  • 41. Data: 2008-07-09 12:11:04
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 10:28
    > (autor Q
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g51sqm$kqk$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No pacz pan, a mi sprzedali rok temu. Magia?

    I w jakiej wysokości płacisz raty? Jaka jest RRSO?

    L.

  • 42. Data: 2008-07-09 12:50:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Lip, 18:35, Tristan <n...@s...pl> wrote:

> [...]

    A ja od nich kupuje telefon co dwa lata, ale nigdy na raty. Poprostu
    kupuje telefon, ktory kosztuje zlotowke.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 43. Data: 2008-07-09 16:41:08
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > A ja od nich kupuje telefon co dwa lata, ale nigdy na raty. Poprostu
    > kupuje telefon, ktory kosztuje zlotowke.

    A masz minutę rozmowy do obcej sieci po 30gr tak jak abonent który nie wziął
    tego telefonu na raty ?

  • 44. Data: 2008-07-09 18:20:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    William pisze:

    > A masz minutę rozmowy do obcej sieci po 30gr tak jak abonent który nie
    > wziął tego telefonu na raty ?

    on też nie wziął na raty :)

  • 45. Data: 2008-07-09 18:32:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 14:50
    (autor Rafal M
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <b...@d...go
    oglegroups.com>):

    > A ja od nich kupuje telefon co dwa lata, ale nigdy na raty. Poprostu
    > kupuje telefon, ktory kosztuje zlotowke.

    To musisz być bardzo złoty klient, bo kolega reprezentujący dużą państwową
    uczelnię stwierdził ostatnio, że i tak mu się opłaca kupić
    nie-od-operatora, niż u nich na raty, a jako ta uczelnia ma naprawdę
    nietypowe i układane pod ich przetargi oferty. Więc to nie tylko tak, że mi
    maluczkiemu tylko sprzedawali na raty, ale wielkim też nie bardzo chcą za
    tą Twoją złotówkę sprzedać. Tak więc nie przekładaj swoich specyficznych
    warunków Diamentowego Klienta na ogólność.

    --
    Tristan

  • 46. Data: 2008-07-09 18:38:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 14:11
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g529sl$9no$2@news.onet.pl>):

    > I w jakiej wysokości płacisz raty?

    Koło 30zł miesięcznie. Nie pamiętam dokładniej.

    > Jaka jest RRSO?

    Rco?

    --
    Tristan

  • 47. Data: 2008-07-09 18:50:16
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > Koło 30zł miesięcznie. Nie pamiętam dokładniej.

    > Rco?

    Roczna rzeczywista stopa oprocentowania - a teraz odpowiedz na pytanie.

  • 48. Data: 2008-07-09 18:55:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 20:50
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g531ac$e5k$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > Roczna rzeczywista stopa oprocentowania - a teraz odpowiedz na pytanie.

    Nie wiem, nie mam pojęcia. To ciężko określić w sytuacji gdy nie ma opcji
    kupienia nie-na-raty u tego samego sprzedawcy. Można by szacować porównując
    ceny, ale mi się nie chce, bo i po co? Nie ważne jaka stopa, ważne że
    spłacam raty już od roku.

    --
    Tristan

  • 49. Data: 2008-07-09 19:01:04
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > Nie wiem, nie mam pojęcia. To ciężko określić w sytuacji gdy nie ma opcji
    > kupienia nie-na-raty u tego samego sprzedawcy.

    RRSO musi byc podane przy zakupie na raty. Taki wymog prawa.
    No to kupiles na raty, czy nie?

  • 50. Data: 2008-07-09 19:04:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 21:01
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g531uk$elh$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > RRSO musi byc podane przy zakupie na raty. Taki wymog prawa.

    Możliwe. Nie pytałem. Możliwe, że 0. Naprawdę nie wnikałem w kruczki prawne.
    Przyjąłem ofertę na wysokość raty, bez bawienia się w dziubdzianie. Głupio
    wtedy zrobiłem, bo rata dość średnio opłacalna, ale jakoś tak ogólnie pod
    wpływem chwili wtedy się decydowałem i trudno. Więc i nie analizowałem
    dokładnie niuansików prawnych.

    > No to kupiles na raty, czy nie?

    No kupiłem. Przecie mówię o tym od miesiąca.

    --
    Tristan