  • 61. Data: 2008-07-10 07:50:37
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > Generalnie jak ktoś twierdzi, że kupił telefon za 1zł czy za 20zł, to po
    > prostu ulega marketingowym chwytom i reklamom, bowiem umowa zawsze jest
    > ratalna.

    To nie jest umowa ratalna. Jak juz wspomniales nie masz nawet zapisu w
    umowie o RRSO - twierdzisz ze Polkomtel sie podlozyl i nie zapisal tego w
    Twojej umowie - jakoby ratalnej?
    Naruszyl wiec prawo, albo Ty nie masz zadnej umowy ratalnej.

    > Wystarczy porównać z ofertą na same usługi. Chyba że to jakaś akcja
    > wyjątkowo promocyjna.

    Tak, to wlasnie jest promocja, obarczona karami za zerwanie umowy -
    oczywiscie poza szczegolnymi przypadkami, wynikajacymi z prawa.
    To jednak grupa traktujaca o prawie, i tego powinienes sie trzymac.

  • 62. Data: 2008-07-10 08:40:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 09:46
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g54ent$gvl$1@news.onet.pl>):

    > Oczywiście że są. Mnóstwo.

    No mi nie chcieli takich złożyć.

    --
    Tristan

  • 63. Data: 2008-07-10 08:42:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 09:47
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g54eqp$gvl$2@news.onet.pl>):

    > A czy Mzł mogłeś przeznaczyć na usługi?

    Nie rozumiem. No mogłem je przeznaczyć nawet na panienki, ale kupiłem za nie
    telefon. Co to zmienia?

    --
    Tristan

  • 64. Data: 2008-07-10 08:44:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 09:50
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g54f1h$i21$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > To nie jest umowa ratalna. Jak juz wspomniales nie masz nawet zapisu w
    > umowie o RRSO - twierdzisz ze Polkomtel sie podlozyl i nie zapisal tego w
    > Twojej umowie - jakoby ratalnej?

    Może zapisał, nie wiem, nie interesuje mnie to. Wiem jaką ratę płacę, to
    mnie interesuje.

    > Naruszyl wiec prawo, albo Ty nie masz zadnej umowy ratalnej.

    Nie wiem co mam, wiem, że płacę raty za telefon. I tyle. A wymigiwanie się z
    tych rat na podstawie szukania dziury w całym uważam za nieuczciwe.

    > Tak, to wlasnie jest promocja,

    No ale co jest promocja? Że mogę kupić telefon na raty? Może jest. Co to
    zmienia?

    --
    Tristan

  • 65. Data: 2008-07-10 08:48:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <g54eqp$gvl$2@news.onet.pl>):

    > Nie rozumiem. No mogłem je przeznaczyć nawet na panienki, ale kupiłem za nie

    Zmienia to to, że wyskoczyłeś z tymi ratami zupełnie nie na temat w
    tym wątku.

    L.

  • 66. Data: 2008-07-10 08:51:35
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > Nie wiem co mam, wiem, że płacę raty za telefon. I tyle. A wymigiwanie się
    > tych rat na podstawie szukania dziury w całym uważam za nieuczciwe.

    Czyli nie masz żadnej umowy ratalnej.
    Nie ma żadnego wymigiwania się - jest wprost zapisana w prawie możliwość
    rezygnacji z usługi.
    Telefon został Ci sprzedany w cenie wynikającej z promocyjnego cennika.
    W przypadku kredytu ratalnego mógłbyś zrezygnować z usługi lecz raty
    płaciłbyś nadal.

    > No ale co jest promocja? Że mogę kupić telefon na raty? Może jest. Co to
    > zmienia?

    _Teoria_ ta moglaby byc dobra na pl.misc.telefonia.*, nie tutaj.
    To, ze sobie przeliczasz jakies wirtualne raty nie ma tu znaczenia.

    EOT.

  • 67. Data: 2008-07-10 08:59:55
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > Nie wiem co mam, wiem, że płacę raty za telefon. I tyle. A wymigiwanie się
    > z tych rat na podstawie szukania dziury w całym uważam za nieuczciwe.

    1. Ok, placisz raty, masz umowe kredytu ratalnego - _nie masz_ wiec
    mozliwosci wymigania sie.
    Zmiana cennika lub regulaminu uslugodawcy nie zwalnia Cie z placenia rat.

    A tu jest rozmowa na temat:
    2.
    Nie ma zadnej umowy ratalnej.
    Nie ma żadnego wymigiwania się - jest wprost zapisana w prawie możliwość
    rezygnacji z usługi przy zmianie cennika/regulaminu.
    Telefon został sprzedany w cenie wynikającej z promocyjnego cennika.

    EOT.

  • 68. Data: 2008-07-10 09:01:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 10:48
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g54idf$sd3$1@news.onet.pl>):

    > Zmienia to to, że wyskoczyłeś z tymi ratami zupełnie nie na temat w
    > tym wątku.

    Jak nie na temat? Gość kupił telefon na raty i chce unieważnić umowę
    korzystając z duperelki - dziury w prawie. I napisałem, że to nieetyczne.
    No i wtedy zaczęło się zrzędzenie, że nie da się na raty.

    --
    Tristan

  • 69. Data: 2008-07-10 09:08:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > korzystając z duperelki - dziury w prawie. I napisałem, że to nieetyczne.
    > No i wtedy zaczęło się zrzędzenie, że nie da się na raty.

    Jeszcze raz powtórzę: wątek dotyczył rozwiązania umów terminowych w
    przypadku, kiedy telefon NIE BYŁ kupiony na raty.

    L.

  • 70. Data: 2008-07-10 09:14:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 11:08
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g54jhj$b0$1@news.onet.pl>):

    > Jeszcze raz powtórzę: wątek dotyczył rozwiązania umów terminowych w
    > przypadku, kiedy telefon NIE BYŁ kupiony na raty.

    A z czego to wnosisz? Bo gość pisał, że brał telefon.

    --
    Tristan