  • 1. Data: 2006-09-22 23:49:23
    Temat: Polozenie budynkow i prawo o ruchu drogowym
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Jest ustawa, ktora mowi, ze budynki musza byc oddalone co najmniej 10 m od
    krawedzi jezdni, jesli jest to droga krajowa. Wlasnie stawiane sa budynki i
    lamana jest ta ustawa (odleglosc jest zdecydowanie mniejsza niz 10 m). Gdzie
    wniesc skuteczna skarge? Budynki te nie sa prywatne, stawia je miasto.

  • 2. Data: 2006-09-23 00:04:01
    Temat: Re: Polozenie budynkow i prawo o ruchu drogowym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wniesc skuteczna skarge? Budynki te nie sa prywatne, stawia je miasto.

    Zajmuje się tym Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.

  • 3. Data: 2006-09-23 00:39:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adam wrote:
> [...]
    > wniesc skuteczna skarge? Budynki te nie sa prywatne, stawia je miasto.

    Od zezwoleń na budowę to jest wydział architektury - pojęcia nie mam
    skąd ci wyskoczyło prawo o ruchu drogowym... Budynek to nie parkujący
    pojazd.

  • 4. Data: 2006-09-23 18:08:04
    Od: r...@p...onet.pl

    > Zajmuje się tym Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.

    Sorry, chodzi oczywiscie o ustawe o drogach publicznych. Art. 43, ust. 1 Ustawy
    o drogach publicznych w brzmieniu: Obiekty budowlane przy drogach powinny być
    usytuowane w odległości od zewnętrznej krawędzi jezdni co najmniej: droga
    ogólnodostępna krajowa w terenie zabudowany &#8211;10 m

    Jesli przepis ten zostal zlamany, to gdzie wniesc skarge? Do PINB? Nie od
    prokuratury? Ministerstwa budownictwa, transportu?

  • 5. Data: 2006-09-23 18:08:17
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2006-09-24 14:01:00
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Wiec gdzie w koncu zlozyc skarge?

  • 7. Data: 2006-09-24 17:21:55
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    > Wiec gdzie w koncu zlozyc skarge?

    Dostałes przecież juz odpowiedź.

  • 8. Data: 2006-09-24 17:30:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 23 Sep 2006 20:08:04 +0200, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Jesli przepis ten zostal zlamany, to gdzie wniesc skarge? Do PINB? Nie od
    > prokuratury? Ministerstwa budownictwa, transportu?

    PINB

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl