  • 51. Data: 2022-11-10 20:19:56
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2022 o 15:25, J.F pisze:

    > no ale precedens jest.
    > Papiez lepszy od Jankowskiego ? :-)

    W jakiś sposób jednak lepszy. Jankowskiego w sumie nikt nie bronił, więc
    znaczy że szkodliwość społeczna znikoma. Po papierzu byłaby wojna, więc
    jednaj znaczna szkodliwośc społeczna;)

    > Ale szumieli Francuzy.

    A - dobra - nie załapałem.

    > Ale co to za swieto?

    16 października - dzień jana pałwa II.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Papie%C5%BC
    a_Jana_Paw%C5%82a_II

    > Ale to raczej po linii pryncypiów - jedni powiedzą ze jest rozdział
    > panstwa od kosciola, inni, ze ten pomnik zawsze tu stal i nikomu nie
    > przeszkadzal.

    Temat do dyskusji będzie. Przy tej ilości pomników i ulic gdzieś w końcu
    postanową zdąć i będzie rozpierducha na pół polski. A w zasadzie na
    całą. Kattole zaczną "bronić papieża" i wtedy druga strona zmęczona
    ciągłym "należy się" katolstwu stwierdzi, że jak do tej pory im ten
    pomnik tylko trochę uwieerał, tak teraz skoro to wojna, to trzeba
    walczyć i niech spadają z tym pomnikiem...

    > O, a co z nia?

    Okazało się że święta to tylko z nazwy była. Kasę brała dla siebie i
    watykanu a biedakom mówiła że cierpienie uszlachetnia i taka jest wola
    pambuka. Coraz więcej wskazuje na to że była psycholką i cierpienie
    innych ją w jakiś popieprzony sposób fascynowało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2022-11-11 00:21:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie wiem czy to sie tak liczy ... ale zawsze mozna mu przyp*
    > podatek od nieruchomosci :-)

    A to się liczy jako nieruchomość?

    > Czemu nie? Ich pomnik, ich problem :-)

    To, że coś ufundowali (dodajmy eufeministycznie, w dobrej wierze),
    gdzie dodatkowo ufundowali z intencją lokalizacji innej niż własne
    podwórko, to jeszcze nie oznacza, że można im potem ten złom wrzucić na
    grządkę :)

    > A mnie chodzi o P.A. - wolno tak przenosic bez zgody Autora?

    Raczej MZ wolno, a przynajmniej niczego nie kojarzę z PA.

    > Na moj gust na miejskich. Kosciol w tle, ale za daleko.
    >
    > https://goo.gl/maps/hag6ahRdEu6j8EHX8

    No to erdolnąć w okół jakieś instalacje lub tablice o pedofilii i
    zobaczyć co się stanie.

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2022-11-11 00:32:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kaczynski na razie nie ...
    > Marchlewski ... trudno powiedziec, chyba tez nie,
    > Nowotko ... trudno powiedziec,
    > taki np Bandera - tez nie bardzo wiadomo :-)

    Kaczyński i inni nadal tylko nieśmiało aspirują do systemu
    totalitarnego. Nie da się mimo wszystko ich działań przyrównać do tego
    co się działo w Polsce za komunistów.

    > No wlasnie - chyba latwiej, skoro polowa jest mocno przeciw, a polowa
    > bardzo za.
    > Najwyzej bedą dwie masy krytyczne i będą sie bic :-)

    Mimo olbrzymiej niechęci do kaczyńskiego i jego bandy nie bardzo widzę
    siebie dewastującego te schody czy inne kamienne idole rozsiane po
    miastach. Ale może stary już jestem.
    Natomiast jeśli faktycznie będzie to komuś taką zadrą w oku to można
    spróbować przesunąć. Tylko jak to prawnie wygląda?

    > Zreszta zobacz co sie działo w USA po przegranych wyborach Trumpa.

    Działo się grupkami zmanipulowanych zadymiarzy-przygłupów.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2022-11-11 00:42:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Gdziekolwiek. Będzie religia ze szkół wyprowadzana albo pierwszy pomnik
    > zdejmowany to zobaczysz:P

    No właśnie nie spodziewam się. Może gdzieś jakaś wzmianka i tyle.

    > Akurat spolaryzowanie powoduje wzajemne nakręcanie. Gdyby nie
    > polaryzacja to wszyscy mieliby w dupie te schody.

    Tam są jakieś legiony obrońców Maryi, które tych schodów bronią? I bedą
    nadal bronić jak się skończą państwowe fundacje?

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2022-11-11 08:07:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tam są jakieś legiony obrońców Maryi, które tych schodów bronią? I bedą
    > nadal bronić jak się skończą państwowe fundacje?

    Nie - kulsony siedzą 24/7

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2022-11-11 23:52:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie - kulsony siedzą 24/7

    Czyli już zwisa, powiewa, i nawet nie warto manifestować poparcia
    kaczyńskiemu.

    --
    Marcin

  • 57. Data: 2022-11-12 08:43:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli już zwisa, powiewa, i nawet nie warto manifestować poparcia
    > kaczyńskiemu.

    Kulsony wypierdalają stamtąd każdego kto nie ma oficjalnej zgody od
    naczelnika. Legiony też by wyrzucili. To jest prywatny pomnik kaczyńskiego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2022-11-12 09:21:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Kulsony wypierdalają stamtąd każdego kto nie ma oficjalnej zgody od
    > naczelnika. Legiony też by wyrzucili. To jest prywatny pomnik
    > kaczyńskiego.

    Kaczyści mogą rządzić jeszcze kilka kadencji.
    Pomnik generałów co zginęli "za Cara" jak wybuchało Powstanie
    Listopadowe *długo* cieszył się ochroną władzy, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 59. Data: 2022-11-12 10:04:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2022 o 09:21, A. Filip pisze:

    > Kaczyści mogą rządzić jeszcze kilka kadencji.

    Mogą ale nie będą. Gospodarka okazała się niepodatna na paski.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 60. Data: 2022-11-12 18:02:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-11-12 o 08:43, Shrek pisze:

    > Kulsony wypierdalają stamtąd każdego kto nie ma oficjalnej zgody od
    > naczelnika. Legiony też by wyrzucili. To jest prywatny pomnik kaczyńskiego.

    To wynieść mu na ogródek. Łatwiej będzie mu wspiąć się do winogron.

    Plac jest NASZ- wszystkich Polaków.

    --
    animka