  • 21. Data: 2009-07-12 11:03:35
    Temat: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To tak jakby w PKS wystraczalo ze dyrektor ma prawo jazdy. Po czym
    > zloyzlem stosowna skarge . I tak przez pol roku mi nie odlaczyli pradu
    > jakims
    > sposobem

    a mojemu koledze odlaczyli wode bo sie stawial ;)

    Icek

  • 22. Data: 2009-07-12 13:55:04
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Coś mi sie nie chce wierzyć. Za samo stawianie się nie mieli prawa i
    wygrałby bez problemu. Coś tam musiało być wiecej i może ci nie
    powiedział.

  • 23. Data: 2009-07-12 14:34:08
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 01:51:41 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > A przy okazjo mam pytanie, czy mozna jakoś obejsc odczyt podzielników
    > ciepła, tak aby nie włazili mi w butach po domu.

    Poprosić przy wejściu o zdjęcie obuwia.

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 24. Data: 2009-07-12 18:16:16
    Temat: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spó3dzielnie w mieszkaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Coś mi sie nie chce wierzyć. Za samo stawianie się nie mieli prawa i
    wygrałby bez problemu. Coś tam musiało być wiecej i może ci nie
    powiedział.
    =================

    stawianie sie polegalo na tym, ze chcial projekt wedle jakiego beda prowadzone prace
    i gwarancji, ze po pracach zostanie przywrocony
    stan poprzedni ;)

    z racji takiej, ze sprawa jest dosc powazna bylo o tym w gazecie. Moje pytanie jest
    jak w takim przypadku walczyc o swoi interes
    czyli o wode i odszkodowanie za brak mozliwosci korzystania z lokalu.

    Icek

  • 25. Data: 2009-07-12 20:22:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Artur pisze:

    > Poprosić przy wejściu o zdjęcie obuwia.

    Już raz poprosiłam, bo na dworze śnieżyca, a dwóch elektryków z
    administracji przyszło zobaczyć gniazdko elektryczne, króre rozwalił mi
    murarz z administracji. Zdjął po poproszeniu jeden niewytarte na
    wycieraczce buciory uwalone śniegiem. Moim oczom ukazały się śmierdzące,
    mokre, dożo za duże skarpety, które miał zawinięte jeszcze pod stopą. No i
    tym gnojem przeszedł mi po dywanie. Po czym stwierdził, że naprawa
    gniazdka będzie kosztowala 70 zł. Nie dość, że byłam i tak już
    zdenerwowana to już mało co w szał nie wpadłam. Kazałam im się szybko wynosić.
    Nadmienię, że ten elektryk był młodym i nawet niebrzydkim chłopakiem,
    włoski dłuższe, kręcone...a w sumie jaki smród!

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-07-12 20:28:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 22:22:52 +0200, Animka napisał(a):

    > Nadmienię, że ten elektryk był młodym i nawet niebrzydkim
    > chłopakiem, włoski dłuższe, kręcone...a w sumie jaki smród!

    Nono, Animka, widzę, że i w Ciebie czasem zwierzę wchodzi! :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-07-12 21:35:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > Nono, Animka, widzę, że i w Ciebie czasem zwierzę wchodzi! :-)

    Nie rozumiem.
    ?

    --
    animka

  • 28. Data: 2009-07-13 18:27:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    > idiotów urzędników nigdzie nie brakuje ,skoro bywają w ministerstwach
    > to niby dlaczego ma ich nie być w SM.
    > Ciekawe jak mogą ukarać ?

    zabierają słownik ortograficzny :)

  • 29. Data: 2009-07-13 18:30:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Icek wrote:

> [...]
    > mieszkania wydam jak zapoznam sie z projektem i opisem ew prac.
    >
    > W ten sposob wlasciciel zostaje bez wody bo nie bylo go na czas. Nie
    > chce tez zezwolic na rozkuwanie lazienki wiec nadal nie ma wody. SM
    > projektu nie dostarczyla twierdzac ze do generalnego remontu
    > instalacji projektu nie trzeba.

    > procedure co bys zrobil w takim przypadku jak SM odcielaby Ci prad
    > lub wode.
    >
    > Chodzi mi o kroki prawne. Jak dopiec SM. Bo rozwiazanie wybuduj sobie
    > sam i wyslij fakture do SM,nie plac czynszu az nastapi kompensata

    zgłosić sprawę do PINBu,

  • 30. Data: 2009-07-13 18:34:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

    > A może ta instalacja jest tak wykonana, że koliduje z instalacją w
    > innych mieszkaniach w pionie?
    > Tu chyba nie chodzi o prąd, tylko o instalację elektryczną.
    > Był u mnie taki przypadek, że taki głupek sąsiad przerobił sobie
    > gniazdko anteny zbiorczej na gniazdko elektryczne, a mieszka on na
    > ostatnim piętrze. Wyobrażasz sobie czy sąsiadom działała kablówka,
    > czy nie?

    jak zwykle bredzisz...

    ja znam sąsiada co piwnicę przerobił na wyrzutnie rakietową, a kibel na
    jacuzzi