. Data: 2008-07-11 12:43:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Czy został przypozwany twój ubezpieczyciel? Jeżeli dobrze pamiętam, to ma
    > on
    > obowiązek przypozwać twojego OC-dawcę :).

    Dolicz, że za odjechanie z miejsca czeka go jeszcze regresik.

  • 27. Data: 2008-07-14 09:54:46
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    > Toś pizda nie kierowca. Dobry kierowca ma tak ustawione lusterko prawe aby
    > to on widział co się z tyłu dzieje. Pasażer wtedy widzi co najwyżej bok
    > własnego auta.

    z całym szacunkiem ale to tys pizda... pomysl anim cos napiszesz ..

  • 28. Data: 2008-07-16 07:30:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rockk" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > z całym szacunkiem ale to tys pizda... pomysl anim cos napiszesz ..

    Anim pomyślał żeś mądry ;))