  • 81. Data: 2003-12-30 05:59:20
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bsq02r$u3n$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Kto wie... Kto wie...
    > Nie no jest kilku sedziow:) Chyba...

    Na pewno skorumpowanych;))
    Czytaj więcej babskich pism i oglądaj TVN.

    Pozdr
    Leszek

  • 82. Data: 2003-12-30 09:54:20
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

    > No i właśnie w tym miejscu zaczną się Twoje kłopoty. Być może masz rację.
    > Nie czuję się władny przekonywać Cię, ze nie masz, bo akurat osobiście
    > jestem tego samego zdania. Z tym, że ustawodawca był uprzejmy być innego
    > zdania i chwilowo na to nic poradzić nie można. Jak strzelisz do
    > uciekającego, to będzie to przekroczenie granic obrony koniecznej.

    To znaczy, że ustawodawca nie bardzo się nam sprawdza i czas najwyższy, aby
    zacząć wybierać bardziej rozważnie. Tylko w zalewie tych wszystkich obietnic
    trudno jest się połapać, które obietnice zawierają choćby cień woli do
    realizacji ;)

    Pozdrawiam

    Marzenna Kielan

  • 83. Data: 2003-12-30 12:40:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Marzenna Kielan <m...@s...pl> napisali:
    > się mierzyć tak, aby człowieka nie zabić. Ale jak sobie powiedzieliśmy jest
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I to wlasnie swiadczy o tym, ze nie nadajesz sie na posiadaczke broni
    palnej. Podobnie jak 99% naszego spoleczenstwa (oczywiscie z roznych
    powodow). Posiadanie broni powinno byc calkowicie zakazane.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice http://www.krzyzak.motocykle.org .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 84. Data: 2003-12-30 12:44:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek Krzyzanowski rzecze:
    [..]
    > powodow). Posiadanie broni powinno byc calkowicie zakazane.

    Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!

    Co jeszcze zakażesz?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 85. Data: 2003-12-30 12:48:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Miroslaw Oles <b...@e...pl> napisali:

    > A jak by w polsce zezwolono na posiadanie broni i w razie zagrożenia do
    > urzycia jej bez konsekwencji to by badyci sie zaczeli bac bo by mogli bardzo
    > szybko stracic swoje życie :) I wtedy by złodzielje nawet na posesje sie
    > zaczeli bać wchodzić bo groziło by im odszczałem.

    Alez oczywiscie. W takich USA to normalnie zadnych wlaman nie ma.
    Wszyscy na ulicach czuja sie bezpiecznie, bo maja gnata pod pacha...
    Hehe...

  • 86. Data: 2003-12-30 12:58:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Arek <a...@e...net> napisali:

    > Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!
    >
    > Co jeszcze zakażesz?

    Idiotom dostepu do netu.

  • 87. Data: 2003-12-30 13:07:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek Krzyzanowski rzecze:
    > Idiotom dostepu do netu.

    A dzieci mogą mieć?
    Czy też wprowadzisz przymusową sterylizację?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 88. Data: 2003-12-30 13:22:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Arek <a...@e...net> napisali:

    > A dzieci mogą mieć?
    > Czy też wprowadzisz przymusową sterylizację?

    To juz troche lepiej niz buhahaha...
    A pytanie trudne, bo czasem idiota moze zapewnic dziecku szczesliwe
    dziecinstwo.
    Natomiast co do broni palnej, wiadomo, ze jest to rzecz szalenie
    niebezpieczna. Nawet bez udzialu zlej woli.
    Nawet nie ma potrzeby gdybac. Mamy przyklady panstw,
    w ktorych dostep do broni jest latwy i po nich widac, ze to nic dobrego.

  • 89. Data: 2003-12-30 13:29:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek Krzyzanowski rzecze:
    [..]
    > Nawet nie ma potrzeby gdybac. Mamy przyklady panstw,
    > w ktorych dostep do broni jest latwy i po nich widac, ze to nic dobrego.

    No na ten przykład Kanada?
    Broń dostępna jak w USA a ludzie często zostawiają otwarte mieszkania?

    Broń nie jest do zabijania lecz do obrony, dlatego też uniemożliwianie ludziom
    jej posiadanie - przypomnę, że przed wojną w Polsce wystarczyła pozytywna opinia
    dzielnicowego lub kogoś z władz lokalnych by ją dostać - jest odbieranie ludziom
    prawa do obrony.

    Nie mówię, że broń ma leżeć na każdym rogu ulicy, ale wystarczy NORMALNY system
    wydawania na nią zezwoleń, a nie obecny, który notabene opiera się li tylko na
    łapówkach.
    I zauważ - gdyby Twoja przedmówczyni posiadała broń, a wcześnie wykazała się
    przejściem szkolenia z jej użycia, to wiedziałaby, że postrzał w tętnicę w nodze
    może się skończyć śmiertelnie, a w tętnicę na wysokości uda lub w pośladku jest
    śmiertelnym postrzałem.
    Wiedziałaby też, że człowiek strzela, a los kule nosi :(

    Jednak tego wszystkiego nie wiem, bo w Polsce panuje histeria - którą sam
    przejawiłeś - dotycząca broni. W efekcie mają ją tylko policjanci, bandyci
    i Ci, których stać by opłacić właściwe papierki.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 90. Data: 2003-12-30 13:33:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    obietnic
    > trudno jest się połapać, które obietnice zawierają choćby cień woli do

    Albo to oznacza, że jednak większość społeczeństwa woli obecny stan rzeczy
    i jest z niego zadowolona. Zauważ, że ta grupa, to tylko skromny wycinek
    społeczeństwa. My może nie być zadowoleni z ustaw, co nie znaczy, że za
    nami stoi większość. Po za tym możemy być w błędzie, bo nikt nie jest
    nieomylny. A sam temat nadużycia obrony koniecznej jest w ogóle
    kontrowersyjny i można by tę dyskusję ciągnąć w nieskończoność mnożąc
    przykłady kontrowersyjne i je analizując.

    Moim zdaniem w chwili obecnej sytuacja nie jest taka zła, jak sądzi
    większość społeczeństwa. Większość społeczeństwa uważa, że sądy są skore
    do uznawania w wypadku kontrowersji, że przekroczono obronę. Wynikiem
    takiego stanu rzeczy jest umiar w stosowaniu drastyczniejszych form
    obrony.

    W znanych mi osobiście przypadkach mających miejsce w ostatnich 2-3 latach
    akurat sądy raczej uznawały prawo do obrony koniecznej, jeśli tylko nie
    było to ewidentne przegięcie. Media nagłośniły kilka spraw, gdy uznano
    kogoś za winnego przekroczenia granic obrony, ale tamtych spraw nie znam,
    a na informacjach z mediów tyle razy już się "przejechałem", że nie mam
    zaufania do nich. Stąd trudno mi zabierać głos w tych sprawach.

    Tak więc chwilowo uważam, że uzyskano jakąś tam równowagę. Może chwiejną,
    ale jednak. Co oczywiście nie wyklucza jakiś pojedynczych wpadek wymiaru
    sprawiedliwości. Z drugiej jednak strony dopuszczenie do zabijania przez
    właścicieli amatorów kradzionych jabłek moim zdaniem doprowadziło by do
    brutalizacji przestępczości i nie było by chyba w skali makro korzystne.