  • 31. Data: 2009-07-13 21:03:34
    Temat: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > jak zwykle bredzisz...
    >
    > ja znam sąsiada co piwnicę przerobił na wyrzutnie rakietową, a kibel na
    > jacuzzi

    Ty bredzisz. Musieli ciągnąć kable anteny zbiorczej od nowa. Szef firmy u
    mnie w mieszkaniu, jego pracownik piętro wyżej w tamtym mieszkaniu. W
    każdym razie naprawiali to. W tamtych latach kable były w powietrzu, nad
    blokami i "szły" od dachów. Teraz już kable są w ziemii i tv kablowa
    płatna. Kto sobie życzy to przeciągają kabel od skrzynki na korytarzu.

    --
    animka