  • 11. Data: 2009-07-11 20:21:56
    Temat: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3ai4a$esg$1@node1.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > ha, ale jednak wylacza.
    Znasz taki przypadek konkretnie, czy wymyślasz?

    Co przybliżyć?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-07-11 20:29:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > nieruchomości.
    > Nie może dokononywać wyłączeń.

    > Żądać podstawy prawnej wyłączenia prądu.

    A może ta instalacja jest tak wykonana, że koliduje z instalacją w innych
    mieszkaniach w pionie?
    Tu chyba nie chodzi o prąd, tylko o instalację elektryczną.
    Był u mnie taki przypadek, że taki głupek sąsiad przerobił sobie gniazdko
    anteny zbiorczej na gniazdko elektryczne, a mieszka on na ostatnim
    piętrze. Wyobrażasz sobie czy sąsiadom działała kablówka, czy nie?

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-07-11 20:59:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Pomiary dotyczą ochrony przeciwporażeniowej, ale to nie o to mi
    > chodzi.
    > Mi codzi czy mogą mnie zmusić do wpusczenia takiego kogoś. rozumiem,
    > ze pomiary sa w moim interesie, ale mi nie pasuje termin ich wizyty a
    > oni nie dopuszczaja innego. itu jest problem, co bedzie jak go nie
    > wpuszcze?

    Jak ich nie wpuścisz, bo Cie nie bedzie, to przecież się nie włamią.

  • 14. Data: 2009-07-11 21:06:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    games wrote:

    > Pomiary instalacji elektrycznej ?
    > Co oni maja zamiar mierzyc ilosc dzior w miedzi ?

    raczej ilosc slownikow ortograficznych na polce.

    Po co sie wypowiadasz skoro nie masz zielonego pojęcia co sie mierzy.

  • 15. Data: 2009-07-11 21:06:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Znasz taki przypadek konkretnie, czy wymyślasz?

    znam podobny. SM pisze do wlasciciela "za miesiac o 13 wymieniamy rury w pionie,
    przylacze wodne do ubikacji i lazienki. Przy okazji
    prac moga powstac zniszczenia bo w Pana lazience trzeba wykuc dziure o wysokosci 1m i
    szerokosci 50 cm. Gdyby nie bylo ana w domu to
    wytniemy stara instalacje a nowej Panu nie podlaczymy. Zakres prac ekipy remontowej
    nie obejmuje odbudowania lazienki do stanu
    poprzedniego. Zgodnie z uchwala SM musi Pan zrobic to na wlasny koszt.".

    wlasciciel: prosze przedstawic projekt co zamierzaja Panstwo u mnie
    modernizowac/niszczyc/kuc. Zgode na prace i ew wpuszczenia do
    mieszkania wydam jak zapoznam sie z projektem i opisem ew prac.

    W ten sposob wlasciciel zostaje bez wody bo nie bylo go na czas. Nie chce tez
    zezwolic na rozkuwanie lazienki wiec nadal nie ma
    wody. SM projektu nie dostarczyla twierdzac ze do generalnego remontu instalacji
    projektu nie trzeba.

    > Co przybliżyć?

    procedure co bys zrobil w takim przypadku jak SM odcielaby Ci prad lub wode.

    Chodzi mi o kroki prawne. Jak dopiec SM. Bo rozwiazanie wybuduj sobie sam i wyslij
    fakture do SM,nie plac czynszu az nastapi
    kompensata kwot mnie nie zadowala.

    Icek

  • 16. Data: 2009-07-11 21:36:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3auu4$n91$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

> [...]
    > go na czas. Nie chce tez zezwolic na rozkuwanie lazienki wiec nadal nie
    > ma wody. SM projektu nie dostarczyla twierdzac ze do generalnego remontu
    Ta historia przez swoją absurdalność i raczej niewiarygodny cytat nosi wg
    mnie znamiona zmyślonej.

    > procedure co bys zrobil w takim przypadku jak SM odcielaby Ci prad lub
    > wode. Chodzi mi o kroki prawne. Jak dopiec SM.
    Dopiec? Może zaklej im zamki w siedzibie, powybijaj szyby, prezesowi
    zdewastuj samochód, viceprezesowi zgwałć kota, napisz do Elżbiety
    Jaworowicz...
    Chyba raczej - jak dochodzić swoich praw.
    Napisałem - najpierw niech podają podstawę prawną swoich działań.
    Bo one są IMO w znacznej części bezprawne i wątpię aby ktokolwiek się do
    czegoś takiego zdecydował posunąć.
    A sama taka korespondencja przyda się w razie czego jako dowód w sprawie.

    > Bo rozwiazanie wybuduj
    > sobie sam i wyslij fakture do SM,nie plac czynszu az nastapi kompensata
    > kwot mnie nie zadowala.
    Trudno, nie zadowala, to nie zadowala. Sam je w końcu wymyśliłeś.
    BTW - we własnościowym mieszkaniu nie ma czynszu. Czynsz to opłata za najem.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2009-07-11 22:02:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ta historia przez swoją absurdalność i raczej niewiarygodny cytat nosi wg
    > mnie znamiona zmyślonej.

    ha ha, dobre. Podesle Ci jutro link do dokumentacji. Ze wzgledu na absurd pare dni
    temu pisal o tym fakt.

    Jak w takiej sytuacji dochodzis swoich praw ?

    Icek

  • 18. Data: 2009-07-12 08:51:41
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Icek czysbys mieszkał w szczecinie. bo u mnie jest taka spółdzielnia,
    która robi dokładnie tak samo. ma głęboko w poważaniu ludzi i
    postepuje jak piszesz.
    A przy okazjo mam pytanie, czy mozna jakoś obejsc odczyt podzielników
    ciepła, tak aby nie włazili mi w butach po domu. czy jest jakis sposób
    na zdalny odczyt takich elektronicznych podzielników? w tej chwili
    musi podejsc do grzejnika przystawic urzadzenie i odczytać, robia to
    poprzez zbliżenie.

  • 19. Data: 2009-07-12 09:21:31
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Icek czysbys mieszkał w szczecinie. bo u mnie jest taka spółdzielnia,
    która robi dokładnie tak samo. ma głęboko w poważaniu ludzi i
    postepuje jak piszesz.

    ======================

    nie, ja jestem z wro ale u mnie jest podobnie. Im wieksza spoldzielnia tym trudniej
    odwolac prezesa.

    jeden glosuje za bo prezes sprzedal mu strych (caly) za 400 zlotych. Do tego na koszt
    SM (z funduszu remontowego) doprowadzil mu na
    ten strych media.

    jednemu kolesiowi prezes sprzedal mieszkanie w nowo wybudowanym budynku. W sumie to 2
    bo polaczone. 96 metrow za 86 tysiecy brutto.
    Jeden z czlonkow zglosil sprawe do prokuratury. Prezes w zeznaniach tlumaczyl, ze ze
    czlonek jest zasluzony dla SM.

    Ale odwolac sie go bez szerokozakrojonej akcji sie nie da. A ktos musialby poswiecic
    czas na to aby przejsc po spoldzielcach,
    pogadac, zrobic ulotki, przypomniec ze trzeba isc na zebranie.

    Icek

  • 20. Data: 2009-07-12 10:39:13
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 11-07-2009 o 19:33:35 <j...@g...pl> napisał(a):

    > A tak naprawdę kto jest administartorem tego bloku ty czy spółdzielnia,

    Administratorem jest spoldzilnia - lecz wlascicielm lacza do licznika
    wlacznie jest stosowny zaklad
    energetyczny. Od licznika jest wlascieiel mieszknia.

    > ale pomijam to,te pomiary naprawdę są wykonywane w twoim interesie ,tak
    > jak sprawdzanie szczelności instalacji gazowej.

    jasne w moim interesie. U mnie tez cjhcei sprawdzac. Tylko dziwnym trafem
    nie mieli
    uprawnien SEP-owskich. Nazjzabawniejsze jest to ,ze twierdzili ze skoro
    szef ma to oni nie potrzebuja.
    To tak jakby w PKS wystraczalo ze dyrektor ma prawo jazdy. Po czym
    zloyzlem stosowna skarge . I tak przez pol roku mi nie odlaczyli pradu
    jakims
    sposobem

    leon