  • 11. Data: 2008-08-14 14:17:56
    Temat: Re: Polskie prawo to parodia - czy tylko mi się zdaje ?!
    Od: ">>" <c...@w...eu>

    > W tym, że za "plagiat" oprócz odpowiedzialności cywilnej grozi również
    > odpowiedzialność karna.
    > A pan prokurator olał sprawę - według mojej opini.

    aha czyli zwykly pieniacz. oki rozumiem.

  • 12. Data: 2008-08-14 14:22:43
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz najpierw ile w domu masz przedmiotów na które nie masz
    > paragonów/faktur. Teoretycznie wszystkie podpadają pod to, że zostały
    > komuś skradzione.

    ?

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 13. Data: 2008-08-14 14:50:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "autor" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z tyłu masz pouczenie. Zażal się i tyle.

  • 14. Data: 2008-08-14 14:54:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik autor napisał:
    > Co z tym mogę zrobić?

    Nie jesteś z kręgu sitwy, więc prokurator palcem nie ruszy dla takiej
    sprawy.
    Możesz złożyć prywatny akt oskarżenia

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2008-08-14 19:29:41
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Sie, 16:11, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Zobacz najpierw ile w domu masz przedmiotów na które nie masz paragonów/faktur.
    Teoretycznie wszystkie podpadają pod to, że zostały komuś skradzione.

    > *piotr'ek*

    Teoretycznie wedlug jakiego kodeksu? ALbo zeby bylo latwiej: jakiego
    kraju? Albo jeszcze latwiej: podaj w przyblizeniu do 2 kontynent.

  • 16. Data: 2008-08-15 05:16:27
    Od: "ZbigT" <n...@o...eu>

    Skarga subsydiarna. Po spełnieniu warunków określonych w art. 55 par. 1 i 2
    kpk. sam wnosisz akt oskarżenia.