  • 21. Data: 2003-01-11 17:43:50
    Temat: Re: Pomocy kontrola u mnie !!!
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    H <h...@p...fm> wrote:
    > ustawach bywa przepisy karne, które określają brak takich inormacji
    > (obowiązków wymienionych m. in. w art 11 ) jako wykroczenie. Więc nie
    ma
    > wątpliwości, że to jest wykroczenie i że powinny oznacza że muszą być
    > takie zapisy na szyldzie. Taka jest też praktyka instytucji kontrolnych
    > i wymiaru sprawiedliwości.

    Czu ustawodawca może karać kogoś,za brak umiejętności pisania ustaw?
    Tylko chyba w takim popapranym kraju jak nasz.
    Nie wolno zapominać,że najpierw liczy sie wykładnia językowa,więc jeśli
    stosujesz te kary to jesteś raczej nie w porządku.Nigdy nie można
    postawić tego znaku = pomiędzy powinien i musi.Po to są te dwa różne
    słowa,aby przeciętnie inteligentny człowiek mógł je rozróżnić.A jeśli
    już występują kary,to dotyczyć one mogą wyłącznie nie zachowania warunków
    narzuconych ustawą,a jak podałem wcześniej ustawa takiego wymogu nie
    nakłada.Idąc Twoim tokiem rozumowania,to można spokojnie wywalić prawie
    całą treść ustawy,a pozostawić tylko artykuły dotyczące kar.Przemyśl
    sobie to i zacznij stosować się do przepisów USTAWY,bo moim prywtnym
    zdaniem nadużywasz prawa
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet