  • 11. Data: 2007-01-31 10:49:58
    Temat: Re: Polska ustawa a regulamin UEFA
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    wiadomości news:ckv494-7f2.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Sytuacja jest bardzo prosta: PZPN podpada pod polskie prawo, więc musi
    > się słuchać ustaw. A UEFA nie i może się z Polską pożegnać.
    >
    > I w ten sposób mądrale z rządu "postawią na swoim" odcinając polskich
    > piłkarzy od międzynarodowych spotkań ;->

    I bardzo dobrze :-)
    Założym własne UEFA i wygramy mistrzostwo świata !!!

    Tomy M.

  • 12. Data: 2007-01-31 13:44:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomy M. wrote:

    > I bardzo dobrze :-)
    > Założym własne UEFA i wygramy mistrzostwo świata !!!

    Hmm... W tym szaleństwie jest metoda ;->

    To może popłynąć tym nurtem i założyć własną np. Unię Europejską? ;->

  • 13. Data: 2007-01-31 14:08:08
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w news:i4j694-
    n...@n...lechistan.com:

    Może być problem, UEFA to unia europejska.

    > Hmm... W tym szaleństwie jest metoda ;->

    Amerykanie tak mają.

    > To może popłynąć tym nurtem i założyć własną np. Unię Europejską? ;->

    Nie powinniśmy się rozdrabniać i schodzić poniżej Imperium Galaktycznego.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153