  • 31. Data: 2022-11-09 17:53:57
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2022 o 12:26, J.F pisze:

    > a) jednego ... a co z resztą?
    > b) ufundowal, podarowal ... i juz nie jest jego?
    >
    > Ewentualnie mozna na bezczelnego - odstawic fundatorowi pod dom, i
    > niech sobie robi co chce. Tylko fundatorow bylo wielu :-)

    To po kawałku każdemu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-11-09 18:09:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ważne kto komu włazi w dupę, ważne, że musi być taka dupa, w którą
    > niektórym warto właźić.

    NIe o tym rozmawiamy. Władza włazi w dupę kościołowi bo ten ma
    turbokatoli za sobą. To działa w tą stronę. Jak władza przestanie włazić
    w dupę kościołowi to turbokatole nie znikną.

    > Ale czy za tym pójdą jakieś czyny?

    Skoro miałby nie pójść, to po damski chuj kulsony robią z siebie pajaców
    pod tymi schodami? Gdyby nie to że w teorii to jest pomnik również
    pozostałych ofiar to bym obstawiał że skończy się jak z leninem w nowej
    hucie zaraz po tym jak nastapi wyprowadzka pisorów z gmachu przy batorego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2022-11-09 23:39:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe o tym rozmawiamy. Władza włazi w dupę kościołowi bo ten ma
    > turbokatoli za sobą. To działa w tą stronę. Jak władza przestanie włazić
    > w dupę kościołowi to turbokatole nie znikną.

    Turbokatole potrzebują władzy do robienia szumu. Zobacz jak to obecnie
    wygląda i gdzie jest największe darcie mordy i obraza majestatu. To jest
    na poziomie różnych kato-idiotów radnych/działaczy pisu, a co dalej
    propaguje się tvpis. Ci radni mają w tym interes i nic poza tym. Ten
    interes zniknie z odejściem pisu od władzy. Turbokatol sam w sobie to
    gdzie miałby taki szum robić? U Rydzyka? Tam jest szum na okrągło, tyle
    że słucha go wyłącznie turbokatol, bo pewnie nawet nie pisowcy.

    > Skoro miałby nie pójść, to po damski chuj kulsony robią z siebie pajaców
    > pod tymi schodami? Gdyby nie to że w teorii to jest pomnik również

    No mówiłem, bo wkurw jest wymierzony głownie we władzę a nie w pomnik.
    Władza jest nadal pisowska więc pilnować należy.

    > pozostałych ofiar to bym obstawiał że skończy się jak z leninem w nowej
    > hucie zaraz po tym jak nastapi wyprowadzka pisorów z gmachu przy batorego.

    To nie są MZ porównywalne okoliczności.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2022-11-10 00:38:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-09, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > a) jednego ... a co z resztą?

    Dobre pytanie. Pewnie sąd uznał, ze pozostali mają w dupie, skoro przy
    sporej medialności procesu zainteresowany okazał się tylko jeden (?) a
    pełniąc rolę oskarżyciela posiłkowego dał do zrozuienia, że w gruncie
    rzeczy w zakresie obrony czci pomnika to ma to też z grubsza w dupie.
    Pewnie większości tym pozostałym też nie było po drodze robienie szumu i
    kojarzenie ich nazwisk z osobą wielebnego.

    > b) ufundowal, podarowal ... i juz nie jest jego?

    Raczej ufundował, czyli współwłaściciel.

    > Ewentualnie mozna na bezczelnego - odstawic fundatorowi pod dom, i
    > niech sobie robi co chce. Tylko fundatorow bylo wielu :-)

    Pewnie było paru większościowych, ale odstawić pod dom to też nie bardzo.

    > A przeniesc mozna?

    Myślę, że najbardziej efektywnym, choć nieco upierdliwym, byłoby
    spowodowanie, że wielbiciele sami by przeniesli.
    To to stoi na gruntach kościelnych, miejsckich czy prywatnych?

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2022-11-10 06:19:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Turbokatole potrzebują władzy do robienia szumu. Zobacz jak to obecnie
    > wygląda i gdzie jest największe darcie mordy i obraza majestatu.

    Turbokatole nic nie potrzebują do robienia szumu. Po prostu są.

    > Turbokatol sam w sobie to
    > gdzie miałby taki szum robić? U Rydzyka?

    Na przykład - i walczyć z pogańską łunią ze świadomością że jest
    przedmurzem chrześciajaństwa i wszyscy na to jego chrześcijaństwo
    nastają i go dyskryminują - pamiętasz "gdzie jest krzyż?"

    > No mówiłem, bo wkurw jest wymierzony głownie we władzę a nie w pomnik.
    > Władza jest nadal pisowska więc pilnować należy.

    Lenina wynieśli jednak.

    > To nie są MZ porównywalne okoliczności.

    To weź wszystkich nowotków, marchlewskich, itp.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2022-11-10 08:31:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Turbokatole nic nie potrzebują do robienia szumu. Po prostu są.

    Do plumkania nie potrzebują. Szum jest bardziej donośny. Plumkać to
    niech se plumkają i nikogo to nie obejdzie a usłyszy ksiądz dobrodziej
    i stary/stara na kanapie.

    > Na przykład - i walczyć z pogańską łunią ze świadomością że jest
    > przedmurzem chrześciajaństwa i wszyscy na to jego chrześcijaństwo
    > nastają i go dyskryminują - pamiętasz "gdzie jest krzyż?"

    Pamiętam bo to były akcje medialne. Nad każdym z miliona pomników
    szumieć w Sejmie nie będą. Tym bardziej w tvpis, którego już nie
    będzie.

    > Lenina wynieśli jednak.

    > To weź wszystkich nowotków, marchlewskich, itp.

    Różnic jest kilka: takie kaczyńskie czy JPy to jednak nie zbrodniarze,
    dwa, Polska jest obecnie bardziej spolaryzowana, co oznacza, że nie
    wszyscy będą parli na porządki -> trudniej o masę krytyczną, trzy, 8
    lat to nie 2 pokolenia, choć akurat ten argument jest trochę
    obosieczny.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2022-11-10 11:00:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 06:19:07 +0100, Shrek wrote:

    > Turbokatole nic nie potrzebują do robienia szumu. Po prostu są.

    No ale trzeba przyznac, ze i druga strona szum robi, kto wie czy nie
    wiekszy.

    > Na przykład - i walczyć z pogańską łunią ze świadomością że jest
    > przedmurzem chrześciajaństwa i wszyscy na to jego chrześcijaństwo
    > nastają i go dyskryminują - pamiętasz "gdzie jest krzyż?"

    No to u Rydzyka szum robi ale Rydzyda sluchaja tylko takie srodowiska.

    > Lenina wynieśli jednak.

    Czasy byly inne, Lenin symbolizowal starą władze.

    > To weź wszystkich nowotków, marchlewskich, itp.

    Tak duzo ich znow nie bylo.
    Goole podsuwa, ze Marchlewski stal w Warszawie, Łodzi, Walbrzychu i
    Włocławku, Nowotko mial dwa pomniki w Warszawie i jeden w Łapach ...
    Swierczewski w Jablonkach ... pomniki za drogie, niemile widziane, bo
    kult jednostki, czy mniejsze to sie nie zalapaly.

    A moze prosciej ulicę "postawic" ?

    Bo googlanie jest najpier zdominowane przez ukrainskie, a potem
    wychodzą jakies ogólne - przyjazni polsko-radzieckiej, ku czci Armii
    Czerwonej itp ..

    J.

  • 38. Data: 2022-11-10 11:12:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Nov 2022 23:38:51 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > kojarzenie ich nazwisk z osobą wielebnego.

    > Raczej ufundował, czyli współwłaściciel.

    No nie wiem czy to sie tak liczy ... ale zawsze mozna mu przyp*
    podatek od nieruchomosci :-)

    > Pewnie było paru większościowych, ale odstawić pod dom to też nie bardzo.

    Czemu nie? Ich pomnik, ich problem :-)

    > Myślę, że najbardziej efektywnym, choć nieco upierdliwym, byłoby
    > spowodowanie, że wielbiciele sami by przeniesli.

    A mnie chodzi o P.A. - wolno tak przenosic bez zgody Autora?

    > To to stoi na gruntach kościelnych, miejsckich czy prywatnych?

    Na moj gust na miejskich. Kosciol w tle, ale za daleko.

    https://goo.gl/maps/hag6ahRdEu6j8EHX8

    J.

  • 39. Data: 2022-11-10 11:36:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Do plumkania nie potrzebują. Szum jest bardziej donośny. Plumkać to
    > niech se plumkają i nikogo to nie obejdzie a usłyszy ksiądz dobrodziej
    > i stary/stara na kanapie.

    Gdziekolwiek. Będzie religia ze szkół wyprowadzana albo pierwszy pomnik
    zdejmowany to zobaczysz:P

> [...]
    > wszyscy będą parli na porządki -> trudniej o masę krytyczną, trzy, 8
    > lat to nie 2 pokolenia, choć akurat ten argument jest trochę

    Akurat spolaryzowanie powoduje wzajemne nakręcanie. Gdyby nie
    polaryzacja to wszyscy mieliby w dupie te schody.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2022-11-10 12:29:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 11:36:03 +0100, Shrek wrote:

    > Gdziekolwiek. Będzie religia ze szkół wyprowadzana albo pierwszy pomnik
    > zdejmowany to zobaczysz:P

    Wcale sie nie zdziwie, jak zobacze, tylko zobacz - pierwszy pomnik
    obalony, a jakos nie szumią.
    A moze i szumią.

    Szum byl, jak we Francji chcieli zdjąc pomnik JP2, bo "w sferze
    panstwowej nie moze byc symboli religijnych".
    Choc to chyba strefa miejska.

    Swoich pomnikow religijnych nie maja?

    Ale antykatolicy tez szumią
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-04-20/franc
    ja-pomnik-sw-jana-pawla-ii-oblany-farba/

    J.