  • 21. Data: 2008-07-02 07:49:15
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 09:41
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4fbf8$u1g$1@news.onet.pl>):

    > Bo rzadko kiedy mężczyzna "jest ślepa".

    No widzisz. A jednak... Kiszka też jest ślepa, a nie jest kobietą.

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2008-07-02 07:51:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 09:42
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4fbgi$u1g$2@news.onet.pl>):

    > Wykorzystywanie przysługującego prawa nie nazwałbym naciągactwem.

    A jednak. Ponieważ jest to prawo niedoskonałe i jego wykorzystywanie, żeby
    naciągnąć kontrahenta finansowo uważam za chamskie.

    > Nie ma to znaczenia dla dyskusji.

    Ma. Hipotetyczna i nierealna część regulaminu staje się pretekstem dla
    cwaniaczków nie dotrzymujących swoich zobowiązań. O tym dyskutujemy. Żeby to
    były zobowiązania niefinansowe, to jeszcze. Np. umowa na telewizję.
    Zmieniają zestaw kanałów, nie podoba się, mogę zerwać umowę przed czasem.
    Ale szukanie dziury w całym, żeby wyłudzić kasę....

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-07-02 07:56:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 02 Jul 2008 09:49:15 +0200,
    Tristan <n...@s...pl> screamed:

    > No widzisz. A jednak... Kiszka też jest ślepa, a nie jest kobietą.

    Ale, podobnie jak kobieta, jest rodzaju żeńskiego.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 09:56:07 user up 11756 days, 21:51, 1 user, load average: 0.86, 0.10, 0.99 ]

    Quote me as saying I was mis-quoted. -- Groucho Marx

  • 24. Data: 2008-07-02 09:33:46
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tak, ale nie chodzi o prawo, a o jego wykorzystywanie przez naciągaczy.

    czy nie widzisz, ze najwiekszym "naciagaczem" jest tu plusgsm?

    nie slyszales tej sprawy o "oplacie za monit"?
    (ktora rzecz jasna plus przegral, ale tej kasy,
    ktora przez lata nakradl, nie oddal ludziom i wszystko jest ok a firma jest
    cacy)

    czy Ty pracujesz w plusie, erze, itp?

  • 25. Data: 2008-07-02 10:36:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 11:33
    (autor Q
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4fibi$f54$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > czy nie widzisz, ze najwiekszym "naciagaczem" jest tu plusgsm?

    Bo dodali do regulaminu coś potencjalnie niebezpiecznego (przypadkiem
    zapewne i zapewne nie skorzystali z tego)?

    > nie slyszales tej sprawy o "oplacie za monit"?

    Nie.

    > (ktora rzecz jasna plus przegral, ale tej kasy,
    > ktora przez lata nakradl, nie oddal ludziom i wszystko jest ok a firma
    > jest
    > cacy)

    Nie, nie jest cacy. jest do dupy, jak każda korporacja niestety. I nawet nie
    ma komu nazdać, bo jako osoba prawna jest bezosobowym, bezpciowym
    cyborgiem :(

    Tylko że ,,kiedyś polkomtel kogoś oszukał, więc oszukujmy w odwecie'' mnie
    nie przekonuje. Żeby to jeszcze te same osoby robiły. A tak? Chcesz
    uwierzyć, że to zemsta za kolegów?

    > czy Ty pracujesz w plusie, erze, itp?

    Nie. Ale tak dziwne, że chcę być uczciwy?

    --
    Tristan

  • 26. Data: 2008-07-02 12:28:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > Za telefon. Podejrzewam, że jakby nie o to chodziło, to by umów nie chcieli
    > tak ochoczo zrywać przy byle okazji. Chodzi o to, żeby wykorzystać zmianę
    > regulaminu jako pretekst i nie zapłacić rat za aparat.

    Wiesz nie znam szczegółów Twojej umowy z operatorem, ale jeśli jest
    podobna do tych które ja podpisywałem to tam o ratach nie ma mowy.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 27. Data: 2008-07-02 14:24:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2008, Tristan wrote:

    > (autor Liwiusz
    [...]
    > Ma. Hipotetyczna i nierealna część regulaminu staje się pretekstem dla
    > cwaniaczków nie dotrzymujących swoich zobowiązań. O tym dyskutujemy.

    Hipotetyczna i nierealna możliwość, że ktoś jednak MOŻE wziąć i dać
    mi w łeb koniecznością zapłacenia dowolnej kaucji jak dla mnie jest
    wystarczającym powodem, żeby natychmiast tę umowę wypowiedzieć,
    nie czekając aż wskutek mojego niewypowiedzenia zostanie ona
    "utrwalona".

    Pozwalanie żeby kontrahent Ci groził kaucją o której nie było mowy
    IMO nie jest dobrym pomysłem :|

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2008-07-02 17:12:12
    Od: "swen" <n...@n...com>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 22:54
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g4e5il$qnu$1@news.onet.pl>):

    > Tak, ale nie chodzi o prawo, a o jego wykorzystywanie przez naciągaczy.

    Dlaczego naciagaczy? Skoro zgodnie z prawem...
    Ty taki zwolennik i obronca umow, regulaminow nagle wyskakujesz ze ktos kto
    korzysta z prawa jest naciagaczem?

    > Tristan
    > Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo
    > do działania pod Kubuntu 8.04. Może być zdalnie.

    ps. wyslano po raz drugi ze wzgledu na bledna date.

  • 29. Data: 2008-07-02 18:17:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 14:28
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4fs9n$6j9$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wiesz nie znam szczegółów Twojej umowy z operatorem, ale jeśli jest
    > podobna do tych które ja podpisywałem to tam o ratach nie ma mowy.

    Tak, i dlatego nie szukam pretekstu, żeby ją zerwać. Szukacze pretekstu to w
    99% ci, co kupili telefon na raty.

    --
    Tristan

  • 30. Data: 2008-07-02 21:18:09
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > wasz znak: <g4fs9n$6j9$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak, i dlatego nie szukam pretekstu, żeby ją zerwać. Szukacze pretekstu to

    A czy to nielegalne? Co w tym zlego?
    Jesli banki, operatorzy wymuszaja na klientach roznego rodzaju oplaty, za to
    czy tamto gdzie powinno to byc darmowe to juz wg. ciebie jest OK? Bo takie
    maja prawo... A jak ludzie stosuja prawo dla wlasnych korzysci to sa juz
    naciagaczami?