  • 11. Data: 2005-08-20 09:39:45
    Temat: Re: Pomocy, współnota mieszkaniowa i sąsiad psychol
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    MarcinS napisał(a):

    > skąd wiesz, że chcieli go zabić?
    >
    > A jeśłi chcieli go tylko powstrzymać?

    poszli go zabic, wzieli do tego narzedzia i poszli zabic, sami sie
    zreszta do tego przyznali a najgorsze ze sa przekoanani o tym ze dobrze
    zrobili to samo z ludzmi z tej wsi.

    Powsztrzymac czliowkea mozna ni wiele sposobow, nie w taki.

    p.

  • 12. Data: 2005-08-20 09:50:26
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Powsztrzymac czliowkea mozna ni wiele sposobow, nie w taki.

    oczywiście,
    najlepsza jest dyskusja.

    Tylko ustawodawca - idiota niepotrzebnie wpisuje obronę konieczną do kk.*

    pozdr.

    ms

    *nie uważam, że oni działali w obronie koniecznej.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 13. Data: 2005-08-20 10:01:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    MarcinS napisał(a):

    > oczywiście,
    > najlepsza jest dyskusja.

    mogli go np obezwladnic, wkoncu bylo ich kilku i "zaniesc" na policje

    > Tylko ustawodawca - idiota niepotrzebnie wpisuje obronę konieczną do kk.*

    powienien oficjalny komentarz wyjsc i zostac dolaczony jako zalacznik do
    usatwy ktory by precyzowal takie rzeczy,

    > pozdr.
    >
    > ms
    >
    > *nie uważam, że oni działali w obronie koniecznej.

    dobrze bo juz chcialem sie przyczepis :)

  • 14. Data: 2005-08-20 10:14:06
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > mogli go np obezwladnic, wkoncu bylo ich kilku i "zaniesc" na policje

    czy znasz dokładny przebieg zdarzenia?
    Jak on zareagował, itd itd

    > powienien oficjalny komentarz wyjsc i zostac dolaczony jako zalacznik do
    > usatwy ktory by precyzowal takie rzeczy,

    ależ wychodzi.
    Nazywa się OSN :D

    > dobrze bo juz chcialem sie przyczepis :)

    ćwicze na pl.soc.polityka, gdy osiągnę następny stopień wtajemniczenia
    przejdę na pl.soc.religia :-D

  • 15. Data: 2005-08-20 11:46:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    MarcinS napisał(a):

    > czy znasz dokładny przebieg zdarzenia?
    > Jak on zareagował, itd itd

    nic ich w tym moencie nie usprawiedliwi, tyle osob jakby chcialo to by
    sobie poradzilo z jednym czlowiekiem, za wyjatkiem sytuacji w ktorej by
    psoiadal bron palna.

    > ależ wychodzi.
    > Nazywa się OSN :D

    heh, ktore nie jest wiazace, a Wiesz skad mozna pobrac wszystkie
    orzeczenia zebrane w kupe dotyczace prawa karnego ?

    > ćwicze na pl.soc.polityka, gdy osiągnę następny stopień wtajemniczenia
    > przejdę na pl.soc.religia :-D

    :)

  • 16. Data: 2005-08-20 15:18:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R."
    pl> niebacznie
    popelnil news:de757b$nrd$1@inews.gazeta.pl:

    > tyle osob jakby chcialo to by sobie poradzilo z jednym czlowiekiem,
    Sugerujesz, że oni _nie_ chcieli sobie poradzić?

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2005-08-20 16:38:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    poreba napisał(a):
    > "Przemek R."
    pl> niebacznie
    > popelnil news:de757b$nrd$1@inews.gazeta.pl:

    > Sugerujesz, że oni _nie_ chcieli sobie poradzić?

    sugeruje ze szli z zamiarem zabicia tego czlowieka a nie powstrzymania,
    zreszta nie tylko ja, prokuratura rowniez jak widac.

  • 18. Data: 2005-08-20 16:45:40
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Przemek R. <de6sog$b6$1@inews.gazeta.pl> Saturday 20 of August 2005 11:22

    > zamordowali czlowieka! Wzieli narzedzia i w grupie poszli nie zatrzymac
    > i doprowadzic na policje a zabic.

    Nie człowieka tylko bandytę

    --
    Rafał Maj

  • 19. Data: 2005-08-20 19:35:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Raf256 napisał(a):
    > Przemek R. <de6sog$b6$1@inews.gazeta.pl> Saturday 20 of August 2005 11:22

    > Nie człowieka tylko bandytę

    tradycyjnie sie przyczepie, po pierwsze
    bandyta to czlonek bandy (sjp) wiec nie moze byc bnadyta po drugie
    nie ma to zadnego znaczenia.

    To tak jak bys dal przyzwolenie na mordowanie zlodziei, i innych
    przestepcow, kretaczy, oszustow i chamow, jest to niedopuszczalne a tu
    powinien byc bardzo surowy wyrok wlasnie ze wzgledu na to by potencjalnym
    (NIE)"sprawieldiwym" wyparswedowac takie glupoty.

    Bronic sie mozna (w taki sposob) ale przed bezposrednim atakiem, realnym
    zagrozeniem zycia wtedy gdy jest to ostatecznosc.

    Przyzwoplenie mozna by ewentualnie (droga zmiany ustawy) dac na zabicie
    wlamywacza ale pod warunkiem ze automatycznie po takim zdarzeniu
    obowiazek udowodneinia ze byl to wlamywacz spadnie na osobe ktora tego
    czlowieka zabila i dowodu tego nie moze stanowic zeznanie.
    I drugi warunek , zlodziej nie probowal uciekac nie posiadajac przy tym
    zadnej broni badz narzedzi mogacych posluzyc jako bron.( w przypadku
    ucieczki np mozna by postrzelic w nogi)

    Ale przyzwolenie te jest z prostego powodu, (zeby mi tu nie padaly hasla
    w stylu "hipokryta") bardzo czesto spotkanie wlamyczwacza z mieszkancem
    konczy sie jego (mieszkanca) zabojstwem.

    P.

  • 20. Data: 2005-08-20 21:22:30
    Od: "LukasB" <t...@t...prl>

    Spodkałem się ostatnio z taką "bezsilnością" i po zwykłym mailu do
    komendanta miejscowego komisariatu z pretensją o nieskuteczność kolejnej
    interwencji i sąsiad został uspokojony aresztem. Wystarczyło zgłoszenie na
    policje, szkoda, że "tylko" 6 razy.... Zostałem poinformowany również
    konsekwencjach służbowych dotyczących patroli interweniujących, jednak o co
    chodziło tego się nie dowiedziałem.

    Jak mawiają - " na to jest kilka paragrafów". Jednak kierowanie się z pozwem
    do sądu odrazu nie ma sensu jak są organy które są powołane pilnowania
    porządku. To raczej (tu policje mam rozumieć) trzeba naciskać. Czasem, jak w
    moim przypadku, skutkuje...

    Mój problem dotyczył w zasadzie tylko urządzania sobie "dyskoteki" w bloku.

    pozdr.
    LukasB