  • 21. Data: 2005-12-16 22:34:37
    Temat: Re: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:43a3398a@news.home.net.pl...

    > Bredzisz. Alimenty nie są przyznawane z urzędu - jeśli zainteresowana
    > nie złożyła wniosku, to żaden sąd z własnej inicjatywy by alimentów
    nie
    > zasądził.

    iwem, ze pewnie wyglada to na brednie.
    jednak nie mowie o teorii, a jedynie o rzeczywistosci.
    jeden znany mi przypadek rezygnacji matki z alimentow podalem (chlopczyk
    ma okolo 8 lat, a baba po malu zaczyna wiednac, wiec - jesli nie lyknie
    hormonow - to wszystko jeszcze mozliwe)

    --
    pozdro
    ape

  • 22. Data: 2005-12-16 22:38:18
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > kolejny raz zalecam ci uwazna lekture kodeksu rodzinnego i opiekunczego

    A ja Ci polecam, zebys przestal stosowac dialektyke neokaletanska. No bo
    jak. Skoro (powiedzmy) 90% mezczyzn przegrywa sprawy rozwodowe w sadach
    nieuzasadnienie, bez ich winy, dostajac alimenty i majac zniszczone zycie -
    to czy na pewno w tych 10% przypadkow, kiedy byli winni trzeba od razu
    wrzeszczec o ukamienowanie kobiety, dla "wyrownania rachunkow"? Stuknij sie,
    powtarzam. Podstawa sprawiedliwego wyroku jest nienabieranie absurdalnych
    uprzedzen i konkluzji jeszcze przed rozpoczeciem sprawy i jej poznaniem.
    Prezentujesz swoje stanowisko w tak skrajny sposob, ze cisnie sie na usta
    takie nazwisko na H. A co do zejscia na tematy rodzinne... strzez sie,
    takich slow, dobrze Ci radze, bo mozesz trafic na kogos, komu kilka dni
    wczesniej dany czlonek rodziny zszedl z tego swiata i wtedy mozesz sie
    potknac na czlowieku, ktorego to tak zaboli, ze cie znajdzie i stlucze jak
    psa za szczekanie w tonie niewlasciwym dla homo sapiens i naruszanie tym
    spokoju osoby zmarlej - oraz spokoju tej osoby zyjacej, ktorej cos takiego
    powiedziales.

    Tiger

  • 23. Data: 2005-12-16 22:58:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    ape napisał(a):
    > a znasz przypadek, w ktorym polska sedzina rodzinna od siebie by o sie
    > to nie postarala?

    tak, znam przypadek gdzie ojciec nie placi na dziecko i nikomu to nie
    przeszakdza

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 24. Data: 2005-12-17 03:28:32
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A ja Ci polecam, <cut>

    szkoda mi na ciebie wiecej czasu

    --
    pozdro
    ape

  • 25. Data: 2005-12-17 03:31:32
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > tak, znam przypadek gdzie ojciec nie placi na dziecko i nikomu to nie
    > przeszakdza

    wobec tego znamy po jednym takim przypadku.
    jednak jedna jaskolka wiosny nie czyni

    --
    pozdro
    ape

  • 26. Data: 2005-12-17 10:50:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tiger wrote:

    > A ja Ci polecam, zebys przestal stosowac dialektyke neokaletanska. No bo

    Czy możecie mi go nie wyciągać z KF ?
    Dziękuję.
    KJ

  • 27. Data: 2005-12-17 11:00:58
    Od: Sebastian <s...@s...pl>

    Użytkownik Tiger napisał:
    > Imho odpowiedz powinna byc prosta: Dziecko nie moze odpowiadac za alkoholizm
    > swojego ojca, ktory byl bezposrednia przyczyna powstania zadluzenia. Ja bym
    > sie pakowal na droge sadowa i robil szum wokol sprawy, bo jest moralnie
    > calkowicie jasna. A niedoskonalosci prawne sa po to, zeby je prostowac, a
    > nie biadolic nad wlasnym losem. Zakasuj rekawy i do roboty. Ze
    > Strassbourgiem wlacznie, jezeli zajdzie taka koniecznosc.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    Czy może sie w koncu dowiem jak można dotrzeć do tak starego wyroku. Tam
    może byc zapis o pozbawieniu praw rodzicielskich ( przy okazji
    znecania sie nad rodziną ) i sprawe mamy załatwioną.

  • 28. Data: 2005-12-17 11:34:22
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może byc zapis o pozbawieniu praw rodzicielskich ( przy okazji
    > znecania sie nad rodziną ) i sprawe mamy załatwioną.

    corka moze dojsc po sygnaturze akt. innej drogi nie widze.
    na szczescie istnieje cos takiego jak przedawnienie, zeby rozne gnojki
    nie szargaly starego schorowanego czlowieka za jakies jego bledy sprzed
    kilkudziesieciu laty.
    jesli wiec nawet ktos by sie przypadkowo dokopal do czegos takiego - to
    moze sie liczyc ze sprawa karna.

    --
    pozdro
    ape

  • 29. Data: 2005-12-17 16:38:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ape napisał(a):

    > kiedy
    >
    > dokladnie o tem fragment mi chodzilo :-)
    > gdyby nie placil - to by nie mieszkal w swoimm mieszkanku, a by gnil w
    > pierdlu za brak alimentacji.

    A gdzie wyczytałeś, że ktokolwiek wnosil o alimentację, jasnowidzu?

    > czyzby nastepna nawiedzona w moherowym berecie nie potrafila tego
    > zrozumiec?
    > myslenie nie boli :-)

    Zastosuj sie do własnej rady, ale z umiarem, bo ci się zwoje przegrzeją.

    > powyzej, a wiec dokladnie tam, gdzie tobie bylo za ciezko ruszyc
    > mozgownica

    Cytat poproszę. Bo wyżej nic nie ma czarno na białym.

    > zdejmij kantar, bo ci klapki utrudniaja dostep do torby z obrokiem
    > albo walnij baranka w przeciwlegla sciane. recze, ze cie olsni :-)

    Czyżbys prosto z obór wyszedł, że masz takie skojarzenia? Emotikonek nie
    pomoze.

    > jeszcze czego?
    > przeciez matka - polka (jego byla zona) by mu urzadzila pokazowy
    > proces o rozpijanie dziecka.

    Matka polka to właśnie siedziałaby i patrzyła, jak się znęca nad
    rodziną.

    > reasumujac: wyrodna coreczka dostawala papu za tatusina kase, wiec
    > teraz powinna splacic dlug wdziecznosci!

    Po pierwsze - nic nie wiadomo, czy tatuś cokolwiek zapłacił, w
    pierwotnym poscie było tylko tyle, ze wszystko co mial, poszło na
    przelew. Przez szyjkę butelki. Po drugie - w takim razie córeczka ani
    nie jest wyrodna, ani nie ma za co być wdzięczna.

    > ewentualnie moze podziekowac mamusi, za wypaczenie wiedzy o ojcu (nikt
    > przeciez nie za bardzo wie o co chodzi, a wszyscy kracza, ze tatus
    > kryminalista)

    O wiedzy córeczki o ojcu tez nic nie wiesz, ani o roli jej matki.
    Dopisałeś sobie wygodne fakty i tyle.

    Justyna

  • 30. Data: 2005-12-17 16:43:27
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ape napisał(a):

    > a to, ze corka pozwolila zeby i matka i ojciec chorowali ciezko i
    > przewlekle - pozostawie bez komentarza...

    Ty to się chyba z wielkanocnej choinki urwałeś. Obciążasz dziecko za
    depresje matki i alkoholizm ojca? Członki opadają.

    Justyna